Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

(4.11)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1202)

Pokaż wszystkie opinie

Wchodząc do placówki...
Wchodząc do placówki bankowej zostałam przywitana miłym spojrzenie i 'dzień dobry' konsultanta.Placówka posiada 2 stanowiska obsługi, które akurat były zajęte więc usiadłam na wygodnej kanapie. Czas oczekiwania to około 5 minut. Wygląd placówki czysty i przejrzysty. Na stoliku oraz na tablicy informacyjnej, na ścianie znajdowały się ulotki z aktualnymi promocjami. Kasjerzy posiadali służbowe uniformy, czarne spodnie i białe koszule oraz identyfikatory z imieniem i nazwiskiem.Wizyta miała charakter informacyjny w celu przedłużenia istniejącej już lokaty. Konsultant rzeczowo przedstawił mi aktualne promocje i najkorzystniejszą opcję dla nowych klientów banku. Na koniec rozmowy zapytał czy to wszystko w czym może mi pomóc i dodał, że życzy mi miłego dnia.

Bea_10

07.02.2018

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

zawsze doradzą i...
zawsze doradzą i polecą produkt, ponadto w razie potrzeby zaproponują zamienniki. Super