Ochrona w Biedronce, która zazwyczaj stoi i przy kasie i obserwuje wszystkich klientów jest tak natarczywa, że czasem czuję się jak przestępca. Rozumiem, że to ich praca, ale bez przesady...
W sklepie wszystko działa w należytym porządku oprócz kasy fiskalnej w kasie samoobsługowej, która nie wydaje paragonu. Ale wystarczy poprosić o pomoc pracownika sklepu i sprawa zostaje natychmiastowo rozwiązana.
Firma DPD trochę chyba sobie żartuje z klientów. Paczka została zostawiona u sąsiadki, a kurier tylko napisał sms-a, gdzie i u kogo zostawił. Nawet do mnie wcześniej nie zadzwonił, że ma dla mnie jakąś paczkę, a ja nie zostałam poinformowana przez firmę, że paczka do mnie idzie. Mało profesjonalne zachowanie.
Bardzo miła i kompetentna obsługa, sprawa załatwiona w miarę szybki sposób. Zdziwiło mnie tylko wejście do banku, które było zablokowane kiedy ktoś otwierał drugie drzwi zewnętrzne....
Obsługa kelnerska ok, wystawka z ciastami i owocami na bieżąco uzupełniana. Trochę gorzej z ilością jedzenia na ciepło przy stołach na weselu . Zdecydowanie za mała ilość, jak się skończyło to już nie zostało uzupełnione. No i do tego wszystkiego znalazłam wielką muchę w buraczkach....
Chwalą się że mają browar, a w sobotę wieczorem nie można napić się piwa bo się skończyło... Normalnie farsa.... Obsługa taka sobie, nagabują żeby kupować droższe rzeczy. Chyba więcej nie skorzystam.
W kiosku można dostać kartki okolicznościowe na różne imprezy, to na plus. Niestety nie ma na nich cen, co jest trochę uciążliwe, bo trzeba iść do kasy i pytać o każdą z osobna.
Z początkiem września wystartowała nowa loteria w hebe, w której można wygrać ciekawe nagrody. Wygrać to trochę jednak mylące, bo jednak trzeba zapłacić 1 grosz aby móc odebrać nagrodę. Ale w końcu czego się nie zrobi żeby przyciągnąć klienta. Loteria jest bardzo intuicyjnie zrobiona nawet regulamin prosto napisany.
Jestem bardzo zadowolona z polityki zakupowej i możliwości szybkich zwrotów przez Allegro paczkomaty. Wszystko działa bardzo sprawnie, włącznie z odzyskiwaniem pieniędzy za zwrócone produkty.
Zero kontaktu z firmą. Ani nikt nie odpisuje na zapytania na Facebooku, ani nikt nie odbiera telefonu, ani nikt nie oddzwania. I tak od kilku dni. Chyba już nie ma ochoty na korzystanie z usług tej firmy mimo poleceń innych osób.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.