eMBi

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Zakupy sobotnie, dopołudniowa...
Zakupy sobotnie, dopołudniowa pora. Sklep sprzedaż tylko i wyłącznie mięsa-wędlin. Kolejka spora, widoczna od wejścia. Ale nie ma tak źle bardzo sprawna obsługa, która obsługuje dokładnie, precyzyjnie każdego klienta, do kasy obsługa według tzw. załatwienia koszyka. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony, ceny umiarkowane, ale jakość nieporównywalna z innymi placówkami. Kilka pań z obsługi, sprawnie podają towar. Ceny podane zarówno w ladach chłodniczych jak i na półce, wyraźne, widoczne z daleka dla osób, które stoją w kolejce. Część sprzedażowa wędlin oddzielona od części tzw. sprzedaży mięsa, podrobów, chociaż wszystko odbywa się w tzw. jednej kolejce. Czas obsługi bardzo dobry. Jest możliwość poproszenia o ubicie kotletów na miejscu, sklep dysponuje specjalną maszyną.Pani starannie myje mięso, sprawnie wykonuje czynności. Czysto przy umywalkach przeznaczonej do mycia mięsa, czysto na ladach, przy stanowiskach, gdzie krojone są wędliny. W tym dniu sklep miał promocję wędlin od nowego dostawcy - przed sklepem była specjalna oferta i budka - wędzarnia, gdzie każdy mógł skosztować specjałów na ciepło, dostępnych zresztą w sklepie i ładnie wyeksponowanych. Transakcja zakupu sprawna, zakupy panie pakują do woreczków siatek jednorazowych, osobno mięso, osobno wędliny. Przemiła obsługa, kompetentna, uśmiechnięta. Sklep na medal, zresztą kolejki, które tutaj są nie odstraszają, świadczą tylko o tym, że jest duże zainteresowanie, bowiem jakość sprzedawanych towarów na prawdę zasługuje a przy pomocy sprawnych pracowników czas obsługi jest zorganizowany do minimum.

czystairlandia

14.10.2012

Placówka

Kraków, os.Bohaterów Września 76

Nie zgadzam się (0)
Popołudniowe zakupy w...
Popołudniowe zakupy w sklepie mięsnym. Wybór nieprzypadkowy, bowiem w tym miejscu jeśli tylko mam sposobność zrobić zakupy w środku tygodnia wiem, że kupię towar świeży i dobry jakościowo. Dawno tutaj nie byłam w tygodniu, ciekawe, czy mimo wakacyjnej pory sklep jest dobrze zaopatrzony, obawy mam też, czy w związku z mniejszym urlopowym ruchem czy aby wszystko jest świeże? W środku sklepu kilka osób stoi w kolejce, dwie panie z obsługi sprawnie kroją zamawiane wędliny. Czekam cierpliwie w kolejce, ale tą chwilkę poświęcam, aby rozejrzeć się jak wygląda stanowisko pracy pań. Czysto, dobrze oświetlone. Wędliny, mięso wyglądają na świeże, po zakupie okaże się, że tak faktycznie jest. Towar w gablotach chłodniach ładnie wyeksponowany nazwami, marką producenta, ceną. Poukładany asortymentem. Jest w czym wybierać. Gabloty czyste, podłoga sklepu czysta, przyjemny zapach w sklepie, jest klimatyzacja. W asortymencie sklepu dodatkowo dostępne wystawione na ladach produkty typu musztardy, przyprawy, kostki rosołowe. Gdy nadchodzi moja kolejka sprzedawczyni sprawnie waży i pakuje moje zamówienie, dokładnie tyle ile chciałam. Są sklepy, gdy prosimy np. o 15 dkg dostajemy 4 dkg więcej i sprzedawca robi minę, że tak się niby samo ukroiło. Jeśli kupuję np. 3-4 rodzaje wędlin jest wtedy dodatkowo 20 dkg więcej zakupów, klient traci, sklep zarabia i szybciej sprzedaje, niekonieczni świeże i ładnie wyglądające. Ale sytuacja taka tutaj nie ma miejsca. Czyli tyle ile proszę dostaję. Tutaj nie muszę tłumaczyć, dlaczego nie chce te 3-4 plasterki więcej, bowiem się to nie zdarzyło. Zakupiony towar wygląda ładnie, sprawna transakcja płatności obsługiwana przez inna panią, przy kasie. Bez pytania otrzymuję paragon, sprawnie wydana reszta, zakupy pakowane w małą foliową siateczkę. Asortyment sklepu przede wszystkim duży wybór, świeży. Miła, sprawna, fachowa obsługa. Bez zastrzeżeń, bez jakichkolwiek uchybień, jakość obsługi na wysokim poziomie, niezmieniona od lat.

czystairlandia

14.08.2012

Placówka

Kraków, os.Bohaterów Września 76

Nie zgadzam się (0)
Osiedlowy sklep wędliny-mięso...
Osiedlowy sklep wędliny-mięso zlokalizowany w pawilonie na parterze. Nie ma chyba w pobliżu drugiego tak dobrze zaopatrzonego, z tak wysoką jakością oferowanych produktów sklepu. Czynne od 7 do 18 w tygodniu, w sobotę do 14. Kolejki, jakie ustawiają się zwłaszcza w sobotnie przedpołudnie świadczą, jakie sklep ma powodzenie. Towar świeży, bardzo duży wybór, krojony na życzenie na miejscu. Cny umiarkowane, jakość najlepsza. Obsługa za każdym razem gdy jestem przychylna klientowi, pomaga w wyborze, a przede wszystkim ma wypracowaną kulturę obsługi klienta; sprawnie, miło, dokładnie. W dni np. przed świętami zauważyłam, że pracuje więcej Pań - oczywiście z korzyścią dla klientów. Czas oczekiwania mimo kolejki nie jest długi, bo po podaniu towarów można przechodzić do kasy- obsługiwaną tylko przez jedną Panią, nie blokuje się innych klientów, którzy już są obsługiwani przez kolejne panie sprzedawczynie. Sklep czysty, schludny, towar opisany prawidłowo, wyraźnie, ekspozycje w ladach chłodniczych ułożone w ładzie, drób miso oddzielone od wędlin.Witryny czyste, w okresie letnim sprawdzają się rolety w oknach, słońce nie pada tak ostro do sklepu. Obsługa ubrana czysto w fartuszki firmowe, włosy upięte. Maszyny do krojenia wędlin, stanowiska pracy czyste. Miłym akcentem podczas płacenia jest to, że dzieci dostają lizaka. Jedyna niedogodność, iż nie można płacić kartą.Sklep, ale przede wszystkim obsługa warta wyróżnienia !

czystairlandia

22.11.2010

Placówka

Kraków, os.Bohaterów Września 76

Nie zgadzam się (1)

eMBi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż eMBi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zakupy sobotnie, dopołudniowa...
Zakupy sobotnie, dopołudniowa pora. Sklep sprzedaż tylko i wyłącznie mięsa-wędlin. Kolejka spora, widoczna od wejścia. Ale nie ma tak źle bardzo sprawna obsługa, która obsługuje dokładnie, precyzyjnie każdego klienta, do kasy obsługa według tzw. załatwienia koszyka. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony, ceny umiarkowane, ale jakość nieporównywalna z innymi placówkami. Kilka pań z obsługi, sprawnie podają towar. Ceny podane zarówno w ladach chłodniczych jak i na półce, wyraźne, widoczne z daleka dla osób, które stoją w kolejce. Część sprzedażowa wędlin oddzielona od części tzw. sprzedaży mięsa, podrobów, chociaż wszystko odbywa się w tzw. jednej kolejce. Czas obsługi bardzo dobry. Jest możliwość poproszenia o ubicie kotletów na miejscu, sklep dysponuje specjalną maszyną.Pani starannie myje mięso, sprawnie wykonuje czynności. Czysto przy umywalkach przeznaczonej do mycia mięsa, czysto na ladach, przy stanowiskach, gdzie krojone są wędliny. W tym dniu sklep miał promocję wędlin od nowego dostawcy - przed sklepem była specjalna oferta i budka - wędzarnia, gdzie każdy mógł skosztować specjałów na ciepło, dostępnych zresztą w sklepie i ładnie wyeksponowanych. Transakcja zakupu sprawna, zakupy panie pakują do woreczków siatek jednorazowych, osobno mięso, osobno wędliny. Przemiła obsługa, kompetentna, uśmiechnięta. Sklep na medal, zresztą kolejki, które tutaj są nie odstraszają, świadczą tylko o tym, że jest duże zainteresowanie, bowiem jakość sprzedawanych towarów na prawdę zasługuje a przy pomocy sprawnych pracowników czas obsługi jest zorganizowany do minimum.