Kupowałem w tej żabce kilka dni temu i nie poleciłbym tego miejsca. Już na pierwszy rzut oka widać, że Pani pracująca nie przykłada się do swoich obowiązków. Na dworze padał deszcz, a podłoga była nieumyta i zdarzyło mi się na tym pozostawionym przez klientów błocie delikatnie się poślizgnąć, ale ktoś inny mógł nie mieć tyle szczęścia. W lodówkach brakowało piw oraz części papierosów przy ladzie. To nie powinno mieć miejsca tym bardziej, że to był środek dnia i oprócz mnie skarżyło się też kilkoro klientów, którzy również odwiedzili sklep. Sama Pani obsługująca była "nieobecna" podczas obsługi. Nie powiedziała dzień dobry, a tylko mechaniczne skasowała produkty. Ceny końcowej również nie usłyszałem, bo Pani nie pytając mnie nawet o formę zapłaty odruchowo podsunęła terminal. Kiedy powiedziałem, że chcę zapłacić gotówką, przewróciła pretensjonalnie oczami. Poczułem się jakbym przeszkadzał tej Pani. Chciałem stamtąd jak najszybciej wyjść i najlepiej już tam nie wracać.
Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.