Super. Bank jest bardzo przyjazny, personel miły i kompetentny, gdy są jakieś problemy zawsze pomagają. Brak problemów z internetowym kontem, aplikacja na telefon bardzo intuicyjna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia.
Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.
Nachalny pracownik banku, pomimo odmowy cały czas napastuje ludzi w celu założenia konta. Nie przyjmuje słowa NIE. Jest arogancki oraz lekko agresywny swoim tonem. Wysepka brudna(blat)
Ubiór oraz wygląd pracownika pozostawia wiele do życzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.