LIDL

(4.26)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 8538)

Pokaż wszystkie opinie

Placówka z umiarkowanym...
Placówka z umiarkowanym porządkiem zarówno na sklepie jak i na półkach. Ceny nie zgadzają się z produktami nad nimi. Jedna aktywna kasa z obsługą kasjera. Po błędzie na kasie samoobsługowej trzeba czekać na kasjera około 3 minut. Braki personelu na sklepie, braki informacji. Produkty ładnie ułożone na półkach. Dział kosmetyczny do poprawki.

Klient_hiQuN

21.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Miła obsługa klienta,...
Miła obsługa klienta, towar znajduje się tak gdzie powinien. Problemem są kartony rzucane są bylejak przy wykładaniu chłodni rano. Ostatnio też trafiłam na przegniłe jabłko i cytrynę BIO.
Zgadzasz się?