LIDL

(4.26)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 8530)

Pokaż wszystkie opinie

udałam się do...
udałam się do sklepu po zakupy, przy okazji chciałam zobaczyc czy sa jeszcze produkty z gazetki, poszłam zobaczyc, a tam taki bałagan, że szok, nic nie mogłam znaleść, praacownik kręcił się po sklepie, ale nawet nie zwrócił uwagi na bałagan, nawet nie podszedł do mnie kiedy prosiłam o pomoc, ceny dość przystępne, ale co z tego jak nic nie mogłam znaleść, pracownik w ogóle nie zainteresowany klientem, ani uprzejmy, ani nie che doradzic, dopiero przy kasie pani sprawnie mnie obsłuzyła, w sklepie bałagan, estetyka sklepu na -5

zarejestrowany-uzytkownik

29.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 23 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Szeroki asortyment Personel...
Szeroki asortyment Personel ok
Zgadzasz się?