Frajda2

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Idę wzdłuż ulicy...
Idę wzdłuż ulicy Karmelickiej w stronę Rynku, po drodze potrzebuję zakupić doładowanie do telefonu komórkowego. Jak na złość nigdzie po prawej stronie nie ma bankomatu z doładowaniami, kiosku ruchu, lub salonu mojej sieci komórkowej. Wreszcie koło przystanku zauważam sklep monopolowy i drobne art. spożywcze, wchodzę do środka. W sklepie, w przejściu do drugiego pomieszczenia z dala od wejścia zauważam stojącą ekspedientkę.Jakoś nie jest zainteresowana podejściem do osoby, która weszła do sklepu. Widzę, że przerwałam jej rozmowę. Pytam, czy są doładowania do telefonów, otrzymuję odpowiedź, że tak. Kupuję doładowanie o nominale kwoty która mnie interesuje. Chwilę czekam na wydruk z terminala, aż pani poda mi kod doładowujący. Moje wrażenie z tej wizyty: nie widać było uprzejmości, raczej wymuszony obowiązek, zjawił się klient po coś innego niż podstawowa branża tego sklepu

czystairlandia

23.11.2010

Placówka

Kraków, Karmelicka 46

Nie zgadzam się (1)

Frajda2

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Frajda2?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Idę wzdłuż ulicy...
Idę wzdłuż ulicy Karmelickiej w stronę Rynku, po drodze potrzebuję zakupić doładowanie do telefonu komórkowego. Jak na złość nigdzie po prawej stronie nie ma bankomatu z doładowaniami, kiosku ruchu, lub salonu mojej sieci komórkowej. Wreszcie koło przystanku zauważam sklep monopolowy i drobne art. spożywcze, wchodzę do środka. W sklepie, w przejściu do drugiego pomieszczenia z dala od wejścia zauważam stojącą ekspedientkę.Jakoś nie jest zainteresowana podejściem do osoby, która weszła do sklepu. Widzę, że przerwałam jej rozmowę. Pytam, czy są doładowania do telefonów, otrzymuję odpowiedź, że tak. Kupuję doładowanie o nominale kwoty która mnie interesuje. Chwilę czekam na wydruk z terminala, aż pani poda mi kod doładowujący. Moje wrażenie z tej wizyty: nie widać było uprzejmości, raczej wymuszony obowiązek, zjawił się klient po coś innego niż podstawowa branża tego sklepu