FitFabric Sukcesja

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Zbliżając się do...
Zbliżając się do placówki z zewnątrz dobrze widać, że w tym budynku znajduje się ta firma - na budynku widnieje baner "FITFABRIC". Wejście jednak sprawia większy problem, ponieważ nie widać, gdzie znajdują się drzwi prowadzące do środka, znajdują się one z boku galerii i jest w ciężkim do odnalezienia miejscu, do którego nie prowadzą żadne znaki informacyjne. Kiedy uda nam się dostać już do środka otoczenie jest czyste i zadbane, wokół nie ma żadnych zanieczyszczeń, wszystko wygląda bardzo dobrze. Nigdzie nie widać jednak żadnych informacji o godzinach funkcjonowania placówki - trzeba sprawdzać to przez internet. Ściany i sufity, podłogi są czyste , estetyczne i zadbane, nie widać żadnych oznak zużycia. W środku są bardzo przyjemne warunki, temperatura pokojowa, w powietrzu zapach jest neutralny. W recepcji znajduje się kosz na śmieci, można zakupić w niej również wszystkie rzeczy niezbędne do treningu (woda, ręcznik, kłódka, suplementy) - są one przechowywane w odpowiednich miejscach. Można w niej usiąść, jednak nie widać tam nigdzie oferty, o którą musimy zapytać się ekspedienta, bądź sprawdzić w internecie. Wejście klienta zostało od razu zauważone przez pracownika, zostałem przywitany i obsługa została mi udzielona natychmiastowo. Konsultant wyglądał schludnie i był zadbany, jego miejsce pracy tak samo. Miał on estetyczny ubiór obrandowany logiem firmy. Miał on również przypięty identyfikator z imieniem, nazwiskiem - nie budził żadnych zastrzeżeń. Konsultant podczas rozmowy wstał z miejsca z uśmiechem, nie przedstawił się jednak z imienia i nazwiska. Pokazał on całą ofertę - wejścia jednorazowe, karnety, przedstawił aplikację mobilną, spersonalizował wejście pod oczekiwania klienta, wręczył on wszystkie potrzebne dokumenty do wejścia, które wydrukował specjalnie dla klienta. Na koniec zaproponował dodatki w postaci wody, suplementów przedtreningowych. Podczas rozmowy mówił językiem zrozumiałym dla klienta, mówił wyraźnie i używał poprawnego języka, odpowiadał sprawnie i rzeczowo na postawione pytania i aktywnie udzielał odpowiedzi na wszystkie zadane mu pytania. Szybko sprawnie i umiejętnie posługiwał się bazą danych i był bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, na pytania mu zadane odpowiadał szybko z pamięci. Przez całą rozmowę wzbudzał on zainteresowanie klienta, proponując dodatkowe korzyści z oferty. Na zakończenie życzył miłego treningu i się uśmiechnął. Przechodząc do tego, co najważniejsze w placówce tego typu (siłownia) sprzęt był nowy, zadbany, najwyższej jakości. Było go bardzo dużo - oczekiwanie na miejsce do ćwiczeń nie było konieczne. Maszyny były na bieżąco sprzątane, a higiena w środku była na bardzo wysokim poziomie. Szatnie również były idealne, higieniczne - miejsce do siedzenia, szafki, toalety, prysznice, a nawet sauna. Podsumowując cała placówka jest estetyczna i zadbana, sprawia ona profesjonalne wrażenie, jest bardzo przyjazna klientowi. Obsługa jest również na wysokim poziomie. Sprzęt do ćwiczeń spełnia wszystkie wymagania klienta. Jedyny problem to dostanie się do samej placówki, które powinno być lepiej oznaczone. Spokojnie mógłbym polecić te miejsce moim znajomym, a sam chętnie wróciłbym tam na trening.

alan

23.01.2023

Placówka

Łódź, aleje Politechniki 1

Nie zgadzam się (0)

FitFabric Sukcesja

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż FitFabric Sukcesja?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zbliżając się do...
Zbliżając się do placówki z zewnątrz dobrze widać, że w tym budynku znajduje się ta firma - na budynku widnieje baner "FITFABRIC". Wejście jednak sprawia większy problem, ponieważ nie widać, gdzie znajdują się drzwi prowadzące do środka, znajdują się one z boku galerii i jest w ciężkim do odnalezienia miejscu, do którego nie prowadzą żadne znaki informacyjne. Kiedy uda nam się dostać już do środka otoczenie jest czyste i zadbane, wokół nie ma żadnych zanieczyszczeń, wszystko wygląda bardzo dobrze. Nigdzie nie widać jednak żadnych informacji o godzinach funkcjonowania placówki - trzeba sprawdzać to przez internet. Ściany i sufity, podłogi są czyste , estetyczne i zadbane, nie widać żadnych oznak zużycia. W środku są bardzo przyjemne warunki, temperatura pokojowa, w powietrzu zapach jest neutralny. W recepcji znajduje się kosz na śmieci, można zakupić w niej również wszystkie rzeczy niezbędne do treningu (woda, ręcznik, kłódka, suplementy) - są one przechowywane w odpowiednich miejscach. Można w niej usiąść, jednak nie widać tam nigdzie oferty, o którą musimy zapytać się ekspedienta, bądź sprawdzić w internecie. Wejście klienta zostało od razu zauważone przez pracownika, zostałem przywitany i obsługa została mi udzielona natychmiastowo. Konsultant wyglądał schludnie i był zadbany, jego miejsce pracy tak samo. Miał on estetyczny ubiór obrandowany logiem firmy. Miał on również przypięty identyfikator z imieniem, nazwiskiem - nie budził żadnych zastrzeżeń. Konsultant podczas rozmowy wstał z miejsca z uśmiechem, nie przedstawił się jednak z imienia i nazwiska. Pokazał on całą ofertę - wejścia jednorazowe, karnety, przedstawił aplikację mobilną, spersonalizował wejście pod oczekiwania klienta, wręczył on wszystkie potrzebne dokumenty do wejścia, które wydrukował specjalnie dla klienta. Na koniec zaproponował dodatki w postaci wody, suplementów przedtreningowych. Podczas rozmowy mówił językiem zrozumiałym dla klienta, mówił wyraźnie i używał poprawnego języka, odpowiadał sprawnie i rzeczowo na postawione pytania i aktywnie udzielał odpowiedzi na wszystkie zadane mu pytania. Szybko sprawnie i umiejętnie posługiwał się bazą danych i był bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, na pytania mu zadane odpowiadał szybko z pamięci. Przez całą rozmowę wzbudzał on zainteresowanie klienta, proponując dodatkowe korzyści z oferty. Na zakończenie życzył miłego treningu i się uśmiechnął. Przechodząc do tego, co najważniejsze w placówce tego typu (siłownia) sprzęt był nowy, zadbany, najwyższej jakości. Było go bardzo dużo - oczekiwanie na miejsce do ćwiczeń nie było konieczne. Maszyny były na bieżąco sprzątane, a higiena w środku była na bardzo wysokim poziomie. Szatnie również były idealne, higieniczne - miejsce do siedzenia, szafki, toalety, prysznice, a nawet sauna. Podsumowując cała placówka jest estetyczna i zadbana, sprawia ona profesjonalne wrażenie, jest bardzo przyjazna klientowi. Obsługa jest również na wysokim poziomie. Sprzęt do ćwiczeń spełnia wszystkie wymagania klienta. Jedyny problem to dostanie się do samej placówki, które powinno być lepiej oznaczone. Spokojnie mógłbym polecić te miejsce moim znajomym, a sam chętnie wróciłbym tam na trening.