Pozytywna jakość obsługi klienta - przywitanie, podziękowanie z życzeniami "Miłego dnia"; poprawna ekspozycja towarów, czysto, dobre oświetlenie. Dodatkowe usługi - Bony towarowe POLOmarket - za które można kupić wszystkie towary dostępne w sklepach POLOmarket na terenie całej Polski; „Doładowanie energii" - kupując kod doładowujący licznik przy okazji robienia zakupów, można zapłacić rachunki; reklama - Gazetka, ulotka, tablice - z aktualnymi informacjami o promocjach i obniżkach w sklepie; nowości, hity - produkt GRATIS (wg zasady „kup 3 - zapłać za 2").
Bogata oferta produktów w atrakcyjnych cenach. Dobra propozycja warzyw i owoców - świeże, smaczne.
Brak kącika z towarami EKO, BIO.
Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.