PKO BP

(4.12)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2394 z 3402)

Absolutny błąd na...
Absolutny błąd na łączach... pracownicy nie znają procedur w banku, przez co wprowadzają klientów w błąd. Przez to zamiast jednej wizyty w banku były 3 - i każda nerwowa. Bardzo niejasne zasady i mnóstwo dodatkowych (wysokich!) opłat za każdą, drobną rzecz. Niestety, ale po 14 latach jestem zmuszona stąd uciekać....

MaQta

02.10.2024

Placówka

Wrocław, Legnicka 56

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy mili i...
Pracownicy mili i pomocni. Nie nękają telefonami. Polecam

Klient_jyUT

01.10.2024

Placówka

Legnica, Wrocławska 40

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w placówce banku C. była ogólnie pozytywna. Obsługa była uprzejma i profesjonalna – doradca szybko i rzeczowo odpowiadał na moje pytania dotyczące konta osobistego oraz oferty kredytowej. Placówka była czysta i nowocześnie urządzona, co tworzyło przyjemną atmosferę. Czas obsługi był jednak nieco dłuższy niż się spodziewałem, ponieważ musiałem poczekać w kolejce około 20 minut, mimo że nie było wielu klientów. Dodatkowo, nie wszystkie usługi, o które pytałem, były dostępne od ręki, co nieco utrudniło załatwienie wszystkich spraw podczas jednej wizyty.

Erek.FM

01.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
I ODDZIAŁ PKO...
I ODDZIAŁ PKO BP KIELCE BARDZO MIŁA OBSŁUGA, KOMPETENTNA POMOC, POLECAM TEN BANK.

Placówka

Kielce, Sienkiewicza 33/35

Nie zgadzam się (0)
Przemiłe oraz kompetentne...
Przemiłe oraz kompetentne Panie w obsłudze, sprawnie załatwiają wszelkie moje problemy oraz sprawy za każdym razem kiedy tam uczęszczam. Jedynym minusem tej placówki jest to, że praktycznie zawsze są tam potężne kolejki do punktów obsługi.

Klient_wyGja

13.08.2024

Placówka

Zambrów, Prymasa Stefana Wyszyńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Przemiłe oraz kompetentne...
Przemiłe oraz kompetentne Panie w obsłudze, sprawnie załatwiają wszelkie moje problemy oraz sprawy za każdym razem kiedy tam uczęszczam. Jedynym minusem tej placówki jest to, że ze względu na to, że jest to jedyna placówka tego banku w okolicy, to są tam potężne kolejki do okienek obsługi.

Klient_wyGja

13.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szeroka sieć...
Bardzo szeroka sieć placówek i bankomatów. Duża poprawa w jakości obsługi klientów. Świetnie działająca aplikacja mobilna.

zarejestrowany-uzytkownik

08.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super działająca aplikacja...
Super działająca aplikacja iko

zarejestrowany-uzytkownik

08.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajna aplikacja,...
Bardzo fajna aplikacja, czystelna.

Marta_2296

07.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przydzielony personalny opiekun...
Przydzielony personalny opiekun klienta, która dba o wszystkie potrzeby

KS11

07.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
PKO BP oferuje...
PKO BP oferuje szeroką gamę produktów finansowych, w tym konta osobiste, karty kredytowe, kredyty, lokaty i ubezpieczenia. Bank jest znany z innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak aplikacja mobilna IKO, która cieszy się dużą popularnością i wysokimi ocenami za funkcjonalność i łatwość użytkowania. Oferta produktów jest konkurencyjna, choć nie zawsze najtańsza na rynku. Obsługa klienta generalnie profesjonalna i kompetentna, szybki czad reakcji na zgłoszenia i pomocne porady.

Adas

07.08.2024

Placówka

Nysa, Bolesława Krzywoustego 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo korzystne warunki...
Bardzo korzystne warunki kredytowe

zarejestrowany-uzytkownik

07.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Lubię ten bank
Lubię ten bank

zarejestrowany-uzytkownik

07.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W aplikacji bankowej...
W aplikacji bankowej otrzymałam powiadomienie o odrzuceniu płatności na dużą kwotę mimo, że w danej chwili nie wykonywałam żadnych płatności. Opisałam mój problem na czacie konsultantowi i w ciągu kilku minut dostałam odpowiedź. Konsultant do mnie zadzwonił i pomógł mi wyjaśnić dlaczego dostałam takie powiadomienie. Szybka i sprawna pomoc, polecam.

mazikeendecker

05.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Szybka konkretna obsługa,...
Szybka konkretna obsługa, załatwienie sprawy za pierwszym razem. Oczywiście propozycja kredytu. Nie byłem zadowolony. Personel w eleganckim ubiorze, pełen profesjonalizm. Ciesze się, że korzystam z usług tego banku.

Klient_DhXP1

01.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa
Profesjonalna obsługa

Klient_mgGm6

01.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, dobry...
Szybka obsługa, dobry doradca

Klient_mgGm6

01.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ciężko coś szybko...
Ciężko coś szybko załatwić.

Klient_vvKHo

25.07.2024

Placówka

Poznań, Kraszewskiego 10A

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazny oraz...
Bardzo przyjazny oraz kompetentny personel, każda wątpliwość wyjaśniona w trakcie jednej rozmowy oraz pełne zaangażowanie w rozwiązanie problemu. Jestem bardzo zadowolony z usług tego banku.

Mike Bat

18.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bank nie respektuje...
Bank nie respektuje przepisów. W przypadku zajęcia na rachunku do wierzyciela przekazywane są nawet środki ustawowo zwolnione spod egzekucji (alimenty)

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

PKO BP

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKO BP?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Absolutny błąd na...
Absolutny błąd na łączach... pracownicy nie znają procedur w banku, przez co wprowadzają klientów w błąd. Przez to zamiast jednej wizyty w banku były 3 - i każda nerwowa. Bardzo niejasne zasady i mnóstwo dodatkowych (wysokich!) opłat za każdą, drobną rzecz. Niestety, ale po 14 latach jestem zmuszona stąd uciekać....