PKO BP

(3.99)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 3478)

Pokaż wszystkie opinie

Odwiedziłam oddział banku...
Odwiedziłam oddział banku PKO BP z zamiarem założenia konta osobistego i niestety nie jestem do końca zadowolona z obsługi. Mimo że placówka była czysta i dobrze zorganizowana, czas oczekiwania był bardzo długi – spędziłam w kolejce prawie 40 minut. Sama rozmowa z doradcą przebiegła dość chłodno. Pracownica była poprawna, ale sprawiała wrażenie zniecierpliwionej i niezbyt zaangażowanej – brakowało mi dokładniejszego wyjaśnienia oferty i realnego doradztwa. Liczyłam na bardziej profesjonalne i przyjazne podejście przy zakładaniu konta.

Martxkox

07.04.2025

Placówka

Grudziądz, Podhalańska 11

Nie zgadzam się (0)

PKO BP

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Puławska 15

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKO BP?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi w placówce banku PKO BP. Pracownik był uprzejmy, kompetentny i chętnie pomógł mi założyć nową lokatę. Wszystkie formalności załatwiłem szybko i sprawnie, a dodatkowo mogłem liczyć na profesjonalne doradztwo. Zdecydowanie polecam tę placówkę wszystkim, którzy cenią sobie wysoką jakość obsługi i indywidualne podejście do klienta.
Zgadzasz się?