Jubiler Schubert

(1.70)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (32 z 69)

Ciekawy asortyment, różni...
Ciekawy asortyment, różni się od tego w bardziej znanych sieciach. Ceny zaś podobne. Obsługa uprzejma, nienachalna. Polecam, jeśli ktoś szuka innej biżuterii, ale wciąż eleganckiej i niezbyt ekstrawaganckiej.

Marta_86pl

16.11.2021

Placówka

Wrocław, Krzywoustego 126

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie nie polecam,...
Zdecydowanie nie polecam, reklamowałam uszkodzony złoty łańcuszek - zdeformowane oczko, pracownica wprost zasugerowała, że to uszkodzenie mechaniczne i to ja celowo uszkodziłam ponieważ po zakupie chciałam wymienić go na inny ale sklep nie zgodził się na wymianę ani zwrot bo taka jest polityka firmy, żadnych zwrotów czy wymiany. Kupiłam łańcuszek na prezent ale się nie spodobał eięc chciałam wymienić na inny. Ponadto przy spisywaniu reklamacji kierowniczka salonu nie chciała uwzględnić żądania reklamującego - chciałam wymianę na nowy lub zwrot gotówki lecz z uporem forsowała jako sposób rozpatrzenia reklamacji - naprawę łańcuszka, cena zakupu 1350 zł. Obsługa salonu bardzo nie przyjemna, arogancka, jakość obsługi klienta niska, nigdy już tam zakupów nie zrobię i zdecydowanie odradzam innym. Nie dość, że są bardzo drodzy to do tego bardzo nie przyjemni i bufonowaci. Niezadowolony klient !!!!!!!!

Klient_xt5b

18.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Traktowanie klienta poniżej...
Traktowanie klienta poniżej wszystkich norm.Nie polecam tego stoiska.tragedia

Niezweryfikowany Klient_CAhR

03.01.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam kupować...
Nie polecam kupować biżuterii z schuberta na prezent, bo firma nie przewiduje możliwości zwrotu. Jak się nie spodoba to człowiek zostaje z ręką w nocniku. Poziom obsługi porażka

Niezweryfikowany Klient_9ijG

01.12.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Witryna nie przyciąga...
Witryna nie przyciąga uwagi, brak cen - o każdy produkt trzeba pytać pracownika, co jest uciążliwe. Panie od wejścia odstraszały zamiast zachęcać. Parę metrów!! od wejścia słychać było donośne śmiechy Pań.

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Salon elegancki, czysty,...
Salon elegancki, czysty, błyszczący przepięknej biżuterii. Bardzo bogata oferta jubilerska; obrączki ślubne, biżuteria złota i srebrna, bursztyny, perły, zegarki.. Miła i uśmiechnięta obsługa służy chętnie pomocą.

Gustaw_60000

24.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pierścionek zakupiony w...
Pierścionek zakupiony w oddziale, po wręczeniu się nie spodobał pani w punkcie powiedział że winna i zwrotów nie ma a obcy jubiler wziął prawie za ta sama cenę w rozliczeniu instny cyek

Niezweryfikowany Klient_FXnZ

08.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
mila pogodna wysoka...
mila pogodna wysoka kultura personelu zasluguje na 5 gwiazdek

Niezweryfikowany Klient_GHBN

06.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (1)
,,SALON W KAROLINCE...
,,SALON W KAROLINCE ,,Kupiłem prezent żonie ,,łańcuszek,, na nogę okazało się że jest za długi - i co się okazało -brak możliwości zwrotu lub wymiany-zostałem odesłany do regulaminu i koniec .Brak profesjonalizmu-nigdy więcej nic nie kupię w tym sklepie naciągacze.Ja miałem zamiast radości tylko problemy.Stanowczo odradzam zakupy w sklepie który jest wrogo nastawiony do konsumenta i nie potrafi reagować w zależności od sytuacji.

zarejestrowany-uzytkownik

27.10.2017

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie miła...
Bardzo nie miła Pani (starsza blondynka) z obsługi, na informację (prośbę o prezentację, doradztwo), iż chcemy kupić złoty łańcuszek odpowiedziała z pretensją "no i co". Nie wiem czy Pani miała zły dzień czy może to praca nie dla niej lub ma problemy z hormonami ale pracując w obsłudze klienta należy być miłym i uprzejmym. Więcej nie wrócę do tego salonu.

Pani

01.02.2017

Placówka

Warszawa, Mszczonowska 3, Janki

Nie zgadzam się (0)
Kupowaliśmy to zasłaniali...
Kupowaliśmy to zasłaniali się urlopami. Reklamujemy po 4 miesiącach wypadające brylanty z obrączki to na dzieńdobry pani uznała że to nasza wina i naprawa odpłatna. Na prośbę rozmowy z kierownikiem jest na urlopie miesiąc a nikogo wyżej nie ma. Podają emaila do dyrektora ale ignoruje emaile.

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2017

Placówka

Nie zgadzam się (3)
sięga totalnego dna.Nie...
sięga totalnego dna.Nie dość, że pracownicy żerują na nie wiedzy klienta to jeszcze rekojmia jest tam czymś abstrakcyjnym jako klient nie ma się tam ŻADNYCH praw konsumenta. Po drugiej reklamacji pęknietępo ogniwa w łańcuszeku , wartego 1800 zł otrzymałam odpowiedź od pracownika sklepu,ze to nasza wina ponieważ łańcuszek został rozciągnięty (zaznaczam, że nie został przerwany )0,5cm.I rekojmia nie wchodzi w grę. Mogę sobie iść do rzecznika praw konsumenta.Przesyłam pisma do siedziby firmy w Krakowie co też zostało bez jakichkolwiek odpowiedzi .Tak się traktuje klienta! Brawo Schubert! Brawo cała "FIRMA "

Karolina_2299

12.11.2016

Placówka

Warszawa, Jubilerska 1

Nie zgadzam się (0)
Ocena całej firmy...
Ocena całej firmy Schubert sięga totalnego dna.Nie dość, że pracownicy żerują na nie wiedzy klienta to jeszcze rekojmia jest tam czymś abstrakcyjnym jako klient nie ma się tam ŻADNYCH praw konsumenta. Po drugiej reklamacji pęknietępo ogniwa w łańcuszeku , wartego 1800 zł otrzymałam odpowiedź od pracownika sklepu,ze to nasza wina ponieważ łańcuszek został rozciągnięty (zaznaczam, że nie został przerwany )0,5cm.I rekojmia nie wchodzi w grę. Mogę sobie iść do rzecznika praw konsumenta.Przesyłam pisma do siedziby firmy w Krakowie, co też zostało bez jakichkolwiek odpowiedzi. Tak się traktuje klienta! Brawo Schubert! Brawo cała "FIRMA "

Karolina_2299

12.11.2016

Placówka

Warszawa, Jubilerska 1

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa, ekspedientka...
Profesjonalna obsługa, ekspedientka pomagała i sama dawała propozycje. Byłam 3 razy w salonie jednego dnia i nie straciła do mnie cierpliwosci, za kazdym razem była równie uprzejma i pomocna. Ta kobieta zdecydowanie zna się na rzeczy, pod względem estetycznym i praktycznym.

zarejestrowany-uzytkownik

22.10.2015

Placówka

Łódź, Karskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Wspaniały jest asortyment...
Wspaniały jest asortyment w tym sklepie, bardzo miła obsługa i kompetentne doradzanie.

Nina_43

06.12.2014

Placówka

Wrocław, Krzywoustego 126

Nie zgadzam się (0)
Bardzo elegancki salon...
Bardzo elegancki salon jubilerski, biżuteria różnoraka (bransoletki, pierścionki, kolczyk, obrączki, przywieszki, brosze, przypinki etc) ze złota, srebra i kamieni szlachetnych. Bardzo duży wybór wzorów, wszystko prezentowane w przeszklonych, zamkniętych gablotach lśniło blaskiem i efektownością. Obsługująca, elegancka pani w średnim wieku z taktem i dystansem w postawie, chętnie okazywała łańcuszki, zachęcała do przymiarki, bardzo grzeczna, dystyngowana, kulturalna osoba. Obsługa na medal, dostojna i taka swojska jednocześnie, w dniu 21.01.

DORA_1

26.01.2014

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem mocno zdziwiona...
Jestem mocno zdziwiona i zdecydowanie rozczarowana sklepem Jubiler Schubert w Centrum Handlowym w Jankach. Nie raz przechodzę koło tego sklepu i zauważyłam ze pracownicy ściągają z wystawy wystawione wyroby jubilerskie, nic w tym dziwnego w sumie że chowają drogocenny towar ale nie 30 min przed zamknięciem. Dziś weszłam tam aby kupić męską biżuterie. Sprzedawczyni była nie za bardzo uczynna. Gdy powiedziałam jej czego potrzebuje a wiedziałam ze to jest bo dzień wcześniej oglądałam produkt, próbowała mnie zmyć pokazując inny produkt w taki sposób żebym zrezygnowała i sobie już poszła. W dodatku reszta personelu gasiła lampy święcące na witrynie co dało do zrozumienia że już zamykają. Widząc ze jestem mało widzianą klientką poszperałam w tym co łaskawie zostało mi pokazane po czym podziękowałam i wyszłam. Sklep powinien być zamykany o 21 zgodnie z panującymi tam godzinami otwarcia i zamykania a nie o 21 personel już wychodzi ze sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2012

Placówka

Warszawa, Mszczonowska 3, Janki

Nie zgadzam się (1)
Do salonu Schuberta...
Do salonu Schuberta wybraliśmy się obejrzeć obrączki ślubne. Pani w punkcie była miła i potrafiła wyjaśnić nam różnice pomiędzy poszczególnymi modelami. Towar wyeksponowany był przejrzyście, a oświetlenie sklepu było dobre. Zostaliśmy obsłużeni szybko, nie było kolejek. Dostaliśmy katalog produktów do obejrzenia w domu. Wyszliśmy bardzo zadowoleni choć ceny niektórych obrączek były zbyd wysokie.

zalogowany_użytkownik

22.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)
To sklep jubilerski....
To sklep jubilerski. Wystrój wnętrza jest spoko, salon nie jest zbyt duży ale nie wymaga się od salonu jubilerskiego, żeby był duży. Asortyment jest spory. Ale niestety nie znalazłam nic dla siebie po pierwsze nie lubię złota a po drugie nic co było ze srebra nie wpadło mi w oko. Natomiast moja koleżanka kupiła sobie piękne kolczyki i to nawet nie drogo.

zalogowany_użytkownik

13.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Mały salon z...
Mały salon z przepiękną biżuterią. W salonie elegancko, czysto, błyszcząco od biżuterii. Bardzo bogata oferta jubilerska; obrączki ślubne, biżuteria złota i srebrna, bursztyny, perły, zegarki. Wszystko oczywiście w odpowiednio wysokich cenach. Ładnie ubrana i uśmiechnięta obsługa służy chętnie pomocą.

Obserwator_12

21.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Jubiler Schubert

Początki firmy sięgają czasów XIX-wiecznego Wiednia, gdzie Sykstus Schubert założył własną pracownię złotnictwa. W jej zaciszu zapoczątkował i rozwijał tradycję, która kolejno była kontynuowana przez Eustachego Schuberta, właściciela firmy Art Studio Jewelery Schubert oraz jego syna Sebastiana Schuberta. Jubiler Schubert posiada charakter rodzinnego interesu, którego spółki są własnością poszczególnych członków rodziny.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jubiler Schubert?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.