Lenis

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Byłam w salonie...
Byłam w salonie Lenis pare dni temu. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że nigdy więcej sie tam nie pojawie. Pierwsze wrażenie (czyli rozmowa telefoniczna) było bardzo pozytywne. Przybyłam na konsultację punktualnie, salon faktycznie wyglądał na sterylny, czysty, panie wydawały sie bardzo uprzejme. Później było już tylko gorzej. Konsultacja z lekarzem była banalna, na żadne moje pytanie nie uzyskałam pełnej odpowiedzi. Wybrałam w internecie interesującą mnie oferte (zabiegi ze zniżką dla studentów) i tu zaczeły się największe schody. Po pierwsze okazało się, że AKURAT na ten zabieg który wybrałam ta zniżka obowiązuje na innych zasadach (oczywiście na stronie internetowej żadnej informacji na ten temat się nie znajdzie). Po drugie nie ma możliwości zapisania się na zabieg, ponieważ nie mają wolnych miejsc do godz 15. Okazuje się, że po konsultacji na zabieg musiałabym czekać ponad miesiąc. Więc z wielką urazą i niechęcią wspaniałomyślna pani w recepcji postanawia zapisać mnie na godz 15:20. Po konsultacji wróciłam do domu zbulwersowana - po przemyśleniu postanowiłam odwołać zabieg i zadzwonić do innego salonu. Tak naprawdę mój wybór padł na Lenis, ponieważ wydawało mi się, że cena zabiegu (dość wysoka) będzie proporcjonalna do miłej atmosfery, komfortowego samopoczucia i dobrze wykonanego zabiegu. Niestety. Ani miło ani komfortowo.

Ann_4

23.11.2011

Placówka

Poznań, Wierzbowa 6

Nie zgadzam się (4)
Zachęcona dobrymi opiniami...
Zachęcona dobrymi opiniami koleżanek postanowiłam umówić się do salonu Lenis na mikrodermabrazję. Zadzwoniłam tam i połączyłam się z bardzo miłą, kompetentą panią, która wszystko mi wyjaśniła i zaproponowała termin wizyty. Zjawiłam sie punktualnie o wyznaczonej godzinie. Salon zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie wizualne: jest czysto, powiedziałabym nawet sterylnie. Wnętrze jasne, eleganckie. Obsługa niesłychanie miła i profesjonalna. Zabieg przebiegł w bardzo miłej atmosferze, kosmetyczka dokładnie wyjaśniała co w danym momencie robi. Sprawiała wrażenie osoby, która doskonale orientuje się w temacie. Byłam bardzo zadowolona z atmosfery i z rezultatu zabiegu. Niestety ceny są tam dość wysokie, więc następnym razem pójdę pewnie gdzieś indziej, dlatego nie daję 5 punktów tylko 4.

Karolina_962

26.11.2010

Placówka

Poznań, Wierzbowa 6

Nie zgadzam się (2)

Lenis

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lenis?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Byłam w salonie...
Byłam w salonie Lenis pare dni temu. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że nigdy więcej sie tam nie pojawie. Pierwsze wrażenie (czyli rozmowa telefoniczna) było bardzo pozytywne. Przybyłam na konsultację punktualnie, salon faktycznie wyglądał na sterylny, czysty, panie wydawały sie bardzo uprzejme. Później było już tylko gorzej. Konsultacja z lekarzem była banalna, na żadne moje pytanie nie uzyskałam pełnej odpowiedzi. Wybrałam w internecie interesującą mnie oferte (zabiegi ze zniżką dla studentów) i tu zaczeły się największe schody. Po pierwsze okazało się, że AKURAT na ten zabieg który wybrałam ta zniżka obowiązuje na innych zasadach (oczywiście na stronie internetowej żadnej informacji na ten temat się nie znajdzie). Po drugie nie ma możliwości zapisania się na zabieg, ponieważ nie mają wolnych miejsc do godz 15. Okazuje się, że po konsultacji na zabieg musiałabym czekać ponad miesiąc. Więc z wielką urazą i niechęcią wspaniałomyślna pani w recepcji postanawia zapisać mnie na godz 15:20. Po konsultacji wróciłam do domu zbulwersowana - po przemyśleniu postanowiłam odwołać zabieg i zadzwonić do innego salonu. Tak naprawdę mój wybór padł na Lenis, ponieważ wydawało mi się, że cena zabiegu (dość wysoka) będzie proporcjonalna do miłej atmosfery, komfortowego samopoczucia i dobrze wykonanego zabiegu. Niestety. Ani miło ani komfortowo.