Firma wielokrotnie już nie dostarczyła przesyłki na podany adres, nie podjęła nawet próby dostawy ani kontaktu. Samodzielnie podjęli decyzję o przekierowaniu na adres pracodawcy wymienionego na etykiecie wysyłkowej. Kurier samodzielnie podpisał się nazwiskiem pracownika recepcji (tego pracownika nie było w firmie w dniu dostawy). Gdy zadzwoniłam po otrzymaniu potwierdzenia dostawy, operator potwierdził, że nazwisko moje i na etykiecie się zgadało. Natomiast recepcja mojej firmy potwierdziła, że było inne. Godzinę po moim telefonie oddzwoniła Pani z centrum wydawania przesyłek i potwierdziła, że jest moje nazwisko, a potem określiła je nazwiskiem osoby z recepcji, której nie było. Gdy powiedziałam, że tej osoby nawet nie ma w firmie, powiedziała, że "kurier pewnie z przyzwyczajenia podpisał tym nazwiskiem" tylko to powinien być podpis odbiorcy a nie kuriera. Dodatkowo w nazwisku był błąd. Pani z UPS wielokrotnie powtarzała, że ona nie wie co z tym zrobić.
UPS to amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się przewozem przesyłek i logistyką. Przesyłki docierają do ponad 200 krajów i terytoriów, w tym Polski. Przedsiębiorstwo zostało założone 28 sierpnia 1907 roku przez Jamesa E. Caseya jako American Messenger Company w Seattle, w stanie Waszyngton, w Stanach Zjednoczonych.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.