Zdecydowałam się na zakup VASAGLE Półki kuchennej z gniazdkami i blatem wymiary 40X60X170 firmy SONGMICS HOME
.
Dostawa: Bardzo szybka przesyłka – już po dwóch dniach po złożeniu zamówienia półka była u mnie, bez opóźnień i zgodnie z planem.
Montaż: Instrukcja montażu była przejrzysta i czytelna; elementy oznaczone, czytelne rysunki – montaż odbył się sprawnie i w około 60 minut.
Jakość wykonania: Półka solidna, stabilna – stalowa rama oraz dobrze wykończone płyty. Nic nie chybi i nic nie skrzypi.
Funkcjonalność: Wbudowana listwa zasilająca z 4 gniazdkami to strzał w dziesiątkę! Idealne miejsce do postawienia ekspresu, czajnika i kilku urządzeń bez konieczności sięgania do ściany
Kontakt: Obsługa e-mailowa znakomita – sprawnie odpowiadali na pytania dot. dostępności kolorów i płatności. Miło i bezproblemowo.
Estetyka: Styl vintage desain idealnie wpasował się w moją kuchnię – łączy funkcjonalność z dekoracyjnym charakterem
Miałam okazję przeprowadzić pełen proces zamówienia narożnika Sorento w firmie Eltap.
Na początku wysłałam zapytanie o tkaniny odporne na zwierzęta, łatwe do czyszczenia, odporne na ścieranie i w ciemnych kolorach (brąz lub butelkowa zieleń). Odpowiedź przyszła bardzo szybko – z listą propozycji, cenami oraz zdjęciami poglądowymi. Po mojej prośbie o dodatkowe informacje dotyczące tkaniny TONAL 22 – Nordic MOKA, przedstawicielka firmy podała link do producenta i zaproponowała wysyłkę próbki (odpłatnie).
Choć początkowo brakowało mi materiałów wizualnych pokazujących tkaninę „na żywo”, kontakt był sprawny i uprzejmy. Po rozmowie telefonicznej ustaliliśmy szczegóły zamówienia, a na zachętę otrzymałam dodatkowy rabat w wysokości 50 zł. Proces finalizacji zakupu był szybki – po wykonaniu przelewu otrzymałam potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz informację o przewidywanym czasie realizacji (ok. 3 tygodni).
Podsumowując:
Plusy: szybki czas reakcji na zapytania, jasne przedstawienie oferty, chęć negocjacji i udzielenia rabatu, uprzejmy kontakt telefoniczny i mailowy.
Minusy: brak realnych zdjęć tkanin na meblach (w przypadku nowości w ofercie) – dla klientów online byłoby to dużym udogodnieniem.
Ogólnie współpraca oceniam pozytywnie – czuję, że zostałam potraktowana poważnie i z należytą uwagą, a proces zamówienia przebiegł bezproblemowo.
W dniu 6 sierpnia wysłałam do firmy Solpol Bis zapytanie dotyczące propozycji tkanin do narożnika Sorento – zależało mi na materiale odpornym na zwierzęta, łatwoczyszczącym, o wysokiej odporności na ścieranie, w ciemnych kolorach (brąz lub butelkowa zieleń).
Odpowiedź otrzymałam bardzo szybko – przedstawicielka firmy napisała, że może zaproponować tkaniny z grupy 4 i premium, spełniające wszystkie kryteria, i zachęciła do zamówienia próbek na koszt firmy, z zastrzeżeniem, że po ich otrzymaniu oczekują zamówienia narożnika.
Poprosiłam o wcześniejsze podanie konkretnych nazw tkanin i ich parametrów, aby świadomie zdecydować, które próbki zamówić, zwłaszcza że zastrzeżono, iż zamówienie próbek będzie wiązało się z zakupem narożnika. Zaznaczyłam, że jestem zdecydowana na ten model, ale chcę mieć możliwość porównania ofert różnych sprzedawców.
Niestety, od 6 sierpnia nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Brak reakcji na dodatkowe pytania i całkowity brak kontaktu po wstępnej wiadomości pozostawia nie najlepsze wrażenie. W mojej ocenie obsługa klienta powinna być bardziej elastyczna i transparentna – podanie nazw tkanin to podstawowa informacja, która nie powinna być problemem.
Podsumowując: szybki pierwszy kontakt, ale brak dalszej komunikacji powoduje, że jako klient czuję się zignorowana i zniechęcona do zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.