PKO BP

(4.24)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2204 z 2970)

Korzystam z usług...
Korzystam z usług banku nieprzerwanie od 5 lat i jestem w pełni zadowolony. Oferta bankowości osobistej oraz indywidualnego opiekuna zapewnia stałe wsparcie w zakresie prowadzenia produktów przypisanych do klienta. Niestety jak to w przypadku banków bywa na rynku, nowy klient otrzymuje bardziej preferencyjne warunki od tego który korzysta z usług banku od dłuższego czasu. Jednakże pomimo korzystania z poszczególnych usług w innych bankach, ROR posiadam jedynie w tym banku, głównie z uwagi na brak opłat oraz możliwości płynące z posiadania konta w PKO BP. Czas obsługi jak i kultura na najwyższym poziomie. W przypadku utrudnień zawsze otrzymuję informację a korzystanie oraz funkcjonalność aplikacji mobilnej bardzo na plus. Oddziały w nowoczesnym stylu z możliwością umówienia spotkań bądź w systemie kolejowym "na numerek". Bankomaty mało awaryjne, częściej jednak korzystam z wpłatomatów dla wygody i ochrony przed zgubieniem gotówki. Polecam bank wszystkim znajomym.

Mike Bat

02.11.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem od...
Jestem klientem od niedawna, jak na razie wszystko mi się jak najbardziej podoba jedyny mankament to aplikacja według mnie nie zbyt jasna dla nowych klientów.

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Kraszewskiego 10A

Nie zgadzam się (0)
Placówka PKO Banku...
Placówka PKO Banku Polskiego obsługująca przekazy pieniężne jedyne w teorii. Pracownicy, którzy nie chcą wykonywać wpłat oraz wypłat gotówki, zniechęcając potencjalnych klientów nieprawidłowymi, niezgodnymi z regulaminem i wprowadzającymi w błąd informacjami o działaniu przekazów, m.in. na temat tego, że ponoć do odbioru środków potrzebne jest konto osobiste w ich banku. Nieprofesjonalna obsługa i brak zachowania standardów nie zachęcają do nawiązania jakiejkolwiek współpracy z tą instytucją.

Klient_6iSpe

20.09.2022

Placówka

Tuchola, Pocztowa 8

Nie zgadzam się (0)
Obsługa dobra. Oferta...
Obsługa dobra. Oferta niekoniecznie

Klient_HcUR2

20.09.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pani Agnieszka bardzo...
Pani Agnieszka bardzo pomocna, widać że interesuje się klientem i jego potrzebami. Rzetelna, konkretna, kompetentna.

Klient_cgVdp

25.08.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bezproblemowy kontakt Mega...
Bezproblemowy kontakt Mega pozytywne nastawienie do klienta Pani była bardzo wyrozumiała na moje nie zdecydowanie i pomogła wybrać korzystna opcje.

Klient_tNhlE

24.08.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mega pozytywne podejście...
Mega pozytywne podejście do klienta Korzystne warunki kredytów Świetna placówka

Klient_tNhlE

22.08.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontakt Jasne...
Szybki kontakt Jasne zasady warunków kredytowych Indywidualne podejście Miły personel

Klient_tNhlE

21.08.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Łatwy kontakt telefoniczny...
Łatwy kontakt telefoniczny Świetny personel prowadzący

Klient_tNhlE

21.08.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świetna placówka Profesjonalny personel...
Świetna placówka Profesjonalny personel Dokładne podejście do klienta

Klient_tNhlE

18.08.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa. Przejrzysty...
Świetna obsługa. Przejrzysty wybór kredytowy. Prowadzony przez profesjonalny. Dział kredytowy.

Klient_tNhlE

14.08.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra i...
Bardzo dobra i szybka obsługa. Konsultant odpowiedział na wszystkie moje pytania i wystarczająco rozwinął temat. Pomógł dobrać odpowiednią kartę do moich potrzeb.

alex552

11.08.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z tego...
Korzystam z tego banku i jestem bardzo zadowolona. Ilość banków i infolinia jest zadowalająca.

Klient_icubJ

11.08.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najgorzy bank.
Najgorzy bank.

Klient_LkuO

10.08.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa Klienta na...
Obsługa Klienta na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy banku bardzo kompetentni , uprzejmi i cierpliwi. W jasny sposób wszystko tłumaczą. Sama oferta banku bardzo satysfakcjonująca.

Klient_RCoUr

16.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Świetna, szybka i...
Świetna, szybka i fachowa obsluga, przejrzysta aplikacja IKO. Polecam.

jagusia0309

01.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna, szybka i...
Profesjonalna, szybka i fachowa obsluga. Przejrzysta aplikacja IKO. Polecam.

jagusia0309

01.07.2022

Placówka

Szczecinek, Boh. Warszawy 31-35

Nie zgadzam się (0)
Bank w który...
Bank w który są wiecznie kolejki spowodowane niewystarczająca ilością doradcow obsługujących klienta .Panie bardzo miłe i pomocne ;jednak pół godzinna pogawędki że starsza Panią o pogodzie ,zdrowiu i kulinarnych wypiekach to już duża przesada. Placówka czysta .Mało miejsc siedzących w poczekalni .

Klient_Eca4

17.04.2022

Placówka

Warszawa, plac Przymierza 5

Nie zgadzam się (0)
Duże kolejki, obsługa...
Duże kolejki, obsługa sklepu nie zna się na swojej pracy, odsyłają do innego banku

Klient_Szymon

16.04.2022

Placówka

Poznań, Os. Bolesława Śmiałego 121

Nie zgadzam się (0)
Data: 08.03.2022, godzina...
Data: 08.03.2022, godzina po 13.00. PKO BP, oddział 10 w Toruniu, ulica Wyszyńskiego 6, 87-100 Toruń. Wizyta w celu wypłacenia pieniędzy oraz uzyskaniu informacji co do możliwości oszczędzania mniejszych ok 200-500 zł/m-c, systematycznych kwot. Otwarte 3 z 6 stanowisk. Czysto. Jedynie kanapy dla klientów (siedziska) wymagają odświeżenia. Kolejka bez biletów. Czas oczekiwania jako 3 osoba w kolejce to 20 minut. Obsługa na stanowisku przyjmującym: biała wyprasowana bluzka, marynarka i spódnica z jednego kompletu, czarne, niewyblakłe kolory. Drobiazgi: zegarek, kolczyki pasujące do stroju, paznokcie zadbane, kolor naturalny, dłonie zadbane. Włosy: upięte w kok, zadbane. Twarz: makijaż dzienny, niewulgarny, kolory stonowane. Pracownik w wieku dojrzałym. Biurko: monitor, klawiatura, drukarka, 2 długopisy. Po prawej stronie pracownika, za monitorem (widoczne tylko po nachyleniu się w stronę pracownika) kubek, plik kartek, klucze, komórka. Miedzy klientem a pracownikiem wisząca pleksa, istniała możliwość podawania dokumentów. Pracownik nie miał maseczki. Pracownik wskazał krzesło i poprosił o zajęcie miejsca. Na siedząco przedstawił się. Zapytał w czym może pomóc. Poinformowałam, że chcę wypłacić pieniądze i otrzymać informacje co do sposobów oszczędzania małych kwot. Pracownik poinformował, że wypłata z kasy zostały ograniczone do kwoty 5000,00zł, ale bankomaty nie mają ograniczeń, ewentualnie należy zwiększyć limit wypłat z bankomatu. Długi czas oczekiwania na wprowadzenie zleceń. Kilkukrotnie otrzymałam informację i przeprosiny, że jest to wina systemu. Pracownik panował nad sytuacją, nie zauważyłam oznak zakłopotania, złości, z powodu długiego czasu pracy systemu. Po wydrukowaniu dokumentów do podpisu, zostałam poinformowana o tym, by podpis był zgodny ze wzorem złożonego podpisu. Podpis został sprawdzony. poprosiłam o wypłatę w banknotach 500zł. Wypłata pieniędzy została wykonana w banknotach 100zł, większych nominałów nie było na stanie banku. Informacja o oszczędzaniu. Informacja od pracownika była bardzo krótka. Nie ma możliwości oszczędzania comiesięcznych małych kwota (100-500) bez udziału w fundusze inwestycyjne. Po zadaniu dwóch pytań o czas takich inwestycji i czy są można ustawić zlecenie stałe, nie otrzymałam żadnej ulotki, informacji o tych możliwościach oszczędzania. Ogólna ocena obsługi pracownika PKO BP oddz. 10 w Toruniu: dobra. Nie otrzymałam informacji o oszczędzaniu powiązanym z funduszami inwestycyjnymi. Pomimo 2 pytań nie zachęciłam pracownika do omówienia mi tematu, co mi się nie podobało, bo informacje musiałam uzyskać sama z różnych stron internetowych. Cenna i bardzo przydatna była podpowiedź o wypłacie gotówki w bankomacie (limit tylko określony w ustawieniach konta, który szybko można zmienić). Należy poprawić sprawność, szybkość działania systemu, wówczas czas oczekiwania w kolejce oraz przy stanowisku uległby zmniejszeniu.

Klient_pSm0

13.04.2022

Placówka

Toruń, Wyszyńskiego 6

Nie zgadzam się (0)

PKO BP

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKO BP?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Korzystam z usług...
Korzystam z usług banku nieprzerwanie od 5 lat i jestem w pełni zadowolony. Oferta bankowości osobistej oraz indywidualnego opiekuna zapewnia stałe wsparcie w zakresie prowadzenia produktów przypisanych do klienta. Niestety jak to w przypadku banków bywa na rynku, nowy klient otrzymuje bardziej preferencyjne warunki od tego który korzysta z usług banku od dłuższego czasu. Jednakże pomimo korzystania z poszczególnych usług w innych bankach, ROR posiadam jedynie w tym banku, głównie z uwagi na brak opłat oraz możliwości płynące z posiadania konta w PKO BP. Czas obsługi jak i kultura na najwyższym poziomie. W przypadku utrudnień zawsze otrzymuję informację a korzystanie oraz funkcjonalność aplikacji mobilnej bardzo na plus. Oddziały w nowoczesnym stylu z możliwością umówienia spotkań bądź w systemie kolejowym "na numerek". Bankomaty mało awaryjne, częściej jednak korzystam z wpłatomatów dla wygody i ochrony przed zgubieniem gotówki. Polecam bank wszystkim znajomym.