Solpol Bis

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W dniu 6...
W dniu 6 sierpnia wysłałam do firmy Solpol Bis zapytanie dotyczące propozycji tkanin do narożnika Sorento – zależało mi na materiale odpornym na zwierzęta, łatwoczyszczącym, o wysokiej odporności na ścieranie, w ciemnych kolorach (brąz lub butelkowa zieleń). Odpowiedź otrzymałam bardzo szybko – przedstawicielka firmy napisała, że może zaproponować tkaniny z grupy 4 i premium, spełniające wszystkie kryteria, i zachęciła do zamówienia próbek na koszt firmy, z zastrzeżeniem, że po ich otrzymaniu oczekują zamówienia narożnika. Poprosiłam o wcześniejsze podanie konkretnych nazw tkanin i ich parametrów, aby świadomie zdecydować, które próbki zamówić, zwłaszcza że zastrzeżono, iż zamówienie próbek będzie wiązało się z zakupem narożnika. Zaznaczyłam, że jestem zdecydowana na ten model, ale chcę mieć możliwość porównania ofert różnych sprzedawców. Niestety, od 6 sierpnia nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Brak reakcji na dodatkowe pytania i całkowity brak kontaktu po wstępnej wiadomości pozostawia nie najlepsze wrażenie. W mojej ocenie obsługa klienta powinna być bardziej elastyczna i transparentna – podanie nazw tkanin to podstawowa informacja, która nie powinna być problemem. Podsumowując: szybki pierwszy kontakt, ale brak dalszej komunikacji powoduje, że jako klient czuję się zignorowana i zniechęcona do zakupu.

BarbaraGutek_9Qm8

14.08.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Solpol Bis

Dane firmy

Kępno

Kępno, ks. Wawrzyniaka 29

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Solpol Bis?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

W dniu 6...
W dniu 6 sierpnia wysłałam do firmy Solpol Bis zapytanie dotyczące propozycji tkanin do narożnika Sorento – zależało mi na materiale odpornym na zwierzęta, łatwoczyszczącym, o wysokiej odporności na ścieranie, w ciemnych kolorach (brąz lub butelkowa zieleń). Odpowiedź otrzymałam bardzo szybko – przedstawicielka firmy napisała, że może zaproponować tkaniny z grupy 4 i premium, spełniające wszystkie kryteria, i zachęciła do zamówienia próbek na koszt firmy, z zastrzeżeniem, że po ich otrzymaniu oczekują zamówienia narożnika. Poprosiłam o wcześniejsze podanie konkretnych nazw tkanin i ich parametrów, aby świadomie zdecydować, które próbki zamówić, zwłaszcza że zastrzeżono, iż zamówienie próbek będzie wiązało się z zakupem narożnika. Zaznaczyłam, że jestem zdecydowana na ten model, ale chcę mieć możliwość porównania ofert różnych sprzedawców. Niestety, od 6 sierpnia nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Brak reakcji na dodatkowe pytania i całkowity brak kontaktu po wstępnej wiadomości pozostawia nie najlepsze wrażenie. W mojej ocenie obsługa klienta powinna być bardziej elastyczna i transparentna – podanie nazw tkanin to podstawowa informacja, która nie powinna być problemem. Podsumowując: szybki pierwszy kontakt, ale brak dalszej komunikacji powoduje, że jako klient czuję się zignorowana i zniechęcona do zakupu.
Zgadzasz się?