LIDL

(4.26)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 8530)

Pokaż wszystkie opinie

Ostatnio miałem przyjemność...
Ostatnio miałem przyjemność być w sklepie Lidl. Obsługa bardzo miła podeszła do mojego problemu jakim był wybór najlepszej szynki, Pan bardzo szubko pokazał mi produkt lecz nie był on uprzejmy w moją stronę a raczej wydawał się być zniechęcony, Sklep wydawał się bardzo zadbany oraz przestronny i czysty. Obsługa przy kasie była bardzo miła i pani zaproponowała mi nawet aplikację lidla którą zainstalowałem aczkolwiek było widać po niej że to był chyba problem że zajmuje jej czas przynajmniej tak to odczułem. Ogólna ocen sklepu bardzo dobra natomiast obsługa nie była bardzo dobra tylko zadowalająca i pomagała od niechcenia.

Klient_4P8tW

12.05.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Szeroki asortyment Personel...
Szeroki asortyment Personel ok
Zgadzasz się?