MZK Stargard Szczeciński

(3.93)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 9)

Przez ostatnie pare...
Przez ostatnie pare lat MZK w Stargardzie bardzo się rozwinęło. Nowoczesne autobusy, system monitorowania ich Live przez np. Kiedyprzyjedzie.pl, możliwość zakupu biletów przez telefon, wszystko idzie w dobra stronę! Największa i w zasadzie jedyna wada jest software biletomatów. Często się zacinają, albo są wyłączone. Po wybraniu opcji płatności karta nie można jej anulować i automat na niej „wisi”. No i kontrolerzy biletów nie zawsze są mili, mimo posiadania ważnego biletu oczywiście :p

Niezweryfikowany Klient_IAX3

10.02.2020

Placówka

Stargard Szczeciński, Usługowa

Nie zgadzam się (0)
Pojechałam z chłopakiem...
Pojechałam z chłopakiem do głównej siedziby MZK zapłacić mandat, który chłopak dużo wcześniej dostał, ale go nie uregulował. Obsługa poinformowała nas dokładnie, gdzie mamy się udać i uiścić opłatę. Obługa fachowa i profesjonalna, ale szkoda, że trzeba płacić takie wysokie mandaty. Mogliby zaniżyć je trochę.

Obserwator1_2

22.08.2012

Placówka

Stargard Szczeciński, Usługowa

Nie zgadzam się (1)
Muszę opisać nie...
Muszę opisać nie miłą sytuację, która spotkała mojego chłopaka podczas podróży do pracy autobusem. Skasował normalnie bilet, jednak kanar przyczepił się, że bilet jest trochę wyblakły i że próbuje drugi raz skasować ten sam bilet. Mój chłopak kłócił się z nimi i niestety skończyło się mandatem, mimo tego, że nie mieli racji. Nawet nie dali sobie nic wytłumaczyć, tylko od razu oskarżenia, że mój chłopak to oszust itd.

Obserwator1_2

31.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak co rano...
Jak co rano wsiadłem do autobusu nr. 18 komunikacji podmiejskiej w Stargardzie. Sam autobus był czysty i zadbany - widać dbałość o porządek mimo dość specyficznych warunków atmosferycznych jakie ostatnio panują. Autobus dojeżdżał na poszczególne przystanki zgodnie z rozkładem, kierowca starał się nie szarpać, co zdarza się dość często, przynajmniej na tej linii. Niestety rażącym jest fakt, że na wyświetlaczu, na którym powinny pojawiać się nazwy kolejnych przystanków takowe nie pokazują się zgodnie z faktycznym stanem, lecz raczej przypadkowo jak się uda kierowcy zmienić. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to uciążliwe wprowadzanie w błąd niektórych pasażerów. Muszę również zwrócić uwagę co do samego rozkładu, ponieważ w godzinach 7:00, a 8:23 aby dostać się do centrum miasta z Os Letniego są 4 połączenia, które jadą bez mała dookoła całego miasta, trwa to ok 20 minut i tylko jedno bezpośrednie trwające może 8-10 minut - w zasadzie nie wiadomo dlaczego akurat o 7:13, skoro dla ludzi pracujących od 8 jest ono zbyt wczesne, a dla tych którzy pracują od 7 zbyt późne.

Damian_142

16.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety chciałam sobie...
Niestety chciałam sobie dojechać do Tesco przy ul. Szczecińskiej, mieszczącego się na samym końcu miasta. Autobus nie dość, że się spóźnił mimo braku korków, to w dodatku Kierowca był niemiły dla pasażerów i jechał dość gwałtowanie, przez co niestety połowa osób poobijała się o siebie i co niektórzy potracili część zakupów, które wysypały im się z reklamówek. W dodatku autobus zaniedbany w środku, popisane siedzenia, niemiły zapach.

Monika_1493

09.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Z usług stargardzkiego...
Z usług stargardzkiego MZK korzystam często, ponieważ mieszkam w takim miejscu, że wszędzie mam daleko. Do mojego osiedla dojeżdża dużo autobusów, więc na ogół odstępy między autobusami wynoszą nie więcej niż 30 minut. Jednak rozkład jest ułożony w taki sposób, że zdarza się, że przez 15 minut nic nie jedzie, a nagle pojawiają się dwa autobusy jadące w tym samym kierunku. Opóźnienia pojawiają się, ale zwykle nie przekraczają 5 minut. Bywa także, że autobusy przyjeżdżają minutę, czasem dwie przed czasem. Zdecydowaną wadą są niezsynchronizowane zegary w pojazdach, różnice wynoszą nawet kilka minut. Odrębną sprawą są zupełnie niedziałające zegary, które zdarzają się w starszych pojazdach, czy zacinające się wyświetlacze w nowszych. Tabor jest bardzo zróżnicowany - można trafić na autobus prawie dwudziestoletni bądź na roczny. Ogólny stan nie jest zły, co jakiś czas starsze pojazdy są zastępowane nowymi. Mimo wszystko zdarza się, że podróż zostaje przerwana z powodu awarii. Uważam, że kierowcy (w ocenie personelu uwzględniam jedynie ich) są pozytywnie nastawieni do pasażerów - nawet gdy jest już opóźnienie sprzedają spokojnie bilety lub czekają na biegnącą osobę. Ceny adekwatne do proponowanych usług.

Agata_496

27.05.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)
Jeżdżę autobusami MZK...
Jeżdżę autobusami MZK już rok, jestem z nich zadowolona, jeżdżą dość często. Spóźnienia mają do 5 minut ale nie ma co się dziwić przy tak natężonym ruchu. Kierowcy zazwyczaj są mili. Cena biletów jest odpowiednia. Tylko jedno co najbardziej irytuje to smród spalin szczególnie w tych czerwonych autobusach. Aż mdli i niedobrze się robi.

zarejestrowany-uzytkownik

21.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (27)

MZK Stargard Szczeciński

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MZK Stargard Szczeciński?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przez ostatnie pare...
Przez ostatnie pare lat MZK w Stargardzie bardzo się rozwinęło. Nowoczesne autobusy, system monitorowania ich Live przez np. Kiedyprzyjedzie.pl, możliwość zakupu biletów przez telefon, wszystko idzie w dobra stronę! Największa i w zasadzie jedyna wada jest software biletomatów. Często się zacinają, albo są wyłączone. Po wybraniu opcji płatności karta nie można jej anulować i automat na niej „wisi”. No i kontrolerzy biletów nie zawsze są mili, mimo posiadania ważnego biletu oczywiście :p