mBank

(4.19)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3028 z 3928)

Podczas podpisywania umowy...
Podczas podpisywania umowy kredytu hipotecznego pracownik z Krakowa, który była bardzo pomocna przy samym procesie organizacji dokumentacji oraz wsparcia podczas zakładania konta. Jedna uwagi mam do aplikacji mobilnej w której nie ma wszystkich rzeczy i czasami trzeba się ratować telefonem na infolinie.

Dziurga

02.02.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Po ostatnich aktualizacjach,...
Po ostatnich aktualizacjach, aplikacja banku działa świetnie. Docierają do mnie wszystkie powiadomienia o płatnościach. Jest przejrzysta i prosta w obsłudze. Dodane są nowe fajne funkcje oraz jest możliwość bezpośredniego kontaktu z obsługą bez konieczności wiszenia na telefonie. Polecam

matrio185

23.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja mBank spełnia...
Aplikacja mBank spełnia moje oczekiwania, proces zarejestrowania aplikacji na telefonie jest prosty. Prowadzę w tym banku 2 rodzaje kont prywatne i firmowe, obsługa 2 kont wygląda w taki sam sposób. Podczas wykonywania przelewów można dobierać w razie potrzeb rodzaj przelewu np. do ZUS, Urzędu skarbowego. Ułatwieniem, które jest nieocenione jest czat z konsultantem online, który może bezpośrednio bez potrzeby rozmowy telefonicznej rozwiązać problem. Czytelność ekranu głównego sprzyja użytkowaniu, litery oraz kontrast z tłem podkreślają czytelność.

Klient_vQjbs

15.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Do placówki przyszłam...
Do placówki przyszłam w celu utworzenia wspólnego konta razem z partnerem. Obsługa była bardzo miła, choć momentami trzeba było „ciągnąć” Panią za język, aby dokładnie wytłumaczyła nam wszystkie kroki. Chcieliśmy założyć konto stacjonarnie, nie online, aby ktoś nas przeprowadził krok po kroku. Jak się okazało na koniec, po dopełnieniu formalności, (które mogliśmy wykonać przez internet) musieliśmy podejść do laptopa i dokończyć wszystko online. Gdyby Pani poinformowała nas o tym od razu, zaoszczędzilibyśmy dużo czasu i zdecydowali się wykonać rejestrację w całości przez internet. Jednak doceniam chęć pomocy ze strony obsługi. Jako ktoś, kto z bankowością ma mało do czynienia mimo paru minusów, czułam się zaopiekowana, fotele były wygodne, a na początek Panie zaproponowały nam szklankę wody :)

Malcia55

08.01.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Lokal w bydgoskim...
Lokal w bydgoskim Focus Mall - minimalistyczny wystrój, ale czysty, jest gdzie usiąść w oczekiwaniu na przyjęcie. Pan pomagający w zmianie umowy miły, nie było czuć presji na żadne zmiany czy dokupienie dodatkowych usług. Dostałam odpowiedzi na wszystkie pytania, a zmiana umowy w systemie nastąpiła od razu na miejscu. Polecam

katsup

04.01.2023

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39-47

Nie zgadzam się (0)
Słabo… Nie polecam...
Słabo… Nie polecam niestety.

Jacek_402

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

Paulina_1115

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety nie mam...
Niestety nie mam najlepszej opinii o tej firmie. Ode mnie jedynka.

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miło, że są...
Miło, że są jeszcze firmy, dla których mottem przewodnim jest stwierdzenie „klient nasz pan”.

Klient_Ht6lX

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bywało lepiej. Obsługa...
Bywało lepiej. Obsługa mocno się pogorszyła.

Karolina_2204

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie jest tak...
Nie jest tak źle. Nie można się wszystkiego czepiać.

stawo91

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przeciętna. Chyba...
Obsługa przeciętna. Chyba zależy od dnia i aktualnego personelu.

Klient_BUVDq

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czegoś tu brakuje....
Czegoś tu brakuje. Niby OK, ale do perfekcji daleko.

Dariusz_822

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest OK, mogę...
Jest OK, mogę polecić chociaż oczywiście czasem zdarzają się błędy.

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

Klient_gsJf

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Klient_PJCG

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak słów. Obsługa...
Brak słów. Obsługa na tragicznym poziomie.

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Reamonn

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średnio
Średnio

Jacek_403

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super firma!
Super firma!

mik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

mBank

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż mBank?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Podczas podpisywania umowy...
Podczas podpisywania umowy kredytu hipotecznego pracownik z Krakowa, który była bardzo pomocna przy samym procesie organizacji dokumentacji oraz wsparcia podczas zakładania konta. Jedna uwagi mam do aplikacji mobilnej w której nie ma wszystkich rzeczy i czasami trzeba się ratować telefonem na infolinie.
Zgadzasz się?