UPS

(3.66)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1355)

Pokaż wszystkie opinie

Firma wielokrotnie już...
Firma wielokrotnie już nie dostarczyła przesyłki na podany adres, nie podjęła nawet próby dostawy ani kontaktu. Samodzielnie podjęli decyzję o przekierowaniu na adres pracodawcy wymienionego na etykiecie wysyłkowej. Kurier samodzielnie podpisał się nazwiskiem pracownika recepcji (tego pracownika nie było w firmie w dniu dostawy). Gdy zadzwoniłam po otrzymaniu potwierdzenia dostawy, operator potwierdził, że nazwisko moje i na etykiecie się zgadało. Natomiast recepcja mojej firmy potwierdziła, że było inne. Godzinę po moim telefonie oddzwoniła Pani z centrum wydawania przesyłek i potwierdziła, że jest moje nazwisko, a potem określiła je nazwiskiem osoby z recepcji, której nie było. Gdy powiedziałam, że tej osoby nawet nie ma w firmie, powiedziała, że "kurier pewnie z przyzwyczajenia podpisał tym nazwiskiem" tylko to powinien być podpis odbiorcy a nie kuriera. Dodatkowo w nazwisku był błąd. Pani z UPS wielokrotnie powtarzała, że ona nie wie co z tym zrobić.

Klient_pKIbw

04.07.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

UPS

UPS to amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się przewozem przesyłek i logistyką. Przesyłki docierają do ponad 200 krajów i terytoriów, w tym Polski. Przedsiębiorstwo zostało założone 28 sierpnia 1907 roku przez Jamesa E. Caseya jako American Messenger Company w Seattle, w stanie Waszyngton, w Stanach Zjednoczonych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż UPS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.