POLOmarket

(3.90)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4589)

Pokaż wszystkie opinie

Pozytywna jakość obsługi...
Pozytywna jakość obsługi klienta - przywitanie, podziękowanie z życzeniami "Miłego dnia"; poprawna ekspozycja towarów, czysto, dobre oświetlenie. Dodatkowe usługi - Bony towarowe POLOmarket - za które można kupić wszystkie towary dostępne w sklepach POLOmarket na terenie całej Polski; „Doładowanie energii" - kupując kod doładowujący licznik przy okazji robienia zakupów, można zapłacić rachunki; reklama - Gazetka, ulotka, tablice - z aktualnymi informacjami o promocjach i obniżkach w sklepie; nowości, hity - produkt GRATIS (wg zasady „kup 3 - zapłać za 2"). Bogata oferta produktów w atrakcyjnych cenach. Dobra propozycja warzyw i owoców - świeże, smaczne. Brak kącika z towarami EKO, BIO.

zarejestrowany-uzytkownik

12.10.2010

Placówka

Opole, Katowicka 69

Nie zgadzam się (1)

POLOmarket

Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.

Czy te firmy wypadają lepiej niż POLOmarket?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.