BNP Paribas

(3.46)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1784)

Pokaż wszystkie opinie

Atmosfera w baku...
Atmosfera w baku BGŻ w Kłodzku za każdym razem mile mnie zaskakuje. Gdy wchodzi się do głównej sali, personel nawet gdy jest zajęty obsługą zauważa wejście nowych klientów i mówi dzień dobry lub skinie głową. Pracownicy banku są zawsze uśmiechnięci, mili i przyjaźnie nastawieni do klientów.Zauważyłem że do stałych klientów zwracają się po imieniu stosując oczywiście formę grzecznościową (Pani Moniko, Panie Tomku itp). Odnosi się wrażenie że atmosfera która panuje w banku jest rodzinna. Nie ma wrażenia że to duży moloch i klient nie jest traktowany tam przedmiotowo.Wystrój banku jest stonowany, krzesła i sofa pozwalają klientom na chwilę odpoczynku w zabieganej codzienności.POLECAM.

Alojzy_1

22.02.2013

Placówka

Kłodzko, Okrzei 3

Nie zgadzam się (2)

BNP Paribas

BNP Paribas jest wiodącym bankiem w Europie z międzynarodowym zasięgiem. Grupa jest obecna w 72 krajach i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników, z czego prawie 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska funkcjonuje w naszym kraju od 2015 roku, wcześniej natomiast działał jako Bank Gospodarki Żywnościowej założony w 1975 roku. Grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów w realizacji wielu projektów, oferując im bogaty wachlarz produktów finansowych, inwestycyjnych i oszczędnościowych oraz ochrony ubezpieczeniowej. Jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich. Bank BNP Paribas w Polsce to niemal 3,8 mln klientów oraz ponad 500 oddziałów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BNP Paribas?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Jestem bardzo rozczarowany...
Jestem bardzo rozczarowany obsługą w BNP Paribas. Personel zachowuje się chłodno i formalnie, bez chęci pomocy. Obsługa jest powolna. Oddział wygląda przyzwoicie, ale jakość usług pozostawia wiele do życzenia. Karta i dostęp do aplikacji zostały zablokowane bez podania przyczyny — to całkowicie niedopuszczalne.
Zgadzasz się?