zalando.pl

(4.22)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1059)

Pokaż wszystkie opinie

Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi sklepu internetowego Zalando. Infolinia Zalando zawsze była dla mnie dostępna i bardzo pomocna. Konsultanci są uprzejmi i kompetentni, co sprawia, że rozwiązywanie ewentualnych problemów czy pytania nie stanowią problemu. Dostawy zawsze są terminowe, a zamówienia zawsze są zapakowane starannie. Dodatkowo, paczki przychodzą naprawdę szybko, co zawsze jest miłym zaskoczeniem. Mając dużo opcji dostawy i odbioru przesyłki, czuję się naprawdę wygodnie - mogę wybrać tę, która najlepiej mi odpowiada. A kiedy dostaję powiadomienie, że moja paczka jest gotowa do odbioru, to nie mogę się doczekać momentu, kiedy wreszcie ją otrzymam i otworzę. To zawsze jest dla mnie ekscytujący moment! Zalando to naprawdę świetna firma do zakupów online. Polecam wszystkim!

patipati9

23.09.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

zalando.pl

Zalando zostało utworzone w 2008 roku przez Davida Schneidera i Roberta Gentza, wspieranych kapitałem inwestycyjnym braci Samwer – multimilionerów i przedsiębiorców branży internetowej. Z biegiem czasu Zalando zaczęło wypuszczać na rynek własne kolekcje i marki. Sprzedaż skupia się głównie na obuwiu i odzieży, przy czym dostępny jest szerszy asortyment, który obejmuje produkty dekoracyjne, okulary przeciwsłoneczne, zegarki i biżuterię.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż zalando.pl?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Konsultant konkretny, pomocny...
Konsultant konkretny, pomocny i energiczny, w 2 minuty zlecił zaległy zwrot środków.
Zgadzasz się?