Credit Agricole

(4.01)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1077 z 1468)

Duże kolejki, kilka...
Duże kolejki, kilka razy próbowała wejść by coś załatwić i się nie udało, placówka czynna krótko, trzeba brać urlop by się tam dostać.

Sylwia_671

16.07.2022

Placówka

Świdnica, ul. Rynek 32

Nie zgadzam się (0)
Super bank
Super bank

Klient_lfXk

14.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa.
Bardzo miła obsługa.

Klient_tCew

11.03.2022

Placówka

Wadowice, Jana Pawła II 7

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z banku Ceresit Agricole. Obsługa jest bardzo miła, rzetelnie wypełniają obowiązki potrafią udzielić informacji na każde zapytanie. Placówka bardzo czysta.

Klient_369h

25.02.2022

Placówka

Konin, Chopina 17

Nie zgadzam się (0)
Fatalne podejście do...
Fatalne podejście do klienta, by coś załatwić trzeba składać reklamacje i długo czekać na odpowiedź, Porażka, jeśli chodzi o profesjonalność pracowników w placówkach.

Klient_NCRH

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, uśmiechnięta,...
Miła obsługa, uśmiechnięta, ale nachalna w proponowaniu usług dodatkowych. Pomocna.

IZABELA_932

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na wysokim poziomie. Jestem bardzo zadowolona.

Katarzyna_4148

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
niekompetentni konsultanci, wprwadzają...
niekompetentni konsultanci, wprwadzają w błąd

Sławomir_393

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Cechuje ich profesjonalizm...
Cechuje ich profesjonalizm oraz empatia.

leszekm4

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa była na...
Obsługa była na bardzo wysokim poziomie. Osoby, z którymi się kontaktowałam były profesjonalnie przygotowane i życzliwe. Zaletą było rzetelne przekazywanie wszelkich informacji oraz dokładne tłumaczenie niejasności.

Kient_mmf5

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
słaba obsługa klienta...
słaba obsługa klienta ,strona internetowa zmieniona na złą

Bożena_123

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na dość wysokim poziomie. Ale jeśli spyta się o warunki które nie zostały przedstawione w ofercie, okazuje się, że jest bardzo wiele haczyków dotyczących chociażby kar.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Indywidualne podejście do...
Indywidualne podejście do klienta, miła i sympatyczna atmosfera, pełen profesjonalizm

Klient_dtSC

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa rzetelna...
Miła obsługa rzetelna informacja

Niezweryfikowany Klient_1BHd

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kompleksowa obsługa -...
Kompleksowa obsługa - uzyskałem odpowiedzi na wszelkie pytania, dostałem od pracownicy propozycję skorzystania z promocji na którą się zgodziłem. Minusem trochę długi czas oczekiwania na obsługującą doradczynię.

Katarzyna_3935

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Porażka z kantorem
Porażka z kantorem

Niezweryfikowany Klient_89qY

05.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Placówka był czysta...
Placówka był czysta i zadbana. Czas oczekiwania w kolejce był zbyt długi, ale obsługa przebiegła sprawnie. Zostałam poinformowana o produktach którymi sama byłam zainteresowana od początku, doradca nie zaproponował nic więcej.

Klient_Pq5c

20.11.2021

Placówka

Toruń, Jamontta 2 2

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na najwyższym poziomie.Po wejściu do placówki zostałam od razu zaproszona do stanowiska. Doradca odpowiedział na wszystkie moje pytania i dobrał ofertę odpowiednią do moich potrzeb. Zdecydowanie polecam.

Klient_Pq5c

20.11.2021

Placówka

Włocławek, Kaliska, Warszawska 6a

Nie zgadzam się (0)
Credit Agricole Bank...
Credit Agricole Bank w Tarnobrzegu manipuluje i wprowadza w błąd swoich klientów wciskając najdroższe usługi kosztem zaufania do nich. Dlatego zrezygnowałem z dalszego prowadzenia ich konta 2 lata temu.

Klient_p5ea

11.09.2021

Kontakt online

Tarnobrzeg, Sienkiewicza 48

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy kontakt z...
Pierwszy kontakt z klientem (powitanie i rozpoznanie jego potrzeb) według mnie wciąż wymaga poprawy. Doradcy zwykle obsługiwali interesantów kilka minut po wejściu do placówki, choć już co piąta osoba czekała średnio 15 minut. Pracownicy nie zawsze wstają na powitanie i przedstawiają się (co może wpłynąć na postrzeganie całego oddziału banku), jednak na ogół dobrze rozpoznają potrzeby klienta: pytają o posiadane w banku produkty i oczekiwania interesanta. Co ciekawe – w przypadku scenariusza z zamknięciem konta niemal każdy pracownik pytał o powód takiej decyzji, ale już nie zawsze starał się dociec, co mogłoby przekonać klienta do zmiany zdania. Informowanie klienta o ofercie w oddziałach banku również nie jest idealne. Najlepiej wypadały tu rozmowy o otwarciu konta czy oszczędnościach, najgorzej – o zamknięciu rachunku. Większość doradców odpowiednio dobierała produkt do potrzeb klienta, jednak nie zawsze pytała go o opinię na temat konta, lokaty czy kredytu. Bankowcy czasem nie przekazywali klientom pisemnych informacji o produkcie, a w przypadku zamknięcia konta – nie walczyli o zatrzymanie klienta w banku. Klienci byli żegnani uprzejmie, zapraszano ich do ponownego odwiedzenia oddziału, jednak nie zawsze już otrzymywali np. wizytówkę od doradcy. Widzę jednak również pozytywne aspekty obsługi w oddziałach bankowych – doceniam głównie wygląd zewnętrzny i wewnętrzny placówek, kulturę osobistą pracowników, jak również umiejętne rozpoznawanie potrzeb danej osoby.

Klient_5cCr

05.09.2021

Placówka

Rzeszów, Rejtana 36

Nie zgadzam się (0)

Credit Agricole

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Credit Agricole?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Duże kolejki, kilka...
Duże kolejki, kilka razy próbowała wejść by coś załatwić i się nie udało, placówka czynna krótko, trzeba brać urlop by się tam dostać.