Sklepy Lidl są zazwyczaj przestronne, dobrze oświetlone i nowocześnie zaaranżowane. Wnętrza są czyste, a układ alejek logiczny i czytelny, co ułatwia szybkie zakupy. Bardzo dużym plusem Lidla jest szeroki wybór produktów marek własnych, które często dorównują (lub przewyższają) jakością markowym odpowiednikom, a jednocześnie są znacznie tańsze. Lidl wyróżnia się również ofertą tematyczną – co tydzień pojawiają się produkty z różnych kuchni świata (np. włoska, azjatycka, meksykańska), a także odzież, sprzęt sportowy, narzędzia i artykuły do domu. Obsługa zazwyczaj jest sprawna i uprzejma, choć przy większym ruchu zdarza się, że kolejki do kas bywają długie – mimo systemu szybkiego otwierania dodatkowych stanowisk.
LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.
Ktoś 13 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy
Zakupy w Lidlu...
Zakupy w Lidlu lubię, ale ostatnio coraz częściej się rozczarowuję. Często brakuje promocji z gazetki już w pierwszych dniach ich obowiązywania, a półki bywają nieuzupełnione. Do tego długie kolejki przy kasach – nawet jeśli sklep nie jest zatłoczony, otwarte są zazwyczaj tylko 1–2 kasy. Obsługa miła, ale ewidentnie przeciążona obowiązkami. Sklep mógłby zadbać o lepszą organizację i dostępność towaru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.