Euro Florist

(4.02)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Zgłosiłam reklamację dotyczącą...
Zgłosiłam reklamację dotyczącą poprzedniego zamówienia kwiatów. Pani, która zajmowała się moją sprawą zaproponowała zniżki na kolejne bukiety i dostawę odpowiednich kwiatów na polecony adres. W ramach tej rekompensaty zamówiłam kwiaty na urodziny dla mamy. Pani kurier przyniosła śliczny bukiet, świeżych kwiatów. Mama była bardzo mile zaskoczona. Kwiatki trzymały się długo.

zalogowany_użytkownik

04.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Rodzice bardzo zadowoleni...
Rodzice bardzo zadowoleni z kwiatów - w rzeczywistości wyglądały ładniej niż na stonce w internecie - ładniejsza doniczka i dodatkowe przystrojenie rośliny prezentowało się naprawdę dobrze.Przesyłka dostarczona we wskazanym dniu - miało być w godzinach od 13-15 było o 16ej ale niespodzianka przyniosła tak duże zadowolenie, że godzinne opóźnienie obarczam trudnościami z dojazdem związane z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.Usługa wykonana profesjonalnie jedyny minus to wysoka cena.Acha kontakt mailowy bardzo sprawny dużo gorzej z telefonicznym,próbowałam się dodzwonić wisząc na słuchawce 2 godziny-bezskutecznie.

niezalogowany-uzytkownik

16.12.2010

Placówka

Radom, piastowska

Nie zgadzam się (4)
Kwiaciarnia Euro Florist...
Kwiaciarnia Euro Florist ( a tak naprawdę system doręcznia kwiatów Euro Florist ), w chwili konieczności doręczenia kwiatów pod wskazany adres kusi przejrzystością swojej oferty, jej umiarkowanym bogactwem (choć na pewno na plus można zaliczyć wyjście poza obszar roślinności) i praktycznie nieograniczonym obszarem dowozu. Kolejny raz nie zawiedli moich oczekiwań, kwiaty dostarczyli idealnie zgodne z opisem, o umówionej godzinie w sposób zgodny z podanymi instrukcjami. Sęk w tym, że postanowiłem skorzystać oferowanej od jakiegoś czasu klientom Euro Florist usługi "Sms z potwierdzeniem doręczenia". Jednak jedyny sms (a w zasadzie mms) jaki otrzymałem był od mojej dziewczyny sfotografowanej z doręczonymi kwiatami. Wielkie niedopatrzenie, szczególnie w branży kwiatowo-upominkowej gdzie podwyższony poziom szeroko rozumianej dyskrecji uważam za absolutnie kluczowy. Nie chciałbym być w skórze nieszczęśnika, który wymyśliłby sobie wielki bukiet z zaskoczenia, na bileciku przy kwiatach propozycję spędzenia reszty życia z adresatką, czekającego z pierścionkiem w dłoni na potwierdzenie doręczenia przesyłki... Wracamy na ziemię. Zgłosiłem reklamację drogą mailową, napisałem, że domagam się zwrotu opłaty za niewykonaną usługę. Dodałem też, że mile widziana przeze mnie byłaby rekompensata, za niespełnioną obietnicę przysłania smsa. Odpowiedź przyszła szybko, pani menedżer uderzyła się w pierś, przeprosiła za niedopatrzenie oferując jednocześnie i tutaj cytuję "ważny przez okrągły rok, dwudziestoprocentowy kupon rabatowy na kwiaty cięte". W tym miejscu muszę dodać, że w moim imieniu doręczano kwiat w doniczce. Propozycję uważam za podwójnie nietrafioną. Po pierwsze dlatego, że istnieje spore prawdopodobieństwo, że klient kupujący kwiat, nazwijmy to trwały, pała odrazą do roslin ciętych, więdnących, symbolizujących przemijanie (ciąg dalszy wątku romantycznego pomijam :) ). Po drugie, każdy średnio świadomy konsument zdaje sobie sprawę, że przyznanie każdego jednego rabatu, nawet pięćdziesięcioprocentowego rabatu ma na celu zachęcenie beneficjenta zniżki do wydania pieniędzy. I tutaj nasuwa się pytanie, skąd bierze się założenie, że chciałbym wydać choćby jeszcze centa na rzecz firmy, której przeprosin jeszcze nie zaakceptowałem. Podobne spostrzeżenia na temat wystosowanej propozycji przeczytała w odpowiedzi wyżej wspomniana pani menedżer. Przypomniałem się też, że oczekuję zwrotu pieniędzy za smsa, którego nie dostałem po dziś dzień (dzień gdy odpisywałem kwiaciarni, dzień w którym piszę niniejszą opinię, w zasadzie do wyboru :]). Szczęśliwie udało mi się odzyskać moje dwa złote za tę felerną usługę, mniej fortunnie z kolei otrzymałem ponowioną propozycję przyjęcia kuponu rabatowego, którego chyba nie chcę... Podsumowując, zamawianie kwiatów w systemie Euro Florist jest łatwe, przejrzyste, acz nie tanie. Usługa doręczenia nie pozostawia złudzeń, że mamy do czynienia z profesjonalistami, jednak osoby odpowiedzialne za korygowanie potknięć powinny mieć głębiej przemyślaną strategię rekompensowania niezadowolenia bądź rozczarowania klientów.

Mikołaj_39

31.07.2010

Placówka

Nie zgadzam się (31)

Euro Florist

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Euro Florist?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zgłosiłam reklamację dotyczącą...
Zgłosiłam reklamację dotyczącą poprzedniego zamówienia kwiatów. Pani, która zajmowała się moją sprawą zaproponowała zniżki na kolejne bukiety i dostawę odpowiednich kwiatów na polecony adres. W ramach tej rekompensaty zamówiłam kwiaty na urodziny dla mamy. Pani kurier przyniosła śliczny bukiet, świeżych kwiatów. Mama była bardzo mile zaskoczona. Kwiatki trzymały się długo.