eobuwie.pl

(4.25)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (605 z 940)

Najlepszy sklep z...
Najlepszy sklep z butami online

AT_v2j2

24.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ciężko się cokolwiek...
Ciężko się cokolwiek dowiedzieć. Z reklamacją nie miałam odpowiedzi ponad 14 dni. Na infolinii ciężko się dodzwonić. Reklamacja oczywiście zgodnie z prawem uwzględniona

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry kontakt...
Bardzo dobry kontakt z platformą.

Jolanta_631

08.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Każdy zakup w...
Każdy zakup w eobuwie kończył się moim zadowoleniem. Ceny są wyjątkowo okazyjne. Nawet w przypadku konieczności zwrócenia obuwia czy zareklamowania go, cały proces przebiega pomyślnie i sprawnie

zarejestrowany-uzytkownik

07.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecam
Polecam

SzymonL

07.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Złożyłam zamówienie przez...
Złożyłam zamówienie przez stronę www. Realizacja była bardzo szybka. W salonie mogłam zmierzyć buty i wybrać te najodpowiedniejsze i dopiero za nie zapłacić. Polecam taką formułę. Obsługa w salonie była sympatyczna.

Katarzyna_5010

07.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca od razu...
Sprzedawca od razu zaproponował mi obuwie które spełniło moje oczekiwania, jedynym minusem był długi czas oczekiwania na przyniesienie zamówienia z magazynu. Ceny wąchają się od 100 do nawet kilku tysięcy złoty, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Profesjonalna obsługa przykasowa, i torba papierowa w cenie co rzadko się zdarza.

Klient_6OzsZ

08.05.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłem obuwie za...
Zakupiłem obuwie za pośrednictwem strony internetowej z dostawą za pośrednictwem paczkomatu. Czy to z pośpiechu, czy też nieuwagi, jako paczkomat odbiorczy wybrałem w miejscowości o nazwie takiej samej jak moja, lecz zlokalizowanej na drugim krańcu naszego kraju. Postanowiłem poprosić o pomoc. Konsultant infolinii eObuwie okazał się bardzo pomocny, proponując najprostsze i najszybsze rozwiązanie sprawy, mianowicie ponowne zamówienie towaru, już do właściwego paczkomatu. Natomiast towar, który omyłkowo podróżował na przeciwny kraniec Polski, z "automatu" wróci do sklepu, gdy nie zostanie odebrany.

alpin

05.05.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo ładne produkty,...
Bardzo ładne produkty, szybka wysyłka i dobry kontakt

Klient_uxfK4

23.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

Rysiott

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra firma,...
Bardzo dobra firma, często korzystam. Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo polecam! Najlepsza...
Bardzo polecam! Najlepsza platforma!

Bartłomiej_261

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czegoś tu brakuje....
Czegoś tu brakuje. Niby OK, ale do perfekcji daleko.

Justyna_1643

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest OK, mogę...
Jest OK, mogę polecić chociaż oczywiście czasem zdarzają się błędy.

Klient_yThyE

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

Beata_818

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ode mnie niska...
Ode mnie niska nota. Nie mogę szczerze polecić firmy.

Adamek_1

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie jest tak...
Nie jest tak źle. Nie można się wszystkiego czepiać.

Klient_38Hd

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średnio. Bywa lepiej,...
Średnio. Bywa lepiej, bywa gorzej.

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Edyta_602

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miło, że są...
Miło, że są jeszcze firmy, dla których mottem przewodnim jest stwierdzenie „klient nasz pan”.

syzu

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

eobuwie.pl

eobuwie.pl jest liderem w sprzedaży obuwia online w Europie środkowowschodniej. Sklepy internetowe eobuwie.pl działają obecnie w 15 krajach europejskich. Firma w swojej ofercie posiada 450 marek i 60 tys. modeli butów. Za pośrednictwem strony sprzedawane są między innymi takie marki jak: Goex, Salomon, adidas, Calvin Klein, Michael Kors, Guess. W Polsce znajdują się również 22 sklepy stacjonarne, 35 punktów skanowania esice.me.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż eobuwie.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Najlepszy sklep z...
Najlepszy sklep z butami online