ZAN-BUS

(2.41)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 13)

Wystawiają pasażerów zostawiają...
Wystawiają pasażerów zostawiają ich na przystanku z tym że nawet masz miejsce rezerwowane . Pozdrawiam Pan z pieskiem białym z Piaseczna :)

RRRluzikRRR

08.09.2016

Placówka

Piaseczno, wojska polskiego 5 /1

Nie zgadzam się (2)
Jechałam wielokrotnie tym...
Jechałam wielokrotnie tym busem z przymusu. Ale po pewnym zdarzeniu wiem że już więcej nie zadzwonię do Zan Busa.Miałam sytuację, w której zarezerwowałam busa, ale jechałam drugim autobusem wcześniej z innego miasta i ten autobus był o 10 minut wcześniej niż zaplanowano. Więc załapałam się na wcześniejszego ZanBusa. Cieszyłam się, bo dla mnie każda godzina wtedy jak na wagę złota. Ale wchodzę i co? Pan się drze na mnie jak ja mogę rezerwować bilet na późniejszą godzinę a potem jechać wcześniejszym. Nie żeby bus był zatłoczony. Bus był puściutki! Środek tygodnia, więc tłumów nie ma... A on się drze na mnie. Powiedziałam mu, że przecież i tak na tym zarobią, bo jadę ich firmą. On, że mogę zadzwonić i odwołać transport. Ja mu mówię, to proszę spróbować się dodzwonić! Bo kiedy nie dzwonię to jest zajęte do min. 11 godziny!I to jest druga sprawa której nie cierpię w tej firmie. Na stronie wyraźnie pisze - od 8.00 telefony. I ja rozumiem, jeśli zdarzy się raz czy dwa, że dziewczyna nie może odebrać. Ale nie może być tak, że telefon jest zajęty do 11 za KAŻDYM RAZEM jak dzwonię! i wiem, że można sobie taką funkcję w telefonie ustawić (sygnał zajętości). Dzwonię od 8 do 10 chyba z 50 razy. Serio, średnio co minutę wykręcałam numer. W końcu po 11 dostałam smsa że łaskaw telefon byli włączyć. Masakra. Wielokrotnie poddawałam się i w ostateczności dzownilam do Barracudy. Oni zawsze odbiorą. A jak mają zajęte to NAPRAWDĘ rozmawiają przez tel bo po minucie dwóch dostaję smsa że numer jest już dostępny.Nie wspomnę o niesympatycznych niemiłych kierowcach którzy chyba jeżdżą za karę. Ile razy byli nieuprzejmi to nie zliczę. Nie tylko wobec mnie ale też wobec innych. Ja to mam w d**ie co mówią, jak trzeba to odpysknę, ale taki starszy Pan czy Pani co rzadką się busem poruszają to chyba zasługują na pomoc i cierpliwość w wytłumaczeniu a nie drzeć mordę na cały regulator!Tłumy są i będą. To akurat rozumiem, zdarza się, że ktoś w ostatniej chwili musi wracać do domu i wtedy stoi. Ale czy na weekendy nie lepszy byłby większy bus?

MiMi_12

17.06.2015

Placówka

Kozienice, Al.11go Listopada 3

Nie zgadzam się (8)
Z powyższą firmą...
Z powyższą firmą dopiero zaczynam podróżować, na chwilę obecną jestem zadowolona z jakości usług co do transportu jak i co do obsługi. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

zarejestrowany-uzytkownik

12.06.2015

Placówka

Kozienice, Al.11go Listopada 3

Nie zgadzam się (2)
Busami firmy ZAN-BUS...
Busami firmy ZAN-BUS miałam okazję podróżować wielokrotnie. Robiłam to tylko i wyłącznie z konieczności, ponieważ z mojego miasta nie miałam swojego czasu innego połączenia z Warszawą. Korzystanie z usług tej firmy wspominam bardzo źle. Wiecznie zatłoczone i przepełnione do granic niemożliwości busy nie sprzyjały podróżowaniu. Żeby otrzymać miejsce siedzące konieczna była rezerwacja i niestety nie zawsze dało się przewidzieć, że w danym dniu i w dodatku o konkretnej godzinie będzie się podróżować,a zrobienie rezerwacji dzień lub dwa wcześniej nie zdawało egzaminu, bo niezbyt miłe panie zatrudnione do odbierania telefonów i rezerwowania miejsc prawie zawsze twierdziły, że na wszystkie kursy jest już komplet osób i zostały same miejsca stojące, które o zgrozo też trzeba było rezerwować jeśli zamierzało się podróżować. Kilka razy zdarzyło się też, że robiłam telefonicznie rezerwację miejsca siedzącego, a mimo to mojego nazwiska na liście osób kierowca obsługujący ten kurs, po prostu nie miał i wówczas pozostawało miejsce stojące lub nawet bywało, że w busie w ogóle nie znalazło się dla mnie miejsce z powodu przepełnienia. Gdy zgłaszałam tego typu problemy właścicielowi zawsze odpowiadał, że to nie jest możliwe. Na żadne pytanie nie potrafił sensownie odpowiedzieć. Ponadto kierowcy tej firmy to wyjątkowo nieuprzejmi panowie, którzy życzliwie odnosili się jedynie dla osób znajomych czy zaprzyjaźnionych, natomiast pozostałych traktowali w niewłaściwy sposób. Ponadto ceny biletów także nie należą do konkurencyjnych,biorąc pod uwagę warunki w jakich często przyszło mi podróżować. Busy także nie "grzeszyły "czystością i nawet mając miejsce siedzące nie można było podczas podróży czuć się komfortowo.Dlatego nie mogę polecić innym korzystania z usług tej firmy ani tym samym przyznać jej pozytywnej opinii.

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2011

Placówka

Kozienice, Al.11go Listopada 3

Nie zgadzam się (62)

ZAN-BUS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZAN-BUS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.