APIA

(3.88)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (16 z 20)

Sprzedano mi buty...
Sprzedano mi buty Camper różnych kolorów. Następnie centrala firmy w Gdańsku kazała mi kontaktować się z producentem w Hiszpanii, który włożył różnych kolorów buty do pudełka. Wynika z tego, że leniwa i chciwa firma nie sprawdza co przychodzi w zamówionym towarze, a odpowiedzialnością za sprzedawany bubel obarcza klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

10.09.2015

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (2)
Do salonu Apia...
Do salonu Apia zdecydowałam się wejść przy okazji bycia w jednej z galerii handlowych w której to salon się znajduje. Salon Apia oferuje bardzo duży wybór obuwia damskiego w bardzo modnych fasonach oraz najwyższej jakości ale również w super cenach. Sklep czysty oraz ładnie wyglądający. Obsługa również była miła oraz chętna do pomocy.

Beatkuś

02.10.2012

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Strona sklepu jest...
Strona sklepu jest trochę trudna w obsłudze, ponieważ nie ma na niej jasnych i prostych komentarzy. Znalezienie jakiegokolwiek produktu, a nawet menu z asortymentem nie było dla mnie proste. Sam asortyment też mnie jakoś specjalnie nie zachwycił. Modeli było tam dość dużo, ale buty są w większości markowe, więc ich ceny maja wysoki pułap.

Poziomka

28.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ekskluzywny salon z...
Ekskluzywny salon z obuwiem mieszczący się w centrum handlowym Klif w Gdyni, posiadają w sprzedaży bardzo ładne i eleganckie buty. Sklep jest niesamowicie piękny i wyposażony, bardzo wygodne miejsca do przymierzania butów.......naprawdę robi wrażenie tak jak i ceny przy butach , które są niestety bardzo wysokie.

Kiki_2

27.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do tego sklepu...
Do tego sklepu z galanterią skórzaną weszłam z ciekawości, aby pooglądać rzeczy. Towaru nie było zbyt dużo, ponieważ sklep jest dosyć mały. Wystawa nie przyciąga spojrzeń. Kolorystyka niezbyt ciekawa. Ceny jak dla mnie zbyt wygórowane. Obsługa nie zwraca uwagi na klientów. Nie polecam.

Klaudia_150

11.06.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (1)
Na Apia.pl weszłam...
Na Apia.pl weszłam po rekomendacji mojej koleżanki. Chciałam dowiedzieć się czegoś na temat produktów w sklepia obuwniczym Apia. Okazało się, że strona oferuje również zakupy online poprzez sklep internetowy – czyli zakupy bez wychodzenia z domu. Portal łatwy w obsłudze, czytelny i przejrzysty. Polecam zajrzeć.

Klaudia_150

10.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Byłem w galerii...
Byłem w galerii Bałtyckiej w Gdańsku i wstąpiłem do Apia przyjrzeć się ofercie butów zimowych. Sklep jest przestronny, dobrze oświetlony. Było w nim czysto, panował porządek. Obuwie było ładnie, równo poukładane, ceny były widoczne. W sklepie był przyjemny zapach. Całość dobrze prezentowała się wizualnie.

zalogowany_użytkownik

23.12.2011

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (2)
Bardzo podobała mi...
Bardzo podobała mi się atmosfera panująca w salonie obuwniczym Apia. Kiedy zauważyłem, że w tym sklepie oferowane są buty tak znanych marek jak: Ecco, Clarks, Nando Muzi, Fabi, Pollini, Camper i Lloyd, spodziewałem się bardzo sztucznej atmosfery. Tym bardziej byłem zaskoczony kiedy personel sklepu okazał się bardzo miły i serdeczny. Obsługa poświęcała wiele czasu i uwagi klientom i chętnie pomagała wybrać odpowiednie obuwie. Co prawda ceny towaru kształtowały się na wysokim poziomie, jednak nie było tu miejsca na sztuczne zachowanie personelu. W lokalu było bardzo czysto, przestronnie i przyjemnie, a oferta sklepu obejmowała obuwie damskie, męskie i dziecięce i nawiązywała do najnowszych trendów mody.

Marlon

16.08.2011

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (2)
Salon APIA jest...
Salon APIA jest bardzo elegancki. Piękny wystrój, ciekawe oświetlenie tworzą swoisty klimat, który pozwala klientom czuć się swobodnie i miło. Oferta firmy skierowana jest do całej rodziny. Na pólkach tego sklepu można zobaczyć obuwie Ecco, Amper, Nando czy Fabi, jest oczywiście też obuwie sygnowane marka Apia. Wyeksponowane w sklepie obuwie jest swoistym uzupełnieniem wystroju sklepu. Towar jest w każdym rozmiarze, dobrej jakości za bardzo przystępną cenę. Pracownicy mili i uczynni. Chętnie pomagają w wyborze jak i przymiarkach.

Marek_605

06.05.2011

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (5)
Przyjechałam do Apii...
Przyjechałam do Apii odebrać buty dla męża. Wiedziałam, że model mu się spodoba, ale cena mniej, postanowiłam więc kupić mu je jako 'prezent' dla uniknięcia niepotrzebnych dyskusji. Przy okazji znalazłam dwie pary dla siebie. Jak zwykle, plany jedno, a życie drugie - przyjechałam po jedną parę, wyszłam z trzema. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle, że trwała akurat letnia przecena, w związku z czym na każdej parze zaoszczędziłam jakieś 25% ;). Obsługa, jak zwykle, bez zarzutu. Męska para została sprowadzona z salonu w innym mieście, ponieważ w Warszawie nie było już odpowiedniego rozmiaru. Kolejny raz - same plusy.

zarejestrowany-uzytkownik

29.11.2010

Placówka

Warszawa, Okopowa 58/62

Nie zgadzam się (1)
Do sklepu weszłam...
Do sklepu weszłam ponieważ szukałam wysokich kozaczków. Zauważyłam, że w sklepie jest dość duży wybór tego typu butów. Zainteresowałam się 4 parami butów. Prawie natychmiast po moim wejściu do sklepu podeszła do mnie sprzedawczyni i zapytała w czym może mi pomóc. Była bardzo miła i uśmiechnięta. Powiedziałam jej o jakich butach myślę i jaki potrzebuję rozmiar. Niestety z czterech par jakimi byłam zainteresowana, tylko jedna była w moim rozmiarze. Pracownica prawie natychmiast sprawdziła w systemie gdzie mogę dostać modele tych butów w moim rozmiarze. Znalazła dwa sklepy w Trójmieście gdzie akurat była ta rozmiarówka. Podczas wizyty w tym sklepie czułam się bardzo dobrze. Mimo, iż nie udało mi się kupić żadnej pary butów to wyszłam ze sklepu zadowolona z jakości obsługi.

Alex

09.11.2010

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (2)
Sieć APIA jest...
Sieć APIA jest głównym dystrybutorem firmy CAMPER w Polsce. Wybór obuwia hiszpańskiej firmy jest tu, jak na głównego dystrybutora, więcej niż skromny, wciąż mam jednak nadzieję, że kiedyś ten stan rzeczy ulegnie zmianie. Pewną alternatywą jest możliwość dokonywania zakupów w sklepie internetowym CAMPERA, jednak po pierwsze dostawa trwa co najmniej tydzień (i kosztuje 10 EUR), a ponadto buty zawsze lepiej przymierzyć niż kupować w ciemno. Zjawiłam się w APII po upatrzony wcześniej model i od razu poprosiłam o numer 37. Pani przy kasie zauważyła, że ten rozmiar jest już w Warszawie niedostępny, okazało się natomiast, że można go sprowadzić z kilku innych sklepów zlokalizowanych w innych miastach. Poprosiłam w związku z tym o sprowadzenie butów (miały być na miejscu w ciągu max 3 dni). W międzyczasie podszedł do kasy inny pracownik, z informacją, że jedna para w tym rozmiarze ciągle jest w salonie, tyle że odłożona, miała być bowiem wysłana tego dnia do klienta w Poznaniu. Moje szczęście, że kurier jeszcze nie odebrał ze sklepu paczek do wysyłki. Pierwszy sprzedawca od razu zareagował (prawidłowo :) stwierdzając, że ostatnią 'warszawską' parę bez problemu mi sprzeda, a do klienta w innym mieście zostanie wysłana para z innej lokalizacji. Obsługa, jak zwykle w APIA, uprzejma, uśmiechnięta i gotowa do rady czy pomocy w wyborze. Niech służy innym za przykład.

zarejestrowany-uzytkownik

15.07.2010

Placówka

Warszawa, Okopowa 58/62

Nie zgadzam się (22)
CEL: ZAKUP BUTÓW...
CEL: ZAKUP BUTÓW ZIMOWYCH DLA DZIECKA Co roku o tej porze kupujemy dziecku buty firmy Ecco w Apii. Tym razem nasz wybór padł na sklep znajdujący się w Galerii Bałtyckiej. Lokal znajduje się niedaleko głównego wejścia, co jest dużym plusem, jeżeli nie chce się kluczyć po alejkach Galerii i to w dodatku z dzieckiem. Z zewnątrz niczym się nie różni. Wewnątrz buty ładnie wyeksponowane na półkach z podziałem na damskie, męskie i dziecięce. Bardzo czysto i zachęcająco. Obsługa ubrana na czarno, co dodaje lokalowi klasy. Obsługa całkowicie zajęta klientami, a ich mnóstwo; niektórzy obcojęzyczni ( nie stanowiło to dla nich żadnego problemu). Obejrzeliśmy buty i chcieliśm dziecku przymierzyć. Poprosiłam jednego ze sprzedawców i pokazałam wybrany model. Bardzo szybko wrócił z wybranymi numerami butów. Sprzedawca pomógł przymierzyć, zaczął delikatnie doradzać, po czym dyskretnie oddalił się , dając nam czas do namysłu. Syn przebiegł się po sklepie kilka razy, wspierając się łyżkami do butów, co nie wywołało żadnego zdziwienia. Stwierdził, że buty są wygodne i dobrze mu się w nich chodzi. Udaliśmy się do kasy. Niestety zapomnieliśmy karty stałego klienta. Nie było żadnego problemu. Po sprawdzeniu nazwiska w bazie danych otrzymaliśmy rabat. Sprzedawcy, żegnając się z nami, dziękowali nam za zakupy.

zarejestrowany-uzytkownik

28.11.2009

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (29)
W tej obserwacji...
W tej obserwacji chcaiłabym opisać sposób w jaki personel sklepu APIA postępuje z klientam. W zeszłym roku kupiłam mojemu narzeczonemu w sklepie APIA, z okzaji urodzin bardzo solidnie wyglądające buty skórzane. Dla istoty sprawy zaznaczę, iż bytu na ich przedniej częsci miały taką samą teksturę jak piłka nożna - szesciokąty, które były ze sobą pozszywane. Po 3 miesiącach szwy u prawego buta zaczeły pękać, co oczywiscie niezwłocznie reklamowalam. Reklamacja została rozpatrzona na naszą korzysć, chodż nie dokońca. Mianowicie but został zszyty aczkolwiek metodą bardzo chałupniczą - szew był cały na wierzchu, był on odręczny i nicie sterczały. Po 6 miesiącach zaczeły pękać szwy w tym samym miejscu w drugim bucie. Reklamacja została w trybie natychmiastowym zgłoszona i rozpatrzona w niecałe dwa tygonie, jednakże nie na naszą korzysc. Pani Kierownik sklepu decyzję swoją uzasadniła zbyt częstym użytkowaniem buta - gdyż według jej opini buta należy przebierać co 6 h. Nadmieniła również że gwarancja nie obejmuje pęknięć, rozszyć ani żadnych rozklejeń. Według niej są to naturalne zjawiska, z którymi należy sie liczyć kupując obuwie. Będąc podirytowaną tą sytuacją, która w moim mniemaniu wogóle nie powinna mieć miejsca kiedy kupuję obuwie w tak renomowanej firmie w cenie 500 złotych, poszłam z ponowną reklamacją już do samej Pni Kierownik prosząc aby sprawę rozpatrzył rzeczoznawca. Pani Kierownik podczas rozmowy ze mną przyjeła postawę bardzo bierną jakoby jej by nie zależało na satysfakcji klienta oraz wizerunku firmy. Tym razem reklamacja została rozpatrzona po naszej mysli, co prawda po 14 dniach ale dostalismy zwrot gotówki.

Agnieszka_1077

08.10.2009

Placówka

Gdynia, al. Grunwaldzka 256

Nie zgadzam się (21)
Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem sklepu APIA w Klifie. Tym razem postanowiłam kupić buty camper, które w Polsce dostępne są chyba tylko w tej sieci. Jako że nie było butów w moim rozmiarze, sprzedawca od razu zaoferował sprowadzenie ich z poznańskiego sklepu, w którym były dostępne. To standardowa praktyka tej sieci. Sprowadzenie butów trwa nie dłużej niż 3 dni robocze i następuje bez dodatkowej opłaty oraz bez konieczności uiszczania zaliczki. We wskazanym terminie odebrałam w sklepie zamówiony towar. Obsługa-jak zawsze-cierpliwa, uprzejma, kompetentna, poświęca klientowi odpowiednią ilość uwagi i nie manifestuje zniechęcenia bądź rozczarowania w sytuacji, kiedy klient w danym momencie nie zdecyduje się na zakup obuwia.

zarejestrowany-uzytkownik

27.08.2009

Placówka

Warszawa, Okopowa 58/62

Nie zgadzam się (30)
Apia Blue City...
Apia Blue City to w mojej ocenie najlepszy sklep tej sieci w Warszawie. Niestety, podobno rozważane jest zamknięcie sklepu już w marcu 2009 z uwagi na najsłabsze wyniki sprzedaży. Jeżeli tak się stanie - pierwsze miejsce przypadnie salonowi w Klifie. Najsłabszy (pod względem oferty i obsługi) jest salon zlokalizowany w Galerii Mokotów. Wybór butów dobrych marek (Fabi, Camper) w dość zróznicowanym wzornictwie, bardzo miła obsługa, okresowo niezłe przeceny. Dobre miejsce zarówno jeśli szukasz obuwia eleganckiego, jak również sportowego.

zarejestrowany-uzytkownik

11.03.2009

Placówka

Warszawa, Nie pamiętam

Nie zgadzam się (23)

APIA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż APIA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.