Dziennik Polski

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W skrzynce pocztowej...
W skrzynce pocztowej znalazłam wydanie bezpłatne egzemplarza Dziennik Polski - wydanie Extra. W pierwszej chwili pomyślałam, ot kolejna reklamka, pewno z reklamami w środku. Szata graficzna pierwsza strona taka sama jak lokalny Dziennik Polski. Charakterystyczne logo prasy znanej od lat na rynku lokalnym prasy codziennej, ten konkretny egzemplarz zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Wydany w formie tygodnika. W treści ogólne informacje o tym, co można przeczytać w wydaniu codziennym dziennika, jakie tematy zostaną poruszone w najnowszych wydaniach dodatku do dziennika, magazyn. W skrócie pisane ważniejsze wydarzenia publikowane na przestrzeni kilkunastu lat, gdzie to właśnie redaktorzy Dziennika pierwsi tropili afery, poruszali tematy, które później stały się medialną częścią wydarzeń z pierwszych stron. Reklamy zamieszczone w tym dodatku nie drażnią swoją treścią. Lektura kilkunastu stron formatu a-3 to miła lektura dla tych, co nie znają lokalnego wydania tej prasy a także zachęta dla czytelników by dalej sięgać po codzienne wydanie. Egzemplarz wydany w formie tygodnika, otrzymałam dwa kolejne numery. Nie wiem, czy akcja była tylko czasowa, czy taka forma będzie na dłużej. Treść na tyle ciekawa, że czyta się od deski do deski. Inicjatywa wydawców ciekawa, warta kontynuowania.

czystairlandia

14.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Dziennik Polski

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dziennik Polski?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W skrzynce pocztowej...
W skrzynce pocztowej znalazłam wydanie bezpłatne egzemplarza Dziennik Polski - wydanie Extra. W pierwszej chwili pomyślałam, ot kolejna reklamka, pewno z reklamami w środku. Szata graficzna pierwsza strona taka sama jak lokalny Dziennik Polski. Charakterystyczne logo prasy znanej od lat na rynku lokalnym prasy codziennej, ten konkretny egzemplarz zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Wydany w formie tygodnika. W treści ogólne informacje o tym, co można przeczytać w wydaniu codziennym dziennika, jakie tematy zostaną poruszone w najnowszych wydaniach dodatku do dziennika, magazyn. W skrócie pisane ważniejsze wydarzenia publikowane na przestrzeni kilkunastu lat, gdzie to właśnie redaktorzy Dziennika pierwsi tropili afery, poruszali tematy, które później stały się medialną częścią wydarzeń z pierwszych stron. Reklamy zamieszczone w tym dodatku nie drażnią swoją treścią. Lektura kilkunastu stron formatu a-3 to miła lektura dla tych, co nie znają lokalnego wydania tej prasy a także zachęta dla czytelników by dalej sięgać po codzienne wydanie. Egzemplarz wydany w formie tygodnika, otrzymałam dwa kolejne numery. Nie wiem, czy akcja była tylko czasowa, czy taka forma będzie na dłużej. Treść na tyle ciekawa, że czyta się od deski do deski. Inicjatywa wydawców ciekawa, warta kontynuowania.