POLOmarket

(3.83)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4554)

Pokaż wszystkie opinie

Polo market jest...
Polo market jest o tej porze pełen ludzi. Ustawiłam się w kolejce do stoiska z wędlinami. Kolejka liczy kilka osób. Produkty są odpowiednio wyeksponowane. Na stoisku znajdują się dwie sprzedawczynie, ale tylko jedna z nich obsługuje. Kilka osób rezygnuje z zakupów. Wszystkie produkty promocyjne są dostępne. Obsługa jest miła i grzeczna. poleca artykuły w promocji, ale robi to kulturalnie. Minusem jest odpowiedź sprzedawczyni, która nie wie czy dana szynka jest dobra, ponieważ jej nie próbowała. Zakupy zrobione, chociaż zajęły sporo czasu.

Jaśmina_9

15.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

POLOmarket

Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.

Czy te firmy wypadają lepiej niż POLOmarket?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Sklep, który miałem...
Sklep, który miałem przyjemność odwiedzić bardzo mnie zaskoczył. Estetyka eksponowanego towaru, a od wejścia świeże warzywa i owoce zachęciły do zapoznania się z ofertą tego sklepu. Poprosiłem jedną z pracownic o pomoc w odnalezieniu interesujących mnie produktów - Pani z uśmiechem pokazała mi gdzie leży towar którego szukałem. Szybkość obsługi przy kasie bardzo sprawna, duży plus za kilka stanowisk samoobsługowych.
Zgadzasz się?