PKO BP

(4.05)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 3489)

Pokaż wszystkie opinie

Oddział PKO BP...
Oddział PKO BP w Kwidzynie to jakaś masakra !!! Cały bank pełen ludzi, a panie w 8 okienkach mają ważniejsze sprawy do załatwienia. Po odczekaniu 60 minut, łaskawie jedna pani z okienka raczyła zaprosić do siebie jedną osobę, Żeby coś załatwić trzeba spędzić tam cały dzień. Panie chyba powinny zmienić pracę, skoro obowiązki je przerastają. Trzeba chyba szukać innego banku, bo PKO BP ma klientów głęboko gdzieś !!!

zarejestrowany-uzytkownik

07.09.2017

Placówka

Kwidzyn, Piłsudskiego 29

Nie zgadzam się (0)

PKO BP

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKO BP?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Otwieranie konta on...
Otwieranie konta on line jaki najbardziej ok. Niestety aktywacja samej aplikacji nie poszła już tak szybko, a skontaktowanie się na infolinii z obsługą banku graniczy z cudem. Dopiero kolejnego dnia ktoś do mnie zadzwonił z banku i zaoferował pomoc, której już nie potrzebowałam, bo poradziłam sobie sama.....
Zgadzasz się?