Opinie użytkownika (8)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nikodem_10

04.07.2017

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nikodem_10

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nikodem_10

04.07.2017

Travelplanet.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nikodem_10

04.07.2017

Neckermann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nikodem_10

04.07.2017

NET HOLIDAY

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nikodem_10

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Nikodem_10

04.07.2017

Koleje Śląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety mam bardzo...
Niestety mam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. Przy rozwiązaniu umowy o kartę kredytową Leroy Merlin poprosiłam o zwrot środków jakie nadpłaciłam. Niestety czas oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź ponad miesiąc po moich telefonach. Zwrot środków po ok. 40 dniach!!!Dla mnie skandal!

Nikodem_10

16.03.2016
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi