Obsługa w tym banku jest na wysokim poziomy. Z przyjemnością rozwiązali problem który powstał w aplikacji mobilnej, doradzili jak lepiej się korzystać z aplikacji. Samo pomieszczenie też było dobrze wysprzątane, żadnych śmieci lub brudu nie zauważyłem. Bardzo polecam
Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.
Dane firmy
Warszawa
Warszawa, Puławska 15
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Wczoraj w południe byłem w PKO na Traugutta w Radomiu czekanie na obsługę trwało mniej niż 5 minut pracownica stanowiska do którego podszedłem stała i przywitała mnie, potem poprosiła żebym usiadł, następnie zapytała: co mogę dla Pana zrobić?, odpowiedziałem że chcę kupić obligację wtedy pracownica powiedziała że nie może tego zrobić ponieważ się uczy i muszę przejść do innego stanowiska, pracownica ze stanowiska obok powiedziała że pomoże i zaczęła podpowiadać "uczennicy co ma robić" przy okazji sprawdziła czy mam aktualną ankietę MFID i ankietę PKO okazało się że obydwie są nieaktualne, w czasie wypełniania jednej z nich stwierdziła że jako posiadacz obligacji nie mogę mieć zaznaczonej opcji nie zagradzam się na żadne ryzyko staty i poprosiła żebym zmienił na minimalne. Poza tym nie dały mi do podpisu ich egzemplarza potwierdzenia wpłaty gotówkowej i pierwszy raz od wielu lat zwróciła uwagę na to jaki podpis umieszczam na dokumentach. Po zakończeniu obsługi pracownica ucząca się wstała podziękowała i zaczęła coś kserować lub skanować i powiedziała do widzenia dopiero po tym jak ją pożegnałem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.