PFRON

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W związku ze...
W związku ze zbliżającym się terminem rozliczeń umowy od odfinansowanie kosztów nauki "Student II" dzwoniłam na infolinię aby zdobyć parę informacji związanych ze zmianami dotyczącymi w/w rozliczeń okresowych. Dzwoniłam na infolinię wielokrotnie- dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, na korzyść przemawia fakt,że ograniczona jest po połączeniu liczba numerów do wybrania aby trafić do konkretnej komórki.czas oczekiwania, który jest na mój koszt - wyniósł 15 minut. Wreszcie "pojawił się" konsultant. I tu miłe zaskoczenie: celnie, dogłębnie i wyczerpująco odpowiedział na moje pytania, bez słyszalnego zniechęcenia lub wyższości... ale... tylko na temat dotyczący programu "Student II". Kiedy zapytałam o refundację składek pracowniczych dla przedsiębiorców zatrudniających osoby niepełnosprawne usłyszałam, że nie jest konsultantem od tych spraw i podał nr innej infolinii wraz z wyczerpującą informacją w które dni tygodnia i w jakich godzinach konsultacje sa udzielane. Na koniec zapytał czy jeszcze coś chciałabym się dowiedzieć na interesujący mnie temat i czy treśc jego odpowiedzi była dla mnie zadowalająca po czym grzecznie się pozegnał.

Katarzyna_3152

06.03.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

PFRON

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PFRON?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W związku ze...
W związku ze zbliżającym się terminem rozliczeń umowy od odfinansowanie kosztów nauki "Student II" dzwoniłam na infolinię aby zdobyć parę informacji związanych ze zmianami dotyczącymi w/w rozliczeń okresowych. Dzwoniłam na infolinię wielokrotnie- dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, na korzyść przemawia fakt,że ograniczona jest po połączeniu liczba numerów do wybrania aby trafić do konkretnej komórki.czas oczekiwania, który jest na mój koszt - wyniósł 15 minut. Wreszcie "pojawił się" konsultant. I tu miłe zaskoczenie: celnie, dogłębnie i wyczerpująco odpowiedział na moje pytania, bez słyszalnego zniechęcenia lub wyższości... ale... tylko na temat dotyczący programu "Student II". Kiedy zapytałam o refundację składek pracowniczych dla przedsiębiorców zatrudniających osoby niepełnosprawne usłyszałam, że nie jest konsultantem od tych spraw i podał nr innej infolinii wraz z wyczerpującą informacją w które dni tygodnia i w jakich godzinach konsultacje sa udzielane. Na koniec zapytał czy jeszcze coś chciałabym się dowiedzieć na interesujący mnie temat i czy treśc jego odpowiedzi była dla mnie zadowalająca po czym grzecznie się pozegnał.