Placówka z umiarkowanym porządkiem zarówno na sklepie jak i na półkach. Ceny nie zgadzają się z produktami nad nimi. Jedna aktywna kasa z obsługą kasjera. Po błędzie na kasie samoobsługowej trzeba czekać na kasjera około 3 minut. Braki personelu na sklepie, braki informacji. Produkty ładnie ułożone na półkach. Dział kosmetyczny do poprawki.
LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.
Miła obsługa klienta, towar znajduje się tak gdzie powinien. Problemem są kartony rzucane są bylejak przy wykładaniu chłodni rano. Ostatnio też trafiłam na przegniłe jabłko i cytrynę BIO.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.