Vigar

(3.60)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 14)

Miła obsługa, Towar...
Miła obsługa, Towar dobrze wyeksponowany, czytelna cena. Czysto. chce się tam robić zakupy.

Klient_MzrM

10.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas dzisiejszej wizyty...
Podczas dzisiejszej wizyty w Vigarze, zwróciłam szczególną uwagę na zachowanie pracownicy kasującej towar. Młoda dziewczyna ok. 25 lat, bardzo znudzona, obsługiwała mnie machinalnie. Jednakże nie wiem czy to było spowodowane znużeniem pracą [na sklepie nie było wielu klientów] czy niechęcią do wykonywanej pracy.

zalogowany_użytkownik

21.10.2014

Placówka

Płońsk, Warszawska 32

Nie zgadzam się (3)
Średnio raz na...
Średnio raz na dwa tygodnie robię zakupy w Vigarze. Najczęściej kupuję wodę mineralną Cisowianka w zgrzewkach - zarówno gazowaną jak i niegazowaną (różne preferencje domowników), ponieważ w tym sklepie jest jedna z najniższych cen w mieście na tę wodę mineralną. Od blisko pół roku jednak przy KAŻDEJ wizycie są następujące problemy. Przy jednej wizycie potrafi być cała paleta wody gazowanej, natomiast nawet jednej butelki wody niegazowanej, a przy następnej wizycie wręcz odwrotnie. W ostatnich dwóch miesiącach czterokrotnie nie spotkałem wody niegazowanej, w związku z czym podczas ostatniej wizyty zapytałem o to pracowników, których rozpoznanie nie było łatwo. Tylko po tym, że pewien pan jeździł "paleciakiem", a stojąca obok niego pani wpisywała coś na listę, domyśliłem się, że to pracownicy sklepu. Ich odzienie w żaden sposób tego nie sugerowało. Na pytanie, czemu nie ma i kiedy będzie niegazowana Cisowianka, usłyszałem wyjaśnienie, że poprzedniego dnia był remanent i że nie wiedzą, kiedy będzie dostawa, ale na pewno nie w tym tygodniu (wizyta miała miejsce w poniedziałek!). Wyjaśnienie tych państwa sugerowało mi, że moje wizyty są zawsze po remanencie i jakimś cudem inne produkty znajdują się na półkach, a ciągle brakuje wody gazowanej lub niegazowanej Cisowianka. Żeby nie było, w innych sklepach (małych i dużych) w tym czasie nie było przerw w dostawie w/w produktu, więc braki na półkach nie są z winy dostawców. Vigar ma niestety produkty niedostępne w innych "sieciówkach", więc nieraz, robiąc egzotyczne potrawy, mam wybór jechać do Vigara i się znowu denerwować, albo zamówić produkty przez internet. Dobrze, że chociaż kolejki rzadko są długie i z reguły wizyta w kasie nie przekracza 5 minut, aczkolwiek poziom wyszkolenia kasjerek bywa różny. Wodę mineralną zawsze biorę w zgrzewkach i jeśli folia jest w którymś miejscu rozerwana, wtedy mam duże problemy z doniesieniem zgrzewki w całości z samochodu do mieszkania. Podczas gdy jedne kasjerki zczytują kod kreskowy ze spodu zgrzewki, inne na siłę wyciągają jedną z butelek i rozrywają zgrzewkę, bo "inaczej się nie da dodać do rachunku". Któregoś pięknego dnia zablokuję kolejkę po takim rozerwaniu zgrzewki z żądaniem przyniesienia następnej zgrzewki i zczytaniu z niej kodu bez rozrywania folii.

zarejestrowany-uzytkownik

09.11.2011

Placówka

Płońsk, Warszawska 32

Nie zgadzam się (1)
Do sklepu poszłam...
Do sklepu poszłam głównie po zakup alkoholu. Rozejrzałam się chwilę po sklepie i podszedł do mnie pewien pan zpytać w czym może mi pomóc. Nie wyglądał na pracownika ponieważ wierzchnie ubranie było grube (bluza rozsuwana) a nie koszulka firmowa. Najbardziej moją uwagę zwróciły mrożonki w zamrażalkach ponieważ były posegregowane wg. rodzaju i oddzielone plastikowymi przegródkami. Następnie udałam się do kasy przy której był alkohol, kasjerki tam nie było. Stałam tam około 2 min dopóki nie zrobiła się za mną kolejka, wtedy przyszła kasjerka i w kolejce byłam pierwsza. Zapytałam kasjerki jaki alkohol zapropomowałaby w kwocie około 50 zł. usłyszałam, że nic nie jest w stanie mi zaproponować i żebym dalej się rozglądała, przy czym mimo, że stałam pierwsza pani kasjerka zaczęła obsługiwać kolejną osobę nie poświęcając mi swojej uwagi. Nie usłyszałam od pani ani dzień dobry, ani dowidzenia, nie dostałam propozycji dodatkowej torebki mimo, że nie miałam jak zabrać zakupów. Pani kasjerka nie wykazała swojej inicjatywy w obsłudze klienta.

zarejestrowany-uzytkownik

07.11.2009

Placówka

Płońsk, Warszawska 32

Nie zgadzam się (22)

Vigar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vigar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Miła obsługa, Towar...
Miła obsługa, Towar dobrze wyeksponowany, czytelna cena. Czysto. chce się tam robić zakupy.