mCzat 1-do-1
chcąc uzyskać informację ad. usługi mBanku korzystam z opcji mCzat z operatorem.
logując się zostaję poinformowana, iż jestem 3 w kolejce.
Po 3 minutach odzywa się pracownik mBanku.
Udziela kompetentnych odpowiedz, jest bardzo kulturalnyi, jednak odpowiedź na pytania uzyskuję w odstępach 1 min.
Czat jest nieskomplikowany, prosty w obsłudze.
Witam,
dziękuję bardzo za wyrażenie opinii w kwestii jakości obsługi poprzez czat mBanku. Bank ze swojej strony dokłada wszelkich starań, aby obsługa była na jak najwyższym poziomie. Tym bardziej jest nam miło czytać takie opinie. Ze swojej strony chciałabym poinformować, iż na bieżąco kwalifikacje naszych pracowników są podnoszone tak, aby kontakt z bankiem był dla Klienta w pełni satysfakcjonujący. Chodzi również o to, aby Klient jak najkrócej oczekiwał na odpowiedź ze strony pracownika. Przepraszam jeżeli czas oczekiwania na Pani odpowiedź nie był w pełni zadowalający. Dziękuję raz jeszcze za wyrażenie swojej opinii i jednocześnie zapraszam do kolejnych kontaktów, w tym również poprzez czat.
Pozdrawiam.
Marika Szejna. mBank
mBank
Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.