Dworzec PKP w Szczecinie

(2.93)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 7)

Skandal skandal brak...
Skandal skandal brak kompetentnych osób w kasach kupując bilet informuję gdzie i na która godzinę ma byc akurat dzis byl jeden na 17,37 do Poznania pania w okienku poprosilam o ten wlasnie bilet określilam na jaki pociag (IR)pani wydala bilet a ja ruszylam na peron w pociagu okazalo sie ze bilet jest na przewoznika TLK gdzie prosilam o IR ,musialam sie tlumaczyc p.konduktorowi ze to nie moja wina a sytuacja zdarxyla mi sie drugi raz i znow na pkp szczecin .Dziekuje p.konduktor ze nie dostalam mandatu.Otrymalam informacje ze moge otrzymac mandat za takie cos.Ale skoro informuje jaki chce bilet i na jaki pociag to po odejsciu od kasy mam jeszcxze sama sprawdzac czy on jest dobry chyba nie po to ide do okienka liczac na kompetentna obsluge.Juz nie mowie o sobie ale sa osoby starsze i one na pewno nie sprawdzaja bo raczej nie znaja sie na tym po cos te kobiety siedza w tych kasach.A nadąsana pani z humorkiem niech kontroluje to co robi bo potem nie ona musi sie tlumaczyc ze zlego biletu.

ewam_2

17.05.2014

Placówka

Szczecin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena.

Dariusz_28

15.08.2013

Placówka

Szczecin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się na...
Wybrałam się na dworzec główny w Szczcinie w celu zakupu biletu na nastepny dzień. Tym razem poszłam do kasy od ulicy Potulickiej. W środku było czysto. Nie było również kolejki co mnie ucieszyło. Obsługa miła ale przy kasie spedziłąm trochę czasu bo Pani nie mogła wybrac miejsc do rezerwacji. Niestety minusem tej kasy jest brak mozliwości płacenia kartą co jest sporym utrudnieniem. Dobrze, że miałam wystarczającą ilość gotówki przy sobie.

Agnieszka_3050

14.08.2012

Placówka

Szczecin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Udałam się dziś...
Udałam się dziś około godziny 20 na dworzec w celu zakupy biletu na jutro. Po przekroczeniu progu odrzucił mnie przykry zapach (chyba bezdomnych). Przy kasach było sporo ludzi a otwarte były tylko dwa okienka przy czym na jednym z nich widniała informacja o awarii terminala do płacenia kartą. Dopiero po jakimś czasie otworzono trzecią kasę ale i tak nie skróciło to czasu oczekiwania gdyż ludzie kasy traktują jako informację.

Agnieszka_3050

01.08.2012

Placówka

Szczecin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się dziś...
Wybrałam się dziś na dworzec PKP aby kupić bilety na pociąg. Pani przy okienku zapytała się mnie czy chcę mijsce przy oknie odpowiedziałam, że tak. Po chwili poinformował mnie, że przy oknie miejsca są już zajęte. Zadała kolejne pytanie czy chcę przy drzwiach odpowiedziałam twierdząco i ta znowu powiedziała, że nie ma wolnych. Na sam koniec poinformował mnie, że żadnego miejsca wolnego nie ma na dany pociąg. Pani najpierw dawałą mi propozycja a następnie odmawiała z powodu braku miejsc, zamiast od razu powiedzieć, że nie ma żadnego wolnego miejsca już w tym pociągu. Jedynie można powiedzieć, że pani była dośc miła.

Jabłonka

13.07.2012

Placówka

Szczecin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Na dworzec PKP...
Na dworzec PKP w Szczecinie dojechałam pociągiem na czas. Dworzec w Szczecinie jest czysty i uporządkowany. Zarówno na zawnątrz jak i w środku jest schludnie. Podeszłam do okienka z informacją. Obsługiwała go pani, która w sposób dokładny udzieliła mi odpowiedzi na moje pytania. Przy tym okinku nie było kolejki dopiero za mną ustawiły się dwie osoby. Ceny biletów na pociąg są dość drogie.

Jabłonka

14.06.2012

Placówka

Szczecin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Wyruszałam w góry...
Wyruszałam w góry pociągiem z dworca PKP Szczecin. Dworzec jest wyremontowany i na zewnątrz ładnie się prezentuje. W środku także jest schludnie i czysto. Przed dworcem nie było papierów i ogólnie śmieci. Podeszłam do okienka z kasą aby kupić bilet. Były czynne dwa okienka, przy każdym ok. 10 osób. Gdy się doczekałam swojej koleji zadałam pytanie pani kasjerce, która mi nie umiała odpowiedzieć na pytanie. Wysłała mnie do punktu informacji co unimożliwiło mi kupna biletu. Dopiero gdy w informacji dowiedziłam się musiałam kolejny raz ustawić się w kolejce do kasy. Pani obsłużyła mnie dość szybko ale i tak bardzo dużo czasu zmarnowałam. Ceny biletów zdrożały w stosunku do tamtego roku.

Jabłonka

29.05.2012

Placówka

Szczecin, ul. Dworcowa

Nie zgadzam się (0)

Dworzec PKP w Szczecinie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dworzec PKP w Szczecinie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Skandal skandal brak...
Skandal skandal brak kompetentnych osób w kasach kupując bilet informuję gdzie i na która godzinę ma byc akurat dzis byl jeden na 17,37 do Poznania pania w okienku poprosilam o ten wlasnie bilet określilam na jaki pociag (IR)pani wydala bilet a ja ruszylam na peron w pociagu okazalo sie ze bilet jest na przewoznika TLK gdzie prosilam o IR ,musialam sie tlumaczyc p.konduktorowi ze to nie moja wina a sytuacja zdarxyla mi sie drugi raz i znow na pkp szczecin .Dziekuje p.konduktor ze nie dostalam mandatu.Otrymalam informacje ze moge otrzymac mandat za takie cos.Ale skoro informuje jaki chce bilet i na jaki pociag to po odejsciu od kasy mam jeszcxze sama sprawdzac czy on jest dobry chyba nie po to ide do okienka liczac na kompetentna obsluge.Juz nie mowie o sobie ale sa osoby starsze i one na pewno nie sprawdzaja bo raczej nie znaja sie na tym po cos te kobiety siedza w tych kasach.A nadąsana pani z humorkiem niech kontroluje to co robi bo potem nie ona musi sie tlumaczyc ze zlego biletu.