Sklep AGD

(0.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Bardzo duże rozczarowanie....
Bardzo duże rozczarowanie. Bardzo słaba jakość towaru i obsługi. Wysłali uszkodzony towar, odmawiają wymiany na nowy bądź zwrot gotówki. Nadal jestem bez towaru i bez pieniędzy

ZweryfikowanyKlient

01.10.2020

Placówka

Poznań, ul. Półwiejska

Nie zgadzam się (0)
Wizytę w osiedlowym...
Wizytę w osiedlowym sklepie AGD w Częstochowie nie zaliczam do udanych. Podjechałem przed sklep,który jest umiejscowiony jest na parterze dwupoziomowego niedużego osiedlowego centrum handlowo-usługowego, Budynek ten ma ponad 20 lat i nie prezentuje się zbyt okazale, wykonany z wielkiej płyty. Parking ma ok. 30 miejsc, podjazd jest niewygodny. Sklep ma szyld pod dachem, nie ma żadnej witryny, a stare drzwi są w cieniu pod krużgankiem. Wrażenie jest raczej niekorzystne. Po wejściu do środka nie jest lepiej. Słabe oświetlenie, stara podłoga, krzywe ściany chyba wapnowane, nieestetyczne regały i szklane blaty. W środku była dwójka sprzedawców, po 15 sekundach zostalem przywitany. Sprzedawca ubrany był w strój firmowy, pani nie miała stroju. Po ok. 2 minutach podeszła do mnie pani i zaproponowała pomoc. Rozmowa dotyczyła lodówek, pani zapytała o kolor, o wysokość i pokazała 2 modele. Poprosiłem, czy może coś opowiedzieć o tych lodówkach. „Ja tu jestem na zastępstwo”, powiedziała pani i praktycznie przeczytała mi dane etykiety z lodówek. Zapytałem o markę electrolux, gdyż znajomi taką kupili, co o niej sądzi. Okazało się, że jest tylko jedna sztuka w sklepie, ale bez no frost. Pani nie umiała mi opowiedzieć nic konkretnego o tej firmie, ale zaproponowała, że sprawdzi czy mają w hurtowni. W komputerze szukał sprzedawca, trwało to długo, więc obejrzałem sobie sam w tym czasie wszystkie lodówki i wybrałem Samsunga. Podszedłem i zapytałem o tę lodówkę, czy o niej mogę się dowiedzieć czegoś, pani podeszła i zdziwiła się, że też ma no frost. W hurtowni był jakiś inny model Electroluxa, który próbowano mi sprzedać za 1590 zł. Zapytałem, czy jest to cena ostateczna, bo mam 1500 zł, pan powiedział „można dopłacić w domu”. Zapytałem jeszcze raz, ale po sprawdzeniu w komputerze obniżono na 1570, a po chwili ostatecznie na 1550. Podziękowałem. Oceniam ten sklep bardzo słabo. Fatalny wystrój, słaba obsługa, nie wymiono zalet, kontakt z klientem był nikły. W sklepie jest bardzo mały wybór. Osobiście nie polecam takiego sklepu, chyba, że wybrane modele, które poznałbym wcześniej w innym sklepie, miałyby tam niższą cenę.

zarejestrowany-uzytkownik

24.07.2010

Placówka

Częstochowa, Al. Armii Krajowej

Nie zgadzam się (23)

Sklep AGD

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sklep AGD?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo duże rozczarowanie....
Bardzo duże rozczarowanie. Bardzo słaba jakość towaru i obsługi. Wysłali uszkodzony towar, odmawiają wymiany na nowy bądź zwrot gotówki. Nadal jestem bez towaru i bez pieniędzy