Opinie użytkownika (2)

W związku ze...
W związku ze zbliżającym się terminem rozliczeń umowy od odfinansowanie kosztów nauki "Student II" dzwoniłam na infolinię aby zdobyć parę informacji związanych ze zmianami dotyczącymi w/w rozliczeń okresowych. Dzwoniłam na infolinię wielokrotnie- dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, na korzyść przemawia fakt,że ograniczona jest po połączeniu liczba numerów do wybrania aby trafić do konkretnej komórki.czas oczekiwania, który jest na mój koszt - wyniósł 15 minut. Wreszcie "pojawił się" konsultant. I tu miłe zaskoczenie: celnie, dogłębnie i wyczerpująco odpowiedział na moje pytania, bez słyszalnego zniechęcenia lub wyższości... ale... tylko na temat dotyczący programu "Student II". Kiedy zapytałam o refundację składek pracowniczych dla przedsiębiorców zatrudniających osoby niepełnosprawne usłyszałam, że nie jest konsultantem od tych spraw i podał nr innej infolinii wraz z wyczerpującą informacją w które dni tygodnia i w jakich godzinach konsultacje sa udzielane. Na koniec zapytał czy jeszcze coś chciałabym się dowiedzieć na interesujący mnie temat i czy treśc jego odpowiedzi była dla mnie zadowalająca po czym grzecznie się pozegnał.

Katarzyna_3152

06.03.2012

PFRON

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sklep jasny i...
Sklep jasny i czysty,przy wejściu jak zwykle problem z wózkami /miałam zrobić większ zakupy/, wózków jest pod dostatkiem ale zawsze są zablokowane i niedostępne dla osób o zwykłej sile fizycznej;ze względu na małą ilość klientów większość personelu pracowała przy rozkładaniu towru-przez co dojście do poszczególnych półek bardzo utrudnione.Na mięsnym pełnen prfesjonalizm i uprzejmość.Zaplanowałam jeszcze kupić frytki-bardzo mały wbór i kiepskie oznakowanie cen.Chciałam skorzystać z czytnika cen-jak zwykle zablokowany;poprosiłam o pomoc kasjerkę,po odstaniu w kolejce cenę owszem podała ale zapytana o większy wybór z tego asortymentu wzruszyła tylko ramionami; zapytałam dlaczego jest znów zepsuty czytnik odparła "nie wiem"; dobrze chociaż,że przy wydawaniu reszty się nie pomyliła jak jej się to często zdarza!

Katarzyna_3152

06.03.2012
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi