PKO BP

(4.11)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2380 z 3348)

Bardzo przyjazny oraz...
Bardzo przyjazny oraz kompetentny personel, każda wątpliwość wyjaśniona w trakcie jednej rozmowy oraz pełne zaangażowanie w rozwiązanie problemu. Jestem bardzo zadowolony z usług tego banku.

Mike Bat

18.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bank nie respektuje...
Bank nie respektuje przepisów. W przypadku zajęcia na rachunku do wierzyciela przekazywane są nawet środki ustawowo zwolnione spod egzekucji (alimenty)

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Duży oddział Banku...
Duży oddział Banku PKO BP w Zawierciu. Zlokalizowany przy głownej drodze i rondzie, niestety z lekko skomplikowanym dojazdem na dostępny parking ze względu na jednokierunkowe ulice. Parking również nie największy, często pełny ale nie zdarzyła się sytuacja, żeby nie było możliwości znalezienia miejsca. Wejście do banku dzielone z paroma innymi instytucjami. Placówka Banku duża, z wieloma stanowiskami do obsugi. Pomimo to - wiecznie kolejki oraz relatywnie długi czas oczekiwania. Zazwyczaj przy stanowiskach kasjerskich, do obsługi "zwyklych" ludzi 2 - 3 osoby. Osobno stanowiska dla przedsiębiorców z zazwyczaj jednem konsultantem, i parę innych miejsc, które w większość dni są raczej puste. Sama obsługa na dobrym poziomie, najczęściej zależnym od osoby na przeciwko. Czas oczekiwania na zakończenie sprawy zależy od istoty problemu, ale standardowe kwestie rozwiązywane są raczej poprawnie. W placówce jest wystarczająco miejsc siedzących, więc w przypadku utworzenia kolejki - nie ma konieczności stania. Dostępny jest również dystrybutor z wodą raz jednorazowe kubki. Placówka osiągalna jest również z łatwością dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób z wózkami - gwarantuje to długi i łagodny podjazd wzdłuż ściamy wejściowej budynku.

EwaLatusek_jWPs

03.06.2024

Placówka

Zawiercie, Bohaterów Westerplatte 1

Nie zgadzam się (0)
Pełna pomoc dotycząca...
Pełna pomoc dotycząca zablokowania konta Pomoc przy zmianie hasła Polecenie produktów Miła profesjonalna obsługa

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jako klient jestem...
Jako klient jestem zadowolona z usług tej placówki. Każdą sprawę można załatwić w miarę sprawnie. Obsługa jest kompetentna i wykazuje się chęcią pomocy. Nawet pomaga w opłaceniu rachunków.

vverm

04.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Mam konto w...
Mam konto w tym banku od trzech lat i jestem na prawdę zadowolony. Obsługa klienta zarówno online, telefonicznie, jak i w placówce na najwyższym poziomie, zawsze doradzą i pomogą rozwiązać pomoc. Polecam!

Blaze92

01.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
szybka i prosta...
szybka i prosta obsługa. Polecam.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kraków Boh.Września 6...
Kraków Boh.Września 6 osób w kolejce czas obsługi 40 minut czynne 2 stanowiska a na dodatek ciągle ktoś z personelu odrywa kasjerki od klientów i stara się ustalić kto zamykał oddział w piątek i ma się podpisać na liście a jest wtorek. ŻENADA

PagePro_I35x

28.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja bardzo intuicyjna....
Aplikacja bardzo intuicyjna. Wszystko w niej jest czego potrzebuję. Obsługa klienta miła i zorientowana na usługi oferowane w banku. Wygląd aplikacji estetyczny. Podoba mi się

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja bankowa bardzo...
Aplikacja bankowa bardzo fajna i łatwa w obsłudze Każdy sobie z nią poradzi

Niutektakmimow

16.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Mój ulubiony bank....
Mój ulubiony bank. Polecam

krzysiaaa12

16.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z infolinią,...
Kontakt z infolinią, która mając moje dane, kwestionuje ich prawdziwość. Dzwoniąc w kwestii zmiany danych dowodu osobistego i chcąc to załatwić online, konsultant wysyła mnie do oddziału.

Klient_Y4aVd

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie da się...
Nie da się kupić obligacji bez zakładania konta

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pan konsultant bardzo...
Pan konsultant bardzo zaangażowany w rozmowę starał się przekazać mi wszystkie informacje jakich na ten moment potrzebowałem

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 23-25

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dużo klientów...
Bardzo dużo klientów i kolejki

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sympatyczny obsługa...
Bardzo sympatyczny obsługa i zawsze wszystko można załatwić w jak najszybszym czasie

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W placówce założyłam...
W placówce założyłam moje pierwsze konto. Traci w ocenie że względu na czas oczekiwania na obsługę.

Bona

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem wieloletnim klientem...
Jestem wieloletnim klientem banku. Zarówno konta firmowego jak i prywatnego. Przez te lata miałam tylko jedną problematyczną sytuację, którą musiałam wyjaśniać kilkukrotnie, nie był to jednak poważny problem. Ogromnym plusem jest bardzo duża dostępność bankomatów i wpłatomatów Banku PKO BP.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem wieloletnim klientem...
Jestem wieloletnim klientem tego banku i zawsze panie są dla mnie miłe i uprzejme. Na wszystkie moje pytania doradzają jak tylko się da a w szczególności przy braniu kredytu. Bank mam blisko i nigdy mnie nie zawiódł nawet wtedy kiedy zgubiłam kartę bankomatową i dostałam szybko pomoc w celu zablokowania zgubionej i wydania nowej. Polecam za szybką i sprawną obsługę.

Klient_vnFTl

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

PKO BP

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKO BP?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?