Sky Pizza

(3.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

obsługa nie była...
obsługa nie była najgorsza ale jedzenie które sprzedaja to jakies nieporozumienie frytki odgzewane,pizza porazka,miękka ,gruba,jak by odgrzewana,pikantna wolowina to popieprzone mielone pikantna papryka, poprostu niema salami pikatne niema ,jest tylko mielone obrzydliwe, jedynie co dobre to sos czoskowy, nie polecam sky pizzy

zarejestrowany-uzytkownik

16.02.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ponownie trafiliśmy do...
Ponownie trafiliśmy do owej restauracji, głodni złożyliśmy zamówienie na 5 osób. Dość szybko nasze zamówienie zostało zrealizowane, podane bardzo smacznie i przy tym wielkie porcje. Co prawda sałatka kebabowa mojej żony była całkiem zimna, to reszta jedzenia bez zastzreżeń. Obsługa jednoosobowa radziła sobie sprawnie. I jedna mała uwaga, o godzinie 15 już nie było dania dnia, troszkę byliśmy tym faktem zaskoczeni, jednak przy dość szerokim menu było co wybierać. Polecam

Koziorożec

21.10.2012

Placówka

Poznań, Os. Bolesława Śmiałego 104

Nie zgadzam się (0)
Składając zamówienie na...
Składając zamówienie na pizze połączyłem się z panią odpowiedzialną za odbieranie telefonów. Pani nie przywitała mnie w grzeczny sposób, lecz była zdecydowanie natarczywa, a jej postawa świadczyła o ogólnym zniecierpliwieniu. Ton głosu był dość szorstki i nieprzyjemny. Zasób słownictwa niezbyt bogaty przeplatany długotrwale przeciąganym "yyyyy". Wydaje się, że błędem było również niezadawanie pytań oraz nieprzedstawienie oferty, która mogłaby zainteresować klienta. Każda firma zajmująca się sprzedażą pizzy powinna taką ofertą dysponować, ponieważ konkurencja na tym rynku jest bardzo mocna. Kolejnym mankamentem wydawało się całkowite oddanie inicjatywy rozmówcy. Rozmowy telefoniczne mają to do siebie, że z czasem jak druga osoba się nie odzywa to ma wrażenie, że nie jest już słuchana i tak było w moim przypadku. Kiedy złożyłem zamówienie pani zapytała o nr telefonu, jednakże sama z siebie nie poinformowała o czasie oczekiwania. Szablon przyjazne powitanie, zapytanie "czym można służyć", następnie wysłuchanie potrzeb klienta, zaproponowanie promocji oraz informacja o koszcie i czasie obsługi nie został dotrzymany w żadnym punkcie . Przyjęto politykę, że jak klient dzwoni, to już wiadomo, że ma określony wybór, chociaż można więcej zarobić na podstawie zapytania o dodatkach. Klient czuje się niezadowolony, gdy samemu na samym najlepiej początku informuje się jego o czasie realizacji zamówienia. Po zakończonej rozmowie pani powiedziała oschle ok to do widzenia. Okres oczekiwania sprawdził się, gdyż wynosił ok 40 minut. Pan, który dostarczał pizze nie wyglądał na człowieka szczęśliwego, ze to robi. W kontakcie z klientem - ok 40 letni mężczyzna był miły, aczkolwiek przed wejściem powinien zadbać o uczesanie i o wytarcie potu z czoła. Małe szczegóły ale jednak istotne, przecież dostawca dostarcza jedzenie. Estetyka to ważna rzecz w tym biznesie, nawet jeśli jest to mniej wysublimowana forma produktu żywieniowego jakim jest pizza. Pan bardzo się spieszył, więc brak niektórych elementów w zachowaniu jak pożegnanie z uśmiechem i życzenie smacznego można było wybaczyć, lecz powinien być to także element obowiązkowy, aczkolwiek naturalny. Sam produkt był przyrządzony w bardzo dobry sposób. Pizza na stosunkowo grubym cieście - pomimo i iż nie była podwójna. Składniki skomponowane w należyty sposób, lecz nierówno rozprowadzone, co można uznać za mały błąd. Ważniejszym jednak błędem był fakt, że pizza nie była już gorąca, a co najwyżej ciepła. Opakowanie opatrzone nr. telefonu, co jest dobrą zagrywką - mogło podobać się również przekazanie oferty wszystkich prezentowanych produktów wraz z cenami. Przygotowanie ulotek jest profesjonalne, ponieważ wszystkie pizze grupowane są w sposób czytelny oraz zależnie od preferencji klientów. 3 typy pizzy opatrzone są konkretnym graficznym znaczkiem- mięsna, ostra, morska. Ułatwia to odnalezienie się w gąszczu oferty, która liczy sobie 73 rodzaje pizzy. Oprócz pizz również dostać można dania obiadowe, które prezentowane są również na ulotce. Atrakcyjny wydaje się również dowóz gratis na samych Ratajach, co jest handycap'em dla Sky w wyścigu konkurencyjnym. To co przekonuje do zakupu pizzy do zróżnicowane jej wielkości oraz zróżnicowane ceny, które wydają się atrakcyjne zarówno dla studentów, jak i innych grup społecznych. Brakuje jednak preferencyjnej oferty studenckiej dla np. studentów z akademika z małym procentem upustowym. To na prawdę działa i poprawia studencki popyt na określoną pizze. Czy skorzystam drugi raz z tej oferty? Zapewne tak ze względu na cenę oraz dostawę gratis. Jakość pizzy mieści się również w normach, więc wydaje się jasnym, że jest to stosunkowo dobra oferta. Do poprawy obsługa telefoniczna oraz dostawców. Potrzeba też lotnych promocji.

Jarosław_163

12.12.2009

Placówka

Poznań, Os. Oświecenia 60

Nie zgadzam się (20)

Sky Pizza

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sky Pizza?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

obsługa nie była...
obsługa nie była najgorsza ale jedzenie które sprzedaja to jakies nieporozumienie frytki odgzewane,pizza porazka,miękka ,gruba,jak by odgrzewana,pikantna wolowina to popieprzone mielone pikantna papryka, poprostu niema salami pikatne niema ,jest tylko mielone obrzydliwe, jedynie co dobre to sos czoskowy, nie polecam sky pizzy