LIDL

(4.24)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 8511)

Pokaż wszystkie opinie

Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie Lidl była niezwykle przyjemnym doświadczeniem. Pomimo tego, że sklep jest znany z konkurencyjnych cen, zostałem mile zaskoczony wysoką jakością produktów dostępnych na półkach. Personel był również bardzo uprzejmy i pomocny, oferując mi pomoc przy znalezieniu konkretnych produktów i odpowiadając na moje pytania z entuzjazmem. Dodatkowo, wybór świeżych produktów spożywczych był imponujący, a atmosfera sklepu była przyjemna i przyjazna. Całokształt wizyty w Lidlu sprawił, że czułem się mile widziany i zadowolony z moich zakupów."

Placówka

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 9 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?