RG MEDIA

(2.09)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 43)

Jako że nie...
Jako że nie można edytować opinii uzupełniam wpis. Otóż moja hulajnoga po przesłaniu po raz drugi do serwisu została zakwalifikowana do wymiany ja nową. Trz na podkreślić że podczas pierwszej wizyty hulajnogi w serwisie RG MEDIA gdzie odrzucono gwarancję diagnoza trwała 1 dzień. Podczas drugiej wizyty diagnoza trwała około 14 dni chociaż wcześniej stwierdzono już co jest uszkodzone więc co tu diagnozować?? W sumie wymienili na nową ale trwało to około miesiąca od czasu pierwszej wysyłki oczywiście razem z transportem do i z serwisu.

Klient_skBLY

21.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie ma możliwości...
Nie ma możliwości uzupełnienia opinii więc muszę dodać kolejną. Otóż firma RG Media jest firmą założoną w 2022 roku jako spółka zoo z kapitałem 5000 zł. Jak pisałem wcześniej zapraszam do kontaktu osoby którym firma RG Media nie uznała reklamacji z powodu zalania hulajnogi. Trzeba poczynić ustalenia co do działań firmy. Kolejnym krokiem jest ustalenie wartości szkody. Kolejnym wezwanie do zapłaty i pozew. Jako że firma ma tylko 5000 kapitału nie potrzeba dużej ilości osób żeby uzyskać wartość powyżej kapitału. Wystarczy kilka osób w zależności od wartości szkody. Potem zabezpiecza się na udziałach firmy i zgłasza jako niewypłacalną. No chyba że odda pieniądze. Jak widać osób poszkodowanych jest sporo więc zapraszam do kontaktu.

Klient_skBLY

18.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Odradzam hulajnogi Motus....
Odradzam hulajnogi Motus. Hulajnoga kupiona 28.09.23. Pierwszy przejazd 03.10.23. Po pierwszym dniu i przejechaniu około 5 km zeszły dwie kreski baterii czyli 40% . Drugiego dnia zeszły kolejne 2 kreski. Telefon do rg media a pani pyta jakie ciśnienie w kołach. Ciśnienie takie jak w książce napisane. Waga osoby jeżdżącej 70 kg. Zasięg deklarowany około 20 km. Przejechane 10 i zero baterii. Pani kazała odesłać do serwisu. Na razie tylko w necie opis że hulajnoga zalana. Gwarancja odrzucona. Najśmieszniejsze jest to że przez te kilka dni nie padało. Zobaczymy jak wróci. Chętnych poszkodowanych zapraszam do kontaktu pod mailem piotr19782@gmail.com w celu zebrania dowodów i zawiadomienia prokuratury. Powiem tyle że działam w stowarzyszeniu które pomaga osobom poszkodowanym przez sędziów, prokuratorów i policję. Zapraszam szczególnie osoby które w diagnozie mają zalanie hulajnogi. Nie mogę zdradzić szczegółów ale mam pewien trop na udowodnienie firmie rgmedia oszustwa.

Klient_skBLY

17.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
,,Z czystym sumieniem...
,,Z czystym sumieniem mogę stanowczo odradzam. Hulajnoga elektryczna Motus 8,5 PRO jest jeszcze na gwarancji i reklamowałem akumulator który po zimie stracił dużo na pojemności. Serwis stwierdził że hulajnoga została zalana jakimś bliżej nieokreślonym płynem i gwarancja zostaje odrzucona. Czuję się przez ten serwis oszu...,, Przeczytałem tą opinie i mogę się pod nią podpisać . U mnie było podobnie hulajnoga Motus Scooty 10 2021 nagle się włączyła , nie jeździłem po deszczu stała w suchym miejscu ta sama odpowiedź serwisu (bateria zalana nieznaną cieczą???) , prawdopodobnie uszkodzony sterownik , napisali uszkodzona bateria nie mają na nowej na wymianę?? Nie polecam co to za hulajnoga normalnie użytkowana zalana nieznaną cieczą?

Slawomir123456789

08.08.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Z czystym sumieniem...
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że bardzo miła obsługa i na tym kończą się miłe słowa. Jako serwis to stanowczo odradzam. Hulajnoga elektryczna Motus 8,5 PRO jest jeszcze na gwarancji i reklamowałem akumulator który po zimie stracił dużo na pojemności. Serwis stwierdził że hulajnoga została zalana jakimś bliżej nieokreślonym płynem i gwarancja zostaje odrzucona. Czuję się przez ten serwis oszukany , dla tego ze hulajnoga nigdy nie widziała deszczu ani tym bardziej nie jeździła po jakiś nieznanych płynach. Serwis po prostu zrzucił winę na klienta obarczając go uszkodzeniem hulajnogi. Jeśli ktoś to czyta to nie polecam hulajnogi firmy MOTUS (bo możecie być zawiedzeni), ani serwisu który oszukuje klientów, bo nie chce wziąć ciężaru naprawy na swoje barki.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Serwis który potrafi...
Serwis który potrafi chyba jedynie bardziej zepsuć oddany do nich sprzęt przy próbie naprawy. Szkoda czasu i pieniędzy, nie potrafią nawet opony prawidłowo założyć ale wychodzi im dobrze zrywanie gwintów i zaklejanie klejem nie oddawajcie tam swoich hulajek

Niezweryfikowany Klient_uuSB

29.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dwie hulajnogi Scooty...
Dwie hulajnogi Scooty MOTUS 10 zakupione w tym roku w marcu w X-KOM już drugi raz w serwisie (poprzednia wizyta to naprawa opon - wymiana na bezdętkowe po przebiciu), szybka naprawa gwarancyjna i można jeździć dalej :) Bardzo polecam ten serwis !

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybka wymiana dętki...
Szybka wymiana dętki i od razu można było jechać dalej, myślę, że skorzystam jeszcze z usług w przyszłości w przypadku naprawy hulajnogi :)

niezalogowany-uzytkownik

20.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalnie podejście,...
Bardzo profesjonalnie podejście, szybka i sprawna naprawa telefonu nie za milion monet. Jestem bardzo zadowolona i polecę dalej :)

zarejestrowany-uzytkownik

06.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalnie podejście,...
Bardzo profesjonalnie podejście, szybka i sprawna naprawa telefonu nie za milion monet. Jestem bardzo zadowolona i polecę dalej

Niezweryfikowany Klient_JIZQ

22.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Z pomocy serwisu...
Z pomocy serwisu korzystałem dziś po raz pierwszy. Potrzebowałem pomocy przy zawieszającym się laptopie. Zostałem obsłużony bardzo szybko. Odwdzięczam się pozytywną opinią.

zarejestrowany-uzytkownik

15.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super serwis! Godny...
Super serwis! Godny polecania ,z profesjonalną obsługą, bez wychodzenia z domu mam naprawioną hulajnogę, dobra robota !!!

Niezweryfikowany Klient_rWRT

09.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem hulajnogę motus...
Kupiłem hulajnogę motus 8.5 model 2020, po tygodniu normalnego użytkowania oderwała się rama z kierownicą w czasie jazdy xd Wysłałem hulajnogę na gwarancje do RG MEDIA i mi ją odesłali z powrotem z odpowiedzią "Stwierdzono uszkodzenie mechaniczne mechanizmu składania oraz jego blokady" Mam hulajnogę przed sobą i mechanizm składania działa tak jak powinien, bez żadnych uszkodzeń, a mechanizm blokady to taki małe kółko plastikowe które można skleić na kropelke Zadzwoniłem na infolinie i zaproponowali mi naprawę płatną za miesiąc...

Niezweryfikowany Klient_F8R8

07.10.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam nikomu...
Nie polecam nikomu tego serwisu naprawy niby e 5 dni a ja czekam od sierpnia a jest październik ma naprawę hulajnogi i słyszę że mają czas 90 dni bo brak części i pandemia to jest porażka odradzam każdemu

Niezweryfikowany Klient_mptY

02.10.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dnia 14.09.2020 po...
Dnia 14.09.2020 po odebraniu od kuriera hulajnogi, po obciążeniu (ok. 75kg) przednie koło zaczęło mocno wibrować, że było czuć to na uchwytach i całej kierownicy. Słychać również buczenie / stukot. Więc albo silnik jest zepsuty albo ktoś źle przykręcił koło i rozwalił łożyska. Po drugie śruba od zatrzasku z kierownicy (chodzi mi o zapięcie) jest skrzywiona co spowodowało, że przy jeździe 15km/h kierownica mi się zlożyła i poleciałam na jazdnie. Prosiłam o naprawę kierownicy która lata, dostałam z powrotem bardziej rozwaloną i nie zapewniającą bezpieczeństwa podczas jazdy. Dodatkowo hulajnoga nie ma mocy. Tak jak kiedyś potrafiłam podjeżdzać pod lekkie górki, teraz stoję w miejscu i silnik powoli zbiera obroty...

Niezweryfikowany Klient_oBA7

16.09.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W serwisie RG...
W serwisie RG MEDIA nie ma dobrych fachowców, to są wymieniacze części. I to nie zawsze dobrze im wychodzi.

Niezweryfikowany Klient_thbd

05.12.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z usług tego...
Z usług tego sklepu skorzystałem wykorzystując kupon zakupów grupowych "MY DEAL". Zakupiłem zabawkę dla dziecka "Samochodzik -Robot 6 w 1". Bardzo się zdziwiłem po odebraniu przesyłki gdy zobaczyłem że przesłano mi całkiem inną zabawkę- straszną tandetę i na dodatek zepsutą. Złożyłem reklamacje mailowo i telefonicznie. Kazano mi odesłać produkt i obiecali, że przyślą właściwą. Tak też zrobiłem. Do tej pory (przeszło miesiąc), nic nie otrzymałem. Pracownicy na maile nie odpowiadają a przy rozmowie telefonicznej gdy wyjaśniam o co chodzi rozłączają telefon a potem nie odbierają. To samo się dzieje gdy łącze się przez gg.- nagle przestają odpowiadać. Czy to jest nowy sposób załatwiania reklamacji przez polskiego przedsiębiorcę? Pieniądze dostali wiec, po co się dalej starać? Czy uważają, że skoro kwota ta była niewielka (20 zł) to klient nie będzie się ubiegał o swoje prawa.Gratuluję strategii postępowania.

Jarosław_60

25.02.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

RG MEDIA

Czy te firmy wypadają lepiej niż RG MEDIA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.