PKP Intercity

(3.88)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1803)

Pokaż wszystkie opinie

Panie w kasach...
Panie w kasach bardzo pomocne - doradzają zakup najkorzystniejszych ofert. Pracownicy zawsze uśmiechnięci i bardzo pomocni. Na pokładzie pociągu stałe zapowiedzi megafonowe informujące o następnej stacji , opóźnieniu itd. Drużyna konduktorska bardzo pomocna i życzliwa. Podróż dzięki takiej obsłudze mija expresowo

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

PKP Intercity

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Intercity?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dzwoniłem w sprawie...
Dzwoniłem w sprawie zmiany biletu, bo pomyliłem datę wyjazdu. Konsultant był bardzo cierpliwy, wszystko spokojnie wytłumaczył i od razu wysłał nowy bilet na maila. Cały proces zajął tylko kilka minut.