Eurolines

(2.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 6)

Korzystałam z usług...
Korzystałam z usług tego przewoźnika w zeszłym roku, jechałam z Torunia do Francji. Już chat z konsultantem mnie zniechęcił, pan pisał do mnie slangiem, jak do koleżanki. Bilety w znośnej cenie. Kierowcy nam rozdali ankiety, w których mieliśmy ocenić zadowolenie z przejazdu zaledwie po parudziesięciu z kilku tysięcy kilometrów! Sprytnie. Kierowcy dość kulturalni,chociaż w drodze powrotnej jeden był nieuprzejmy i dosłownie ciskał walizkami(uprzedzałam, że jest tam szkło). Nie było wiadomo, przez jakie miejscowości w drodze powrotnej będzie jechał autobus, wiec był problem z zabukowaniem biletu powrotnego. Kierowcy powinni znać podstawowe zwroty w jęz. angielskim.

Ewelina_973

06.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odbyłem podróż na...
Odbyłem podróż na trasie do Czech w relacji Warszawa dw.Zachodni - Praga UAN Florenc .Rejs obsługiwany byl przez dwóch kierowców ,zajętych było tylko kilka miejsc na pokładzie autobusu mozliwośc skorzystania z bezpłatnego internetu .Kierowcy byli mili i uprzejmi .Przyjazd na miejsce docelowe o czasie

zarejestrowany-uzytkownik

21.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jechałam do Polski...
Jechałam do Polski z Niemiec autokarem firmy eurolines podróż był strasznie męcząca nie dla tego że długa tylko dla tego ze jechaliśmy autokarem z nieczynną toaletą ,walizkami w przejściu jak robiliśmy postój kierowca musiał usuwać wszystkie te bagaże żeby można było wyjść a po za tym brakło benzyny na autostradzie raczej nie wybiorę tego przewodnika

zalogowany_użytkownik

18.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Zadzwoniłam do biura...
Zadzwoniłam do biura obsługi prosząc o pomoc, ponieważ kupując bilet autokarowy drogą elektroniczną pomyłkowo nacisłam niezgodną formę płatności tj. zamiast ipko to inteligo. Pani poinformowała mnie, że nic nie może zrobić, nie ma już o tej godzinie informatyka a ona nie może nic temu zaradzić, również nie może przytrzymać mi rezerwacji do jutra bo nie ma takiej możliwości. Chciałabym wiedzieć tylko po co to biuro jest czynne po południu skoro nie ma żadnej pomocy. Szkoda tylko tracić czas i pieniądze na rozmowy telefoniczne. Po skończonej rozmowie za ok. 30 minut ponownie zalogowałam się na stronę i okzało się, że w momencie niezapłacenia za bliet w ciągu 15 minut rezerwacja została usunięta, miejsce jeszcze było więc ponownie przeprowadziłam całą transakcję wpisując wszystko poprawnie i kupiłam bilet. Wystarczyło więc aby ta Pani poinformowała mnie, że o takiej możliwości technicznej. Dodam, że kilka miesięcy temu przytrafiła mi się podobna sprawa, wtedy zadzwoniłam i Pan z którym rozmawiałam spisał moje dane, przytrzymał rezerwację na drugi dzień do godz 10 i sprawa została pomyślnie załatwiona. Pan był bardzo grzeczny, uprzejmy i zaradził w momencie na mój problem.

zarejestrowany-uzytkownik

28.08.2010

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Dość często wyjeżdżam...
Dość często wyjeżdżam do Niemiec do przyjaciółki zatem korzystam z różnych form transportu.Ostatnio upatrzyłam sobie firmę przewozów autokarowych EUROLINES POLSKA do tego stopnia,że założyłam sobie kartę stałego klienta.Byłam zawsze bardzo zadowolona z ich usług bo i autokary są komfortowe i czyste a kierowcy mili i sympatyczni.Nie zawsze ,wiadomo wszystko było idealne w podróży bo musiałam się czasami przesiadać w Poznaniu i to mnie denerwowało a bywało,że koordynatorzy sami gubili się w podawaniu informacji.Ale to zupełnie nic w porównaniu z tym co mnie teraz spotkało.Kupiłam bilet na autokar na trasę z Bydgoszczy do Kolonii na 12 marca,wyjazd z PKS Bydgoszcz o godz. 18:30. Od kierowcy otrzymałam informacje,że jednak jest przesiadka w Poznaniu.Nadal wszystko grało do czasu ,kiedy to autokar dojechał i trzeba było się przesiąść do innego autobusu.Kierowcy od początku byli, jakby to ująć? bez humoru.Problem był by szybciej otworzyć bagażniki aby pochować bagaże.My pasażerowie czekaliśmy na deszczu aby panowie kierowcy skończyli palić.Na trasie robili mało przerw na skorzystanie z toalet,jakakolwiek próba uzyskania od Nich informacji była kwitowana krótka niemiłą ripostą,nie można było doprosić się o zrobienie kawy bo ,że niby Im nie wolno,nie ugięci byli aby film jakiś włączyć.... nic nic nic od Nich nie można było wyegzekwować.Podróż była niesympatyczna,niekomfortowa,długa i koszmarna!!!14 godz zależności od humorzastych kierowców.Nie wiem czy nadal będę korzystać z usług EUROLINES bo nigdy nie było takiej sytuacji ale na pewno na najbliższe wyjazdy skorzystam z konkurencyjnej firmy.Przykre to jest, iż przez takich pracowników jednym posunięciem można stracić kilku jak nie kilkunastu klientów.

Basiurek

22.03.2010

Placówka

Nie zgadzam się (18)
W dniu 14-04-2009...
W dniu 14-04-2009 podróżowałem autokarem firmy Eurolines Polska z Wiednia do Wrocławia. Podróż trwała 7 godzin. Oto moje spostrzeżenia: 1.Kierowca przywitał mnie już na peronie, przywitanie było pogodne i wesołe , co bardzo pochwalam. 2.Wyruszyliśmy z dworca z dwuminutowym opóźnieniem, chociaż wszyscy pasażerowie , byli w autokarze już 15 minut przed godziną odjazdu. 3.Kierowca jechał szybko , nie przestrzegając znaków. 4.Fotele w autokarze były niewygodne , moim zdaniem zbyt twarde jak na tak długą podróż. 5.Przycisk od ściszania radia nie działał. 6.Przez całą podróż grało radio , przez co niektórzy pasażerowie nie mogli zasnąć. 7.Przerwy w czasie podróży były źle zorganizowane : -pierwsza przerwa była w Czechach, trwała ona pół godziny na stacji benzynowej , gdzie niektórzy nie mogli nic kupić , np. z powodu braku odpowiedniej waluty. -druga przerwa była już w Polsce , zaraz za granicą , przy restauracji , gdzie można było wypić herbatę lub coś zjeść , natomiast , kierowca rzekł: "ostatni papieros , 10 minut przerwy " , co w konsekwencji skończyło się tym , że i tak nikt nic nie zdążył kupić czegoś ciepłego do zjedzenia lub wypicia. 8.Kierowca jechał tak szybko , że dojechał do Wrocławia , godzinę wcześniej , co sprawiło , że część pasażerów , musiała , godzinę czekać na bliskich , którzy mieli ich odebrać. Wyżej wymienione punkty, ostatecznie wpłynęły na moją ocenę. Zalecenia: Radio nie powinno grać całą podróż , bo to niektórym pasażerom , uniemożliwia zaśnięcie. Jadąc , dostosowywać się do znaków drogowych. Przerwy dostosowywać do możliwości pasażerów. Przed odjazdem sprawdzać , czy wyposażenie autokaru działa. Trzymać się godzin w rozkładzie jazdy!!!. Czas obserwacji = czas jazdy.

zarejestrowany-uzytkownik

17.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (16)

Eurolines

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Eurolines?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Korzystałam z usług...
Korzystałam z usług tego przewoźnika w zeszłym roku, jechałam z Torunia do Francji. Już chat z konsultantem mnie zniechęcił, pan pisał do mnie slangiem, jak do koleżanki. Bilety w znośnej cenie. Kierowcy nam rozdali ankiety, w których mieliśmy ocenić zadowolenie z przejazdu zaledwie po parudziesięciu z kilku tysięcy kilometrów! Sprytnie. Kierowcy dość kulturalni,chociaż w drodze powrotnej jeden był nieuprzejmy i dosłownie ciskał walizkami(uprzedzałam, że jest tam szkło). Nie było wiadomo, przez jakie miejscowości w drodze powrotnej będzie jechał autobus, wiec był problem z zabukowaniem biletu powrotnego. Kierowcy powinni znać podstawowe zwroty w jęz. angielskim.