Atmosfera w baku BGŻ w Kłodzku za każdym razem mile mnie zaskakuje. Gdy wchodzi się do głównej sali, personel nawet gdy jest zajęty obsługą zauważa wejście nowych klientów i mówi dzień dobry lub skinie głową. Pracownicy banku są zawsze uśmiechnięci, mili i przyjaźnie nastawieni do klientów.Zauważyłem że do stałych klientów zwracają się po imieniu stosując oczywiście formę grzecznościową (Pani Moniko, Panie Tomku itp). Odnosi się wrażenie że atmosfera która panuje w banku jest rodzinna. Nie ma wrażenia że to duży moloch i klient nie jest traktowany tam przedmiotowo.Wystrój banku jest stonowany, krzesła i sofa pozwalają klientom na chwilę odpoczynku w zabieganej codzienności.POLECAM.
BNP Paribas jest wiodącym bankiem w Europie z międzynarodowym zasięgiem. Grupa jest obecna w 72 krajach i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników, z czego prawie 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska funkcjonuje w naszym kraju od 2015 roku, wcześniej natomiast działał jako Bank Gospodarki Żywnościowej założony w 1975 roku. Grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów w realizacji wielu projektów, oferując im bogaty wachlarz produktów finansowych, inwestycyjnych i oszczędnościowych oraz ochrony ubezpieczeniowej. Jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich. Bank BNP Paribas w Polsce to niemal 3,8 mln klientów oraz ponad 500 oddziałów.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Jestem bardzo rozczarowany obsługą w BNP Paribas. Personel zachowuje się chłodno i formalnie, bez chęci pomocy. Obsługa jest powolna. Oddział wygląda przyzwoicie, ale jakość usług pozostawia wiele do życzenia. Karta i dostęp do aplikacji zostały zablokowane bez podania przyczyny — to całkowicie niedopuszczalne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.