Konto w mBanku posiadam od 2002 roku ale z żalem muszę stwierdzić, że jakość obsługi gwarantowana przez ten bank jest coraz gorsza. Moim zdaniem największym minusem dla mBanku jest zmienianie warunków świadczonych usług w trakcie ich trwania! Na przykładzie Assistance Opieka24h muszę stwierdzić, ze w momencie wyrażenia zgody na tą usługę, proponowane przez nich warunki były dobre. Niestety prawdopodobnie stwierdzili, że jednak klienci i tak nie zrezygnują i zmienili warunki po kilku miesiącach. Nie dość, że cena "ubezpieczenia" wzrosła to i ilość wizyt zmalała! Co więcej, na początku działalności byli niepodważalnie najlepszym (bo wówczas jedynym) bankiem internetowym. Koszty związane z posiadaniem konta w mBanku również były najniższe. Jednak z biegiem czasu konkurencja ich przegoniła. W związku z tym, że z rachunkiem mam powiązanych kilka usług to nie mogę zbyt szybko z konta w mBanku zrezygnować. Postaram się jednak po zakończeniu umów na niektóre "usługi" już ich nie przedłużać a i nowymi nie będę się interesował. Na sam koniec muszę też stwierdzić, ze mają chyba najbardziej upartych operatorów telefonicznych w porównaniu z innymi bankami. Nie są czasami w stanie zrozumieć, że jednak ich usługi nie są już najlepsze...
Witam. Dziękuję za wyrażoną opinię na temat świadczonych przez mBank usług. Jest nam niezmiernie przykro, iż działalność naszej firmy spotkała się z Pana niezadowoleniem. W tym miejscu pragnę zaznaczyć, że jeżeli z jakichkolwiek przyczyn warunki umowy ulegają zmianie w trakcie jej trwania, to Klient ma możliwość wypowiedzenia takiej umowy w określonym przez regulamin terminie. Jeżeli nie życzy Pan sobie telefonów ze strony mBanku z informacjami na temat aktualnych promocji wystarczy, że po zalogowaniu na rachunek poprzez Internet zastrzeże Pan zgody na przetwarzanie danych osobowych. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości odnośnie oferty mBanku, serdecznie zachęcam Pana do kontaktu z mLinią pod numerem 801 300 800 lub 426 400 800. Konsultanci mLinii zawsze mają wiedzę na temat aktualnych promocji oraz zmian w regulaminie i TPiO. Pozdrawiam, Joanna Broniewska mBank
mBank
Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.