Obsługa niegrzeczna, w ogóle nie zainteresowana klientem, potrzebami klienta, narzucająca z góry ofertę, która nie jest elastyczna. Przy próbie negocjacji klient słyszy tylko, "to się nie da". Natomiast w sytuacji, kiedy zrywamy umowę okazuje się, że mają inne oferty i, że jest szansa dopasować je do potrzeb klienta. Pracownice sprawiają wrażenie znudzonych, są raczej mało kompetentne. Wciskają dodatkowe usługi nawet wtedy, kiedy rzekomo umawiają się z klientem, że takich usług klient nie chce.
Multimedia Polska S.A. to dostawca usług multimedialnych, który funkcjonuje od 1991 roku. W ofercie firmy znaleźć można obecnie pakiety usług zawierające Internet, telewizję i telefon. W 2007 Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w Polsce, wprowadziły usługę VOD, PVR i HDTV. Firma bardzo dba o zadowolenie klientów i stałe poprawianie jakości oferowanych usług dlatego oprócz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, uruchomiono call center, gdzie konsultanci gotowi są służyć wsparciem i odpowiedzieć na wszelkie pytania.
Czy te firmy wypadają lepiej niż Multimedia Polska?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.