La Mania

(1.71)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 22)

Uwaga! Brak kontaktu...
Uwaga! Brak kontaktu z firmą, nie można się dodzwonić na miale odpowiadają po 4 dniach roboczych!! Na zwrot pieniedzy czeka sie tygodniami!!!!

Niezweryfikowany Klient_1ekH

24.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przestrzegam przed zakupami...
Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. Ubrania słabej jakości. Zamawiałam 2 bluzy dresowe w różnych rozmiarach ( zamówienie internetowe) , na przesyłkę czekałam 2 tygodnie o czym nie zostałam poinformowana ,bo gdyby była taka informacja na stronie internetowej to na pewno nie nie dokonałabym zakupu. Zakupione bluzy (obie ) były uszkodzone jedna z plamą a druga z uszkodzonym logo firmy! firma, która kreuje się prestiżową chyba powinna sprawdzać co wysyła do klienta? Po odesłaniu zamówienia kurierem DHL po 7 dniach słysze ,że nie widzą zwrotu w systemie a DHL twierdzi że dostarczył paczkę 5 dni wcześniej!1 Niestety nie widzę jeszcze zwrotu w naszym systemie, zwroty przyjmujemy do 5 dni roboczych od momentu doręczenia paczki. Na zwrot należności będę czekała kolejne tygodnie. Panie z obsługi internetowej bardzo opryskliwe i niemiłe. ''Uprzejmie informuję, że zwroty realizowane są w terminie 14 dni od daty doręczenia do nas przesyłki, według kolejności wpływu. '' Na tym etapie firma przestała odpowiadać.... NIE POLECAM!!! Proszę się 2 razy zastanowić przed dokonaniem zakupu w La mania

Niezweryfikowany Klient_afOl

21.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Totalny porażka! Otrzymałam...
Totalny porażka! Otrzymałam nową bluzę z zaschnięta żółta plama która wygląda jak mocz szczura. Niezwłocznie zgłosiłam sprawę najpierw telefonicznie poproszono mnie o zdjęcia na maila wysłałam i totalne olanie tematu zero odpowiedzi totalnie nic! Dlatego odstąpiłam od umowy zakupu ale po opiniach poniżej widzę że zwrotu szybko nie otrzymam… To nie była pierwsza zamówiona rzecz ale pierwsza z problem i po tych doświadczeniach nie polecam zakupów online! Bo co do jakości produktów nie można mieć zastrzeżeń ale co do obsługi sklepu i pomocy w takich sytuacjach już tak…

Niezweryfikowany Klient_RhY7

01.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam sklepu....
Nie polecam sklepu. Złożyłam zamówienie z rabatem, niestety z płatności mnie wyrzuciło przez błąd w banku, Poprosiłam o pomoc w realizacji. Obsługa sugeruje zlozenie nowego zamowienia, ale juz bez rabatu. serio? te 20% dla La mania to taki kosmos? widać ile znaczy dla nich klient!

Niezweryfikowany Klient_fAhC

31.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam! Kilkakrotnie...
Nie polecam! Kilkakrotnie dzwoniłam i prosiłam o zwrot pieniędzy za zwrócone produkty. Pani oczywiście za każdym razem obiecywała, że przekażę sprawę do odpowiedniego działu i CISZA

Niezweryfikowany Klient_tlQu

24.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
obsługa klienta jest...
obsługa klienta jest szokująco niekompetentna, pogubiona i niegrzeczna. Po otrzymaniu maila o dostępności produktu zamówiłam telefonicznie płaszcz potwierdzając dodatkowo jego dostępność i rozmiar. Płaszcz miał być sprowadzony do sklepu stacjonarnego- po tygodniu czekania wykonałam telefon, otrzymałam inf-odpowiedz w niegrzecznym tonie, abym czekała bo nikt jeszcze nie dowiózł tego produktu do sklepu( w dobie kiedy zamówienia realizuje się z dnia na dzień) i abym dalej czekała na kontakt. UWAGA!! po dwóch tygodniach czekania - wykonałam kolejny tel. i oczywiście kolejna odpowiedz, że płaszcz dalej nie dojechał po krótkiej rozmowie z mojej strony i zwróceniu uwagi, że tak nie powinna wyglądać obsługa klienta w odpowiedzi poinformowano mnie ,że tego produktu nie ma ?! SZOK wyparował podczas jednej i tej samej rozmowy telefonicznej!! Na pytanie , czy jest możliwość wydłużenia terminu realizacji karty podarunkowej już od miesiąca czekam na wiadomość od rzekomo "decyzyjnej osoby" NO tylko po gratulować takich pracowników dla państwa Przetakiewicz!!! La Mania

Niezweryfikowany Klient_A0W9

09.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam dwa produkty...
Zamówiłam dwa produkty z LA MANIA i przyszedł tylko jeden!!! Firma nie odbiera telefonu! Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_Crkk

20.08.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dokonałam zwrotu ubrań...
Dokonałam zwrotu ubrań od ponad 3 tygodni nikt nie odpisuje na moje maile telefon podany na stronie www jest wyłączony skandal w tych czasach i anty reklama dla marki przestrzegam przed zakupami w e- sklepie daje czas do końca miesiąca na zwrot pieniędzy później zgłaszam sprawę do odpowiednich organów !!!

Klient_v9Zw

24.04.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Odpowidzi na maila...
Odpowidzi na maila też brak. Odradzam zakupy

Niezweryfikowany Klient_AAV8

23.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam sukienkę która...
Kupiłam sukienkę która posiadała wadę fabryczną a sklep po prostu zlekceważył mnie. Proces reklamacji to kpina w tej firmie. Sprawa skierowana do sądu, ponieważ La Mania nie odpowiada na pisma. Taka marka powinna szanować klienta, ale jak składasz reklamację na jakoś towaru to unikają kontaktu. Nie polecam, jest wiele marek polskich dla których klient jest najważniejszy, i w przypadku wady towaru jego rozwiązanie to priorytetowa.

Niezweryfikowany Klient_hOL4

02.08.2019

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Takiego sklepu jeszcze...
Takiego sklepu jeszcze nie było, jest to coś innego, niesamowite ubrania i niesamowita obsługa. Ubrania charakteryzują się prostotą form i szlachetnością materiałów. Wszystko w otoczeniu luksusu pokrytych aksamitem ścian oraz dzieł światowych artystów, tej rangi co Ingo Maurer czy Anish Kapoor. Salon zlokalizowany jest na pierwszym poziomie Galerii Mokotów.

Zgredek

18.10.2012

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Zawsze zaglądam do...
Zawsze zaglądam do tego sklepu gdy tylko jestem w centrum handlowym…Mają dosyć atrakcyjne ceny…..Nie mam żadnych zastrzeżeń do obsługi …Według mnie jakość produktów sprzedawanych w tym sklepie jest bardzo wysoka…Ciekawy wystrój, przyciąga klientów…Zachęcają do zakupów poprzez częste obniżki i akcje promocyjne.

Zetka

17.10.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
La Mania to...
La Mania to ekskluzywny butik z elegancką i stylową odzieżą dla kobiet. Odzież jest uszyta z doskonałej jakości tkanin. W butiku bardzo ładnie, czysto, manekiny modnie i elegancko ubrane. Odzież estetycznie wywieszona, wszystko w dobrym guście i ze smakiem. Pani z obsługi ładnie ubrana uśmiechnięta i życzliwa.

Obserwator_12

21.06.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Bardzo ekskluzywny i...
Bardzo ekskluzywny i drogi butik z ubiorami dla kobiet, które chcą być na topie i modne. Sklep ma ciekawą aranżację witryny wystawowej i harmonijne wnetrze. Towar wyjątkowy, ale pewnie nie każda pani się tu odnajdzie. Dużo klientów ogląda projekty jak wystawę i chyba dziś do nich należałem. Obsługa bardzo ładnie ubrana, ale do wzorowej obsługi chyba troszkę brakuje, no chyba, że się nie znam na damskich butikach.W kazdym razie sklep jako wystawa może być.

zarejestrowany-uzytkownik

14.06.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

La Mania

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż La Mania?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.