LIDL

(4.26)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 8533)

Pokaż wszystkie opinie

Rewelacyjnie. Bardzo często...
Rewelacyjnie. Bardzo często robię zakupy, bardzo dokładnie sprawdzam rachunki: kasjerzy nie oszukują, ceny zgodne z tymi wywieszonymi przy produktach. Jest sporo kas i nigdy nie robią się takie kolejki jak w Biedronce. Co zarzucam Lidlowi, to przede wszystkim źle przechowywane mięso- zdarza się, że ryba czy wołowina są zmrożone na lód. To jest bardzo niezdrowe. Dalej, zdarzają się super promocje na produkty spożywcze, gdzie towaru jest dosłownie kilkanaście sztuk- kompletnie nie dostosowane do zapotrzebowania.

Tomasz_2307

29.08.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Sklep Lidl oferuje...
Sklep Lidl oferuje szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach, co czyni go popularnym miejscem codziennych zakupów. Ja osobiście doceniam również regularne promocje oraz sprawną obsługę.
Zgadzasz się?