RTV SONEX AGD

(2.59)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 8)

obsługa przesympatyczna posiadająca...
obsługa przesympatyczna posiadająca dużą wiedzę na temat produktów które sprzedają cierpliwość w odpowiedziach na zadawane pytania co rzadko się zdarza

zarejestrowany-uzytkownik

07.11.2020

Placówka

Siedlce, ul. Pułaskiego

Nie zgadzam się (0)
Sprzedaje telewizory ze...
Sprzedaje telewizory ze bitą matrycą i nie bierze odpowiedzialności pomimo spisanego protokołu z kurierem. Proszę obejrzeć materiał TVN - "Uwaga!". Jest 100%, ponieważ dotyczy mojego również przypadku (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_CFHi

19.11.2019

Placówka

Siedlce, ul. Pułaskiego

Nie zgadzam się (0)
Uwaga! Prosze nic nie...
Uwaga! Prosze nic nie kupowac! Sprzedają telewizory z uszkodzoną matrycą i nie chcą zwracać pieniędzy! Proszę poczytać inne opinie na Allegro. Kilkanaście osób dostało taki sprzęt. Sprzedawca nic nie odpowiada. Muszę iść do sądu.

Niezweryfikowany Klient_TFkM

04.09.2019

Placówka

Siedlce, ul. Pułaskiego

Nie zgadzam się (1)
Pół roku temu...
Pół roku temu kupiłem lodówkę w tym sklepie i jestem bardzo zadowolony z jakości obsługi personelu. Panowie aby tak dalej a na pewno sklep będzie dobrze się rozwijał.

Daniel_519

17.03.2015

Placówka

Sokołów Podlaski, Długa 76

Nie zgadzam się (1)
Podczas audytu zarówno...
Podczas audytu zarówno przed sklepem jak i w środku panował porządek i estetyka. Podłogi i drzwi były czyste, w pobliżu nie było widocznych plakatów ani ulotek niezwiązanych z owym obiektem handlowym. Sprzęt był przejrzyście rozstawiony, dobrze oświetlony i w miarę możliwości w zasięgu ręki. Znaczna część odbiorników TV była włączona. Minusem było to, że gdy poprosiłam o gazetkę konsultant nie był w stanie mi jej przedstawić, gdyż jak twierdził nie posiadał jej w obecnej chwili. Miała nadejść w przyszłym tygodniu. Żaden ze sprzedawców nie był ubrany w strój firmowy ani nie posiadał identyfikatora. Trudno stwierdzić czy sieć posiada tego typu artykuły firmowe. Mimo to konsultanci prezentowali się estetycznie i schludnie. Nie zaobserwowałam, aby którykolwiek z pracowników spożywał posiłki lub palił papierosy. Postawa oraz kultura osobista również były bez zarzutu. Sprzedawca wykazał minimalne zainteresowanie konsumentem. Rozmawiał z innymi pracownikami na tematy nie koniecznie zawiązane ze sprawami służbowymi. Można było odnieść wrażenie, że pytanie osoby zainteresowanej kupnem produktu jest dla niego zadane w nieodpowiednim czasie. Mimo to wiedza jaką dysponował na temat sprzętu - laptopa o który zapytałam- była wartościowa i cenna. Widać, że zna się na tym co robi, potrafi przedstawić wady i zalety produktu, zadawał pytania odnośnie rodzaju sprzętu, parametrów oraz jego zagospodarowania. Potrafił również pokazać który będzie odpowiedniejszy do wykonywania różnych czynności np. gier, przechowywania i pisania dokumentów. Niestety rażące i rzucające się w oczy było to, że żaden z pracowników nie przywitał się ani nie pożegnał z żadną z wchodzących i wychodzących osób. Podczas kontroli nikt pierwszy nie podszedł do klienta. Dopiero gdy poprosiłam o pomoc okazano mi zainteresowanie. Było tak z większą liczbą kupujących. Nikt również nie poinformował o możliwości zakupu na raty. Jedynym źródłem informacji odnośnie gwarancji była metka umieszczona przy produkcie. Podsumowując, kontrola wypadła bardzo źle. Punkty % przyznane podczas wizyty wynoszą 50%. Wygląd pracowników wypadł pośrednio w granicach 14% na 25 możliwych. Najgorzej wypadło przywitanie i pierwsze wrażenie oraz pożegnanie klienta. Sklep w oczach klienta nie wypadł pomyślnie, należy wprowadzić elementy doszkalające oraz większą kontrolę pracowników.

Joanna_2268

17.07.2012

Placówka

Siedlce, ul. Pułaskiego

Nie zgadzam się (1)

RTV SONEX AGD

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż RTV SONEX AGD?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

obsługa przesympatyczna posiadająca...
obsługa przesympatyczna posiadająca dużą wiedzę na temat produktów które sprzedają cierpliwość w odpowiedziach na zadawane pytania co rzadko się zdarza