NET HOLIDAY

(3.94)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1226

04.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ogólnie...
Bardzo dobrze. Ogólnie z biura podróży bardzo jestem zadowolona lecz z obsługi na wakacjach Rezydentki wcale nie zjawiła się na umówione spotkania w hotelu, na lotnisku po przylocie próbowała zatrzymac nas abyśmy czekali na kolejny samolot dopiero po mojej interwencji postanowiła że autokar z turystami wyśle wcześniej do hotelów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Agnieszka_4269

04.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nikodem_10

04.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Era

04.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2566

04.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Kontakt...
Bardzo dobrze. Kontakt z pracownikami po fotoalbum z wakacji był tragiczny każdy odsyłał do innego pracownika nie mówi juz tutaj o tym ile pieniędzy straciłem na telefony aby w końcu dziecko otrzymało fotoalbum z wakacji Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

04.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Biuro Podróży...
Rewelacyjnie. Biuro Podróży Net Holiday oferuje atrakcyjne cenowo oferty zagraniczne. Pracownicy biura podróży dopasowują indywidualną ofertę dla potencjalnego klienta dbając o wysoki standard planów wakacyjnych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

04.07.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy usłyszałam o tym biurze podróży w momencie zamawiania wczasów. Nieco się zawahałam, czy aby na pewno dobrze jechać z tego biura podróży Przeczytałam zatem opinie w internecie, przeglądnęłam szczegółowo ofertę, która mnie zainteresowała i zdecydowałam że pojadę. Okazuje się. że była to bardzo dobra decyzja. Biuro podróży jest bardzo dobrze zorganizowane. Po przyjeździe na miejsce czekał na nas już transport z bardzo miłym rezydentem. Hotel, w którym mieszkałam był zgodny z opisem i jakość obsługi była w nim na wysokim poziomie. Zatem biuro podróży wiedziało co oferuje. Tydzień wakacji upłynął mi bardzo miło i sympatycznie, w przepięknym miejscu Hiszpanii. Powrót do domu również zorganizowany był sprawnie. Bez zawahania mogę polecić te biuro podróży każdemu kto się zastanawia nad jego wyborem. Obsługa w pełni profesjonalna i na wysokim poziomie.

Urszula_306

28.09.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

NET HOLIDAY

Dane firmy

Kraków

Kraków, Prądnicka12/301

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NET HOLIDAY?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. Biuro Podróży...
Rewelacyjnie. Biuro Podróży Net Holiday oferuje atrakcyjne cenowo oferty zagraniczne. Pracownicy biura podróży dopasowują indywidualną ofertę dla potencjalnego klienta dbając o wysoki standard planów wakacyjnych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.